Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa puhelimeen, ollut koko yön poissa kotoa...

Vierailija
08.12.2011 |

Mies lähti eilen lentopallokavereiden kanssa saunailtaan. Sovittiin että soittaa/laittaa viestiä jos menee myöhään, etten huolehdi.

Aamulla kun heräsin 7 aikaan ei ollut tullut viestiä, eikä vastaa puhelimeen. Äsken kun yritin oli puhelin kiinni, aikaisemmin vielä soi ihan normaalisti ja viestit menivät perille.

En osaa oikeen mitään toinen nainen juttuja epäillä (vaikka kai sellaisetkin aina mahdollisia on). Olen vaan huolissaan jos on sattunut jotain!?! Kavereille soitin ja sanoivat että oli lähtenyt yksin klo 3 yöllä kävelemään aseman taksitolpalle, sanonut menevänsä suoraan kotiin...

Pelottaa tosiaan jos jotain on sattunut. Sairaalaankin soitin jo, ei ollut ketään kuvaukseen sopivaa, eikä sillä nimellä. Vaikka ei kai ne saa kertoakkaan jo nimi ei ole selvillä? Voiko poliisille soittaa johonkin jos olisi putkaan jotunut?? Mutta ei kai ne siellä enää tähän aikaan pidä? Pääseekö sieltä jo aamulla heti pois? On nimittäin mahdollista että juonut hiukan liikaa ja sammunut pusikkoon...

Itse en voi lähteä tästä etsimään miestä kun on talo täynnä hoitolapsia ja omia...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun täytyy kyllä sanoa että jos meillä kävis noin, olisi myös mulla eka ajatus että mies on oikeasti kadonnut/kuollut. En ajattelisi että on lähtenyt pettämään, vaan että jotain tosi pahaa on nyt sattunut.

Toivottavasti ap:n mies tulee ehjänä kotiin ja kaikelle löytyy järkevä selitys.

Vierailija
42/42 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuulunut mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla