Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä seksikokemus

Vierailija
08.12.2011 |

Menin eilen sänkyyn pitkäaikaisen ystäväni kanssa. Olemme molemmat tunteneet vetoa toisiimme jo monta vuotta.

No, paljastuipa että tällä ystävällä on pieni penis ja täysin puutteelliset taidot! Siis voi luoja? "Sormettaessaan" hän ihan oikeasti hieroi reikää,työnsi sormen sinne kuiviltaan ja jotenkin taitteli sitä? Sehän sattui! Kun vaihdoimme aktiin, hän teki tasaista eestaasliikettä, että jo puolessa välissä tätä "aktia" kaikki (vähäiset) himoni olivat jo kadonneet. Jos jollakin on tällaista seksiä parisuhteessa... Miten te kestätte? Olen järkyttynyt. Ei enää.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti se veto meni tämän mukana, ihan hyvä vaan!

Ja mies 37v, säälin kyllä naisiasi jos heitä noin yrität miellyttää. Minulle kyllä sormettaessa riittää se että sormi/sormet ovat sisällä, ei niitä tarvitse juurikaan liikutella. Pikkusen klitoriksen stimulointia ja se on siinä.

Sinulle, joka oli miehensä ensimmäinen tyttöystävä: toki neuvomalla tulisi tästäkin herrasta kehityskelpoinen, mutta minulla ei häntä kohtaan mitään tunteita ole, joten taidan sen unohtaa. :D

Vierailija
42/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinue ei ehkä ole koskaan sormeillut mies, joka tietää mitä tekee. G-pisteen hierominen on ihan taivaallista ja sisältä löytyy muitakin kiehtovia hermopisteitä, mutta monikaan ei osaa niitä oikein käsitellä.

Ja mies 37v, säälin kyllä naisiasi jos heitä noin yrität miellyttää. Minulle kyllä sormettaessa riittää se että sormi/sormet ovat sisällä, ei niitä tarvitse juurikaan liikutella. Pikkusen klitoriksen stimulointia ja se on siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä. Mies 37 v.

että pitää etsiä sitä g-pistettä juuri tuolla koukistelulla. Raukat eivät vaan tajua seksiin liittyvän mitään muuta, kuin sen sormen sisääntunkemisen ja koukistelun. Jotkut vain suhtautuvat seksiin täysin mekaanisesti eivätkä ymmärrä, että jokainen ihminen on yksilö seksuaalisestikin. Voi ihan kuvitella, että mies on katsellut netistä jotain "sormettamisopasta" (löytyy vaikka minkälaista) ja ajatellut sitten olevansa suurikin rakastaja kun alkaa kuiviltaan kaivelemaan naisen emätintä. Jee. Minkä ikäinen tämä luojan lahja naisille oli?

Kuka voi olla niin idiootti, että ylipäätään työntää mitään naisen sisään kuiviltaan? Missä noita "miehiä" sikiää? Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut kuin kerran nuoruusvuosina ja se riitti.

Vierailija
44/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä.

Mies 37 v.

Tää on joku miesten urbaanilegenda!

Oletteko koskaan ajatelleet että nainen saattaa feikata orgasminsa jotta lopettaisitte? :D T. Itse tätä harrastava, varsinkin yhden yön jutuissa

Vierailija
45/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli vain itseäsi, luuletko että kaikki ovat samanlaisia kuin Sinä?

https://www.google.com/search?q=g+spot&rls=com.microsoft:fi&oe=UTF-8&st…

Vierailija
46/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinue ei ehkä ole koskaan sormeillut mies, joka tietää mitä tekee. G-pisteen hierominen on ihan taivaallista ja sisältä löytyy muitakin kiehtovia hermopisteitä, mutta monikaan ei osaa niitä oikein käsitellä.

Se on eri asia taivutteletko sormia ihan kunnolla vai hieman. Varmasti voi onnistuakkin, mutta luulen että suurin osa miehistä ei tätä osaa.

Vierailija
47/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä. Mies 37 v.

että pitää etsiä sitä g-pistettä juuri tuolla koukistelulla. Raukat eivät vaan tajua seksiin liittyvän mitään muuta, kuin sen sormen sisääntunkemisen ja koukistelun. Jotkut vain suhtautuvat seksiin täysin mekaanisesti eivätkä ymmärrä, että jokainen ihminen on yksilö seksuaalisestikin. Voi ihan kuvitella, että mies on katsellut netistä jotain "sormettamisopasta" (löytyy vaikka minkälaista) ja ajatellut sitten olevansa suurikin rakastaja kun alkaa kuiviltaan kaivelemaan naisen emätintä. Jee. Minkä ikäinen tämä luojan lahja naisille oli?

Kuka voi olla niin idiootti, että ylipäätään työntää mitään naisen sisään kuiviltaan? Missä noita "miehiä" sikiää? Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut kuin kerran nuoruusvuosina ja se riitti.

Viimein joku tajuaa mistä puhun.

Toivottavasti joku näitä rakastajia neuvoo - se en vain tule olemaan minä! :D Minullekkin sattui nuoruusvuosina tällainen kohdalle, ja olinkin melkein sulkenut asian mielestäni kunnes nyt tämä herra toi kaiken kahta kauheampana takaisin. Nuorena mies raapaisi kynnellään naarmun emättimen seinään - verta tuli ja oli kyllä pirun kipeä!

Tuo opus on poltettava!

Vierailija
48/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli vain itseäsi, luuletko että kaikki ovat samanlaisia kuin Sinä?

https://www.google.com/search?q=g+spot&rls=com.microsoft:fi&oe=UTF-8&st…

Toki pientä poikkeusta mahtuu sekaan. Mikäs pointtisi oli näissä kuvissa? Kuivana sisään ja sormi koukkuun, kyllä nainen nauttii!

Vierailija
49/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla yläviistosta nussimista, jolloin penis hieroo naisen klitorista mukavasti. Naiset ovat tästä kovasti tykänneet.

Mies 37 v.

Vierailija
50/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ovat jostain sen koukistelun kuulleet, lukeneet tai nähneet, kun ihan samalta kuulostaa! Sormi/kaksi sormea sisään ja koukistelua vatsan suuntaan...

joo, voisi tosiaan äärimmilleen kiihottuneena ja märkänä tuntua hyvältä (jos sormet olisivat varmaotteiset, hellät, ei karkeat/kynnekkäät, rytmi olisi sopiva jne.) jos vielä itse mies olisi taitava myös suudellessa, hyväillessä ja kaikessa muussakin seksiin liittyvässä. Tuon sormettamisen pitäisi olla vain yksi aika myöhäinen askel siinä seksissä, ei todellakaan mikään ensiaskel kiihottamiseen. Ehei.

Mikään ei vie haluja yhtä tehokkaasti, kuin tökerö taitamaton kähmintä.

Vierailija
51/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenapa hyvinkin... minulla on mies joka tämän osaa, aikaisemmin olisin juuri reagoinut kuten ap. Vastasin käjekkäästi, koska ap alkoi säälimään asian esittäneen miehen naisia :D

Tuo vika ei siis ole koukistelussa, vaan siinä, miten se tehdään, mitä siihen liittyy ja miten taitava mies muutenkin on. Ylipäätään tuo kuivana sörkkiminen, suoraan asiaan käyminen ja seksiin suhtautuminen teknisenä suorituksena on kuvottavaa. Kömpelöt röpeltäjät ovat sellaista, jota ei kenellekään toivoisi. Valitettavasti en edes usko, että ketään voisi tässä asiassa kouluttaa: seksuaalinen taitavuus ja herkkyys on minusta myötäsyntyistä.

Se on eri asia taivutteletko sormia ihan kunnolla vai hieman. Varmasti voi onnistuakkin, mutta luulen että suurin osa miehistä ei tätä osaa.

Vierailija
52/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla yläviistosta nussimista, jolloin penis hieroo naisen klitorista mukavasti. Naiset ovat tästä kovasti tykänneet.

Mies 37 v.

Ei varmasti hiero

Vierailija
53/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisi, että jos on aikuiseksi asti elänyt ja naisiakin siinä parisuhteessa ollut, niin miten on edes mahdollista olla oppimatta alkeellisimpiakaan asioita naisen seksuaalisuudesta? Niinkin alkeellinen asia kuin kostuminen - ei voi olla liian vaikeaa miehelle ymmärtää, ettei sinne pimpsaan kannata mitään kuiviltaan työntää.

Pitäisi sopia naisten kesken niin, että aina, kun kuka tahansa mies tökkää sormensa/kyrpänsä naiseen liian aikaisin ja ilman kunnollista kiihottamista, naisella olisi oikeus survaista yhtä paksulla esineellä miestä kuivana persuksiin. Yhtä miellyttävää ja voisi miehet oppia vähän nopeammin miten naisten kanssa toimitaan. Otetaanko naiset tällainen rankaisu käyttöön?

Vierailija
54/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisi, että jos on aikuiseksi asti elänyt ja naisiakin siinä parisuhteessa ollut, niin miten on edes mahdollista olla oppimatta alkeellisimpiakaan asioita naisen seksuaalisuudesta? Niinkin alkeellinen asia kuin kostuminen - ei voi olla liian vaikeaa miehelle ymmärtää, ettei sinne pimpsaan kannata mitään kuiviltaan työntää.

Pitäisi sopia naisten kesken niin, että aina, kun kuka tahansa mies tökkää sormensa/kyrpänsä naiseen liian aikaisin ja ilman kunnollista kiihottamista, naisella olisi oikeus survaista yhtä paksulla esineellä miestä kuivana persuksiin. Yhtä miellyttävää ja voisi miehet oppia vähän nopeammin miten naisten kanssa toimitaan. Otetaanko naiset tällainen rankaisu käyttöön?

Oi kyllä, hyvältä kuulostaa! Kyllähän miehilläkin on perseessä se G-piste, joka taitavasti hyväiltynä tuottaa aivan mielettömän euforisen tunteen. (Itse en tätä kyllä osaa miehelle tehdä)

Muutenkin, en ymmärrä mikä miehille on pakkomielle siinä rakastelun kestossa? Minulle riittää jo muutaman minuutin akti kunhan mies osaa asiansa edes jotenkin.. Tämä ko. ystävämies johon lankesin kertoi harrastaneensa 3h putkeen - kyllä hän osaa.

Voitte vain kuvitella kuinka olen pidättänyt nauruani! :D

Ei minulla ihan oikeasti riitä into kuin maksimissaan puolen tunnin aktiin, itse rakastelu max 1h.. ja sekin on jo jaksamisen rajoilla.

Vierailija
55/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tahtoisi joutua koukistelijan ja runnojan kouriin. :D

Vierailija
56/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi hänen kokemansa seksi kuulostaa ihan kammottavalta.

Ja sormetuksesta - kyllä asiansa osaava mies tunnistaa, milloin naisen paikat ovat niin liukkaat & turvoksissa, että sormen voi huoleti sujauttaa sisään.

Mun mies esim. mestari tässä lajissa - aloittaa ensin klitan painelusta yhdellä sormella, tekee tasaisen varmaa, suloisen kutkuttavaa liikettä - ja sitten, kun vako kostuu ja avautuu, sujauttaa sormen sisälle ja työntelee sitä eestaas taitavasti, tasaisesti, kiihottavasti. Ja vasta tämän jälkeen on toisen sormen aika. Tämä ihan yhdessä hiottu, varma tekniikka, ei mitään netin "mies, koukista sormeasi" -kammotuksia.

Ja kyllä, mun mies osaa ja uskaltaa käyttää myös kieltään naisensa kiihottamiseen, ei vierasta mitään kohtaa mun kehossa, suhtautuu arvostavasti ja ihaillen minuun... sanalla sanoen: loistotapaus lakanoissa. Enkä tarkoita tällä, että tarvitsisin aina tuntikausien esileikit, päinvastoin kostun yleensä nopeasti ja usein lempemme on varsin mutkatonta, märkää, rietasta ja yhteisen, lämpimän huumorin höystämää. Ja tiedoksi näsäviisaille: meidänkin seksissämme on toki edestakaisin-liikettä, mutta se on valovuoden päässä ap:n kuvailemasta nylkyttävästä tikkaamisesta.

Vierailija
57/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä.

Mies 37 v.

Klitoriksen stimulointi kyllä kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi