Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä seksikokemus

Vierailija
08.12.2011 |

Menin eilen sänkyyn pitkäaikaisen ystäväni kanssa. Olemme molemmat tunteneet vetoa toisiimme jo monta vuotta.

No, paljastuipa että tällä ystävällä on pieni penis ja täysin puutteelliset taidot! Siis voi luoja? "Sormettaessaan" hän ihan oikeasti hieroi reikää,työnsi sormen sinne kuiviltaan ja jotenkin taitteli sitä? Sehän sattui! Kun vaihdoimme aktiin, hän teki tasaista eestaasliikettä, että jo puolessa välissä tätä "aktia" kaikki (vähäiset) himoni olivat jo kadonneet. Jos jollakin on tällaista seksiä parisuhteessa... Miten te kestätte? Olen järkyttynyt. Ei enää.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut yksin siellä sängyssä.

Vierailija
22/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten akti tulisi suorittaa? Onko siihen olemassa montakin eri tekniikkaa?

Rennosti ilman suorittamista? Toista huomioiden? Jos aloitettaisiin myös siitä että se penis olisi edes puolet ajasta siellä oikeassa paikassa eikä reisien välissä? Tuntuu kuin olisin vienyt miehen poikuuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ollut mieheni kanssa?

Mutta kuinka sinä kestät? :O Tuskallista oli myös herätä siihen kun "aktin" jälkeen keskellä yötä mies tunki sormensa pilluuni kuiviltaan ja alkoi jälleen liikutella sitä omituisesti :D Oli aika innoissaan nähtävästi?

Jos se loppuu, en kestäkään. Juu ja asiasta on puhuttu keittiön pöydän ääressä.

Onneksi olen "valmis" minuutissa ja nautin kaikesta - pienestäkin - mikä liittyy seksiin.

Vierailija
24/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sormettamista pidemmälle ei olisi tilanne edes edennyt.

Vierailija
25/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se inisee nyt jossain, että oli huonoin pano ja surkein nainen koskaan sängyssä eilen. Pilaat kaikkien suomalaisten naisten maineen, ei turhaan näemmä lahnaksi haukuta.

Vierailija
26/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarvitseeko sen olla konemaista ja suorittavaa? Eikö siitä voisi nauttia? Minulla jäi suorittamisen maku tuosta seksistä. Miehen ennen ah-niin ihana hajuvesi oksettaa minua. Ja kaikki petivaatteet haisee siltä. Onneksi on pakkasta niin voi tuulettaa oikein kunnolla..

Mistäs tiedät vaikka mies nautti ja teki niinkuin itse halusi. Älä ole vässykkä vaan yritä tehdä seksistä parempaa ja omanlaista, toista tietenkään loukaamatta. Niin väsynyttä kun oletetaan, että toinen tekee toiselle seksin mahtavaksi.

Vierailija
27/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa, ap

Vierailija
28/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oikein osaa muuta kuin olla lahna? :D

yritin puhua tuhmia, mies kysyi kokoajan "Mitä sanoit" tai "Mitä?" yritin kosketella niin miestä kuin itseäni: "käsi pois edestä"

ok. olen kai sitten lahna, av tietää. Toki valitan kun kysymyksessä oli huonoin seksikokemukseni, enkä siitä halua ystävilleni puhua.

Kertokaahan mitä mun sitten olisi pitäny tehdä?

Mammoille joilla oikeasti on tällainen seksielämä: arvostan!! en tiennyt että seksi on minulle näin iso asia, mutta kyllä se sitten nähtävästi on..

Vierailija
29/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oikein osaa muuta kuin olla lahna? :D

yritin puhua tuhmia, mies kysyi kokoajan "Mitä sanoit" tai "Mitä?" yritin kosketella niin miestä kuin itseäni: "käsi pois edestä"

ok. olen kai sitten lahna, av tietää. Toki valitan kun kysymyksessä oli huonoin seksikokemukseni, enkä siitä halua ystävilleni puhua.

Kertokaahan mitä mun sitten olisi pitäny tehdä?

Mammoille joilla oikeasti on tällainen seksielämä: arvostan!! en tiennyt että seksi on minulle näin iso asia, mutta kyllä se sitten nähtävästi on..

saa sut uskomaan tai olettamaan, että jokaisella palsta mammalla on huonoa seksiä????

Vierailija
30/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarvitseeko sen olla konemaista ja suorittavaa? Eikö siitä voisi nauttia? Minulla jäi suorittamisen maku tuosta seksistä. Miehen ennen ah-niin ihana hajuvesi oksettaa minua. Ja kaikki petivaatteet haisee siltä. Onneksi on pakkasta niin voi tuulettaa oikein kunnolla..

Mistäs tiedät vaikka mies nautti ja teki niinkuin itse halusi. Älä ole vässykkä vaan yritä tehdä seksistä parempaa ja omanlaista, toista tietenkään loukaamatta. Niin väsynyttä kun oletetaan, että toinen tekee toiselle seksin mahtavaksi.

Väitänpä että nyt ei ollut minun yrityksenpuutteesta kyse, vaan siitä että asiat piti tehdä miehen tavalla. Meidän kemiat ei toimineet ja mies oli onneton. Olin lahna tai en. Olen vain tottunut parempaan seksiin.

Vierailija
31/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit sänkyyn? Minä kokeilen aina ettei sitten tule pettymystä ja pitää pakittaa viime tingassa, se on keljua. Sinne vaan koura haaroihin, ei ne miehet vastustele. Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
32/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies aisti sun vaativuuden eikä sitten osannut olla rennosti jne.

Vierailija
33/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on yks negatiivinen seksikokemus, niin mikä ihme saa sut uskomaan tai olettamaan, että jokaisella palsta mammalla on huonoa seksiä????

Osoitin tekstin mielestäni niille mammoille joilla tällaista seksiä on; en kaikille? Mielestäni ilmaisin asian ihan ymmärrettävästi

Vierailija
34/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit sänkyyn? Minä kokeilen aina ettei sitten tule pettymystä ja pitää pakittaa viime tingassa, se on keljua. Sinne vaan koura haaroihin, ei ne miehet vastustele. Helppoa ja yksinkertaista.

Tosin edesmenneeltä puolisoltani sain elämäni parasta seksiä, ja hänellä oli 13cm.

Vierailija
35/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on yks negatiivinen seksikokemus, niin mikä ihme saa sut uskomaan tai olettamaan, että jokaisella palsta mammalla on huonoa seksiä????

Osoitin tekstin mielestäni niille mammoille joilla tällaista seksiä on; en kaikille? Mielestäni ilmaisin asian ihan ymmärrettävästi

ilmaisit ja minä ainakin ymmärsin. :)

No joka tapauksessa, ei kannata mennä kaverin kanssa sänkyyn. Ei seksi meillä naisilla sillä tavalla toimi yhtään, kemiaa tarvitaan. Miehethän nyt naivat vaikka aidanrakoa. Kyllä sen tietää ennen sänkyyn menoakin onko sitä kemiaa ja itseään oikeasti kannattaa kuunnella. Tietysti sitten ei kannata jos mies on muuten ihan hulttio, koska olisi ikävää rakastua sellaiseen. Vaikeaa on löytää hyviä miehiä, joiden kanssa olisi sängyssäkin kivaa, tiedän kokemuksesta. Parempi pitää ystävät ystävinä.

Vierailija
36/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa yllättävän hyökkääviä vastauksia. :-O

En oikein ymmärrä, miksi vastaajat tunsivat tarpeelliseksi nimitellä sinua. Ehkä heillä on itsellään huono seksielämä? Tai vastaajien joukkoon oli eksynyt tavallista enemmän miehiä, joilla on toivomista seksuaalisessa itsetunnossa. :)

Sinä et muutu lahnaksi, jos miehellä ei ole alkeellisintakaan käsitystä naisen anatomiasta ja kiihottamisesta.

Olen pahoillani, ettei kokemuksesi ollut onnistunut. Varmaan pettymys oli sitäkin suurempi, kun teillä on jo pitkään ollut vetoa toisiinne.

Tietenkin harjoitus voi tehdä mestarin, mutta joskus on varmaan parempi myöntää heti, että parempi palata ystäviksi.

Vierailija
37/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormitti tuolla tavalla juurikin ensimmäisillä panokerroillamme!

siis tunki sormen sisään ja alkoi koukistella sitä??? sattuu, tuntuu epämukavalta, siis aargh. sanoin asiasta parin kerran jälkeen ja sen jälkeen onkin seksimme täydellistä:))

ei tainnut olla sormettamisesta kokemusta miehelläni silloin, toisaalta oltiinkin nuoria ja olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä:)

mutta kertomallahan ne miehetkin oppii ja tietää! mm. itse olen hyvä suihinotossa osittain senkin takia että tiedän mistä mieheni pitää;)

Vierailija
38/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä.

Mies 37 v.

Vierailija
39/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin edesmenneeltä puolisoltani sain elämäni parasta seksiä, ja hänellä oli 13cm.

Lasteni isällä on 14cm penis ja voi luoja miten hyvää seksiä!!! Kokemusta on parista yli 20cm vehkeestä ja ovat samalla huonoimmat panot :D Ei oo kokoon katsominen :)

-ohis

Vierailija
40/57 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä.

Mies 37 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme