Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa puhelimeen, ollut koko yön poissa kotoa...

Vierailija
08.12.2011 |

Mies lähti eilen lentopallokavereiden kanssa saunailtaan. Sovittiin että soittaa/laittaa viestiä jos menee myöhään, etten huolehdi.

Aamulla kun heräsin 7 aikaan ei ollut tullut viestiä, eikä vastaa puhelimeen. Äsken kun yritin oli puhelin kiinni, aikaisemmin vielä soi ihan normaalisti ja viestit menivät perille.

En osaa oikeen mitään toinen nainen juttuja epäillä (vaikka kai sellaisetkin aina mahdollisia on). Olen vaan huolissaan jos on sattunut jotain!?! Kavereille soitin ja sanoivat että oli lähtenyt yksin klo 3 yöllä kävelemään aseman taksitolpalle, sanonut menevänsä suoraan kotiin...

Pelottaa tosiaan jos jotain on sattunut. Sairaalaankin soitin jo, ei ollut ketään kuvaukseen sopivaa, eikä sillä nimellä. Vaikka ei kai ne saa kertoakkaan jo nimi ei ole selvillä? Voiko poliisille soittaa johonkin jos olisi putkaan jotunut?? Mutta ei kai ne siellä enää tähän aikaan pidä? Pääseekö sieltä jo aamulla heti pois? On nimittäin mahdollista että juonut hiukan liikaa ja sammunut pusikkoon...

Itse en voi lähteä tästä etsimään miestä kun on talo täynnä hoitolapsia ja omia...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan kertomaan miten kävi!

Vierailija
22/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten päässyt vastailemaan aikaisemmin! Ja kiitos todella paljon kaikille myötätunnosta ja viesteistä! En sentään ole Porista, eikä mies kuollut ole, mutta eipä paljon paremminkaan käynyt.

Jotenkin olikin kyllä koko ajan sellainen olo että huonosti tässä on känyt. En siis kuvitellut että olisi naisiin mennyt yms. vaan että sairaalassa tai jotain. Kohta sen jälkeen kun eilen tehnyt aloituksen tuli puhelu, mies oli löydetty ja viety sairaalaan tajuttomana.

Sairaalasta eivät osanneet kertoa mitään, mutta poliisi kertoi myöhemmin että oli pienen metsäpolun varresta löytynyt. Kukkaro yms. kadonnut ja lyönyt päänsä pahasti, puhelin kuitenkin oli ollut taskussa. Epäilevät että olisi itse kaatunut humalassa ja lyönyt päänsä tippuessaan polun varren norkelmaan jonka pohjalla kiviä. Kukkaron ehkä pudottanut jonnekkin... tai joku puliukko käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. Ehkä sama joka oli löytänytkin...

Sairaalassa vielä on, hiukan jo hereillä, mutta ei kovin "järjissään". Kipujakin tietysti kun kylkiluita murtunut myös neljä... osaa varmaan huomenna kun poliisit tulee kyselmään kertoa enemmän itse. Minä en ole viitsinyt kysellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että löytyi! Ja varmaankin myös toipuu vammoistaan, jos on jo tajuissaankin. Todella ikävä tapahtuma joka tapauksessa. Tsemppiä teille molemmille!

Vierailija
24/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten päässyt vastailemaan aikaisemmin! Ja kiitos todella paljon kaikille myötätunnosta ja viesteistä! En sentään ole Porista, eikä mies kuollut ole, mutta eipä paljon paremminkaan käynyt.

Jotenkin olikin kyllä koko ajan sellainen olo että huonosti tässä on känyt. En siis kuvitellut että olisi naisiin mennyt yms. vaan että sairaalassa tai jotain. Kohta sen jälkeen kun eilen tehnyt aloituksen tuli puhelu, mies oli löydetty ja viety sairaalaan tajuttomana.

Sairaalasta eivät osanneet kertoa mitään, mutta poliisi kertoi myöhemmin että oli pienen metsäpolun varresta löytynyt. Kukkaro yms. kadonnut ja lyönyt päänsä pahasti, puhelin kuitenkin oli ollut taskussa. Epäilevät että olisi itse kaatunut humalassa ja lyönyt päänsä tippuessaan polun varren norkelmaan jonka pohjalla kiviä. Kukkaron ehkä pudottanut jonnekkin... tai joku puliukko käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. Ehkä sama joka oli löytänytkin...

Sairaalassa vielä on, hiukan jo hereillä, mutta ei kovin "järjissään". Kipujakin tietysti kun kylkiluita murtunut myös neljä... osaa varmaan huomenna kun poliisit tulee kyselmään kertoa enemmän itse. Minä en ole viitsinyt kysellä...

Herranjestas! Onneksi ei sen pahemmin käynyt. Haleja teille ja toivottavasti miehesi pelästyy tästä paremmille tavoille (veikkei olisikaan kovin usein tapahtuva asia). Mun mies on muusikko ja siksi usein myöhään liikkeellä töiden takia ja muutenkin. Pyydän aina laittamaan viestin jos menee myöhään tai lähtee kaljalle keikan jälkeen mutta aina se ei muista. Ei kyllä koskaan ole tullut neljää myöhempään kotiinkaan. Mutta kun herään keskellä yötä eikä mies ole vieressä niin aina on huoli!

Vierailija
25/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi kaikki sikäli hyvin, että miehesi on hengissä ja luultavasti toipuu myös.

Mulle tuli mieleen, että ei kai hän ole vaikka vahingossa mennyt jonkun mustan taksin kyytiin ja sitten ryöstetty ja pahoinpidelty? Vai onko tuo metsäpolku matkalla teidän kotiin? Jos lompsa hävinnyt ja sitten päättänyt kävellä kotiin ja vähän oikaista pimeän metsän kautta?

Voi että, onneksi ei pahemmin käynyt. Jaksamista ja tsemppiä teille molemmille. Todella kauhea tilanne sinullekin.

Vierailija
26/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitti miehen henkilöllisyyden?

Vierailija
27/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi selvitä mitä on tapahtunut, jos on siinä kunnossa että jaksaa poliiseille jutella.

En tiedä miten tästä seuraavan kerran uskaltaa mihinkään illanistujaisiin miestä päästää! Ei kyllä onneksi usein käykkään ja tuskin häntä itseänkään kovin pian ajatus innostaa... huolehdin varamsti kyllä sydän syrjällään sitten kun joskus menee!!

Tuota miehen tunnistamista en muuten tajunnutkaan kysyä... en edes ihmetellyt asiaa. En teidä olisko ollut sitten ajokortti, kuvallinen kulkulupa yms. taskussa.

Vierailija
28/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä tallella? Senkin perusteella voi poliisi helposti selvittää henkilöllisyyden.

Vierailija
29/42 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä tallella? Senkin perusteella voi poliisi helposti selvittää henkilöllisyyden.

Kyllä poliisit mainitsivat kännykän löytyneen taskusta.

Ap

Vierailija
30/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kuulunut? :(

Vierailija
31/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän lisätietoja.

Kommentoi silti ap meille, jos näet ketjun etkä ollut trolli.

Vierailija
32/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi täällä sydän hakkaamaan myötätuntoahdistuksesta :(

Vierailija
34/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkäpä huomenna sitte.

Vierailija
35/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tulis linjoille kertomaan tilanteen

Vierailija
36/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
37/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saanut vierasta?

Vierailija
38/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisten pidä käydä töissä?

Vierailija
39/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joskus teki tätä myös. Taustalla jonkinasteista alkoholiongelmaa siis. Oli mennyt illalla juomaan, en saanut kiinni. Aamulla pistin viestiä, sain yhden viestin takaisin, en kyllä enää muista mitä siinä oli mutta ei mitään valaisevaa. Sitten yritin soittaa, monta kertaa, ei vastausta. Jossain vaiheessa meni puhelin kiinni. Miehen siskon sain sitten kiinni muistaakseni samana päivänä ja sain tietoa miehen liikkeistä, muistaakseni seuraavana päivänä sitten nähtiin. Oli kyllä perseestä tuollainen, nykyään on ehdottomana edellytyksenä että saan hänet aina kiinni jos haluan, jos hän menee johonkin juomaan. En halua huolehtia onko hänelle käynyt jotain tms.

Vierailija
40/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sammunut kaverinsa sohvalle. Voi luoja kuinka hädissäni olinkaan, ja jutun kuultuani niin vihainen.