Mies ei vastaa puhelimeen, ollut koko yön poissa kotoa...
Mies lähti eilen lentopallokavereiden kanssa saunailtaan. Sovittiin että soittaa/laittaa viestiä jos menee myöhään, etten huolehdi.
Aamulla kun heräsin 7 aikaan ei ollut tullut viestiä, eikä vastaa puhelimeen. Äsken kun yritin oli puhelin kiinni, aikaisemmin vielä soi ihan normaalisti ja viestit menivät perille.
En osaa oikeen mitään toinen nainen juttuja epäillä (vaikka kai sellaisetkin aina mahdollisia on). Olen vaan huolissaan jos on sattunut jotain!?! Kavereille soitin ja sanoivat että oli lähtenyt yksin klo 3 yöllä kävelemään aseman taksitolpalle, sanonut menevänsä suoraan kotiin...
Pelottaa tosiaan jos jotain on sattunut. Sairaalaankin soitin jo, ei ollut ketään kuvaukseen sopivaa, eikä sillä nimellä. Vaikka ei kai ne saa kertoakkaan jo nimi ei ole selvillä? Voiko poliisille soittaa johonkin jos olisi putkaan jotunut?? Mutta ei kai ne siellä enää tähän aikaan pidä? Pääseekö sieltä jo aamulla heti pois? On nimittäin mahdollista että juonut hiukan liikaa ja sammunut pusikkoon...
Itse en voi lähteä tästä etsimään miestä kun on talo täynnä hoitolapsia ja omia...
Kommentit (42)
puhelin oli kiinni ja putkasta se kotiutui 15.00. Olin kyllä vihainen mutta helpottunut e6ttei ollut mitään sattunut.
yrittää mennä maanantaina töihin ja tulee sun hoitoos sit illalla.
Mulla oli sama tilanne kerran, etsin itku kurkussa miestä ihan joka paikasta kun pelkäsin että jotain oli sattunut.
Miehen kaveri sanoi että illalla vielä kaikki oli ihan ok, mies oli lähtenyt yhteysen kaverin Teemun luokse yöksi kun ei jaksanut kotiin raahautua. En ollut koskaan kuullutkaan tästä Teemusta, eikä sillä kuulemma ollut sille puhelinnumeroa ja osoitekin oli vaan kaupunginosa.
Seuraavana päivänä kello 16 aikoihin mies kömpi kotiin sen lutkan luota kenen kanssa mua petti. Eniten vitutti se, että olin huolissani sellaisesta kusipäästä.
Jos tää ei ollut trolli, niin ei varmaan hyvin käynyt kun ei ap ole tullut kertomaan kuulumisia :/
Ja siinä mies siis petti. Taisi olla trolli, kun ei ap enää vastaa.
en osaa auttaa mutta katokki että saa opetuksen jos tulee kotiin. Tuskinpa tuolla mitään järkevää selitystä on, toivottavasti ei ole sattunu mitään ikävää!
TAksillakin on tiedossa, minne päin on ajoja tilattu mihinkin aikaan, siis onko teidän osoitteeseen tilattu ajo.
päällä tuossa tilanteessa. Soittaisin kyllä poliisille että löytyykö heidän huomastaan. Ja jos kunnossa olis niin kyllä sais kuulla kunniansa tuon jälkeen >:(
taksitolpalta lähtenyt samalla kyydillä eri osoitteeseen. Ainahan ne viimeiset vonkaukset taksijonossa tehdään.
Ei ole hyvä merkki, että pisti puhelimensa kiinni. Jos ei olis mitään kummempaa tapahtunut niin olisi vastannut.
Ihan ensimmäiseksi lähtisin veikkaamaan vierasta petiä.
Siis en tietysti tarkoita, että jotain pahaa olisi tapahtunut, vaan sitä vaan, että just siltä painajaiselta, mikä itselläkin on mielessä aina, kun mies lähtee viihteelle. Harvoin kylläkin, mutta kun olen muutamastakin läheisestä saanut "sen viimeisen puhelun", niin aina sitä on huoli päällä ettei satu mitään. Vaikka mies kyllä ihan osaa huolehtia itsestään, ei juo liikaa yms. Mutta jos noin kävisi, etten saisi kiinni yhtäkkiä eikä ole tullut kotiin, niin kyllä pelottaisi! Joten ymmärrän huolesi. Ja vielä kun on luvannut laittaa viestiä!
Ehkä tosiaan on matkalla tolpalle nähnyt jonkun tuttunsa ja päätynyt jatkoille (en ole syyttämässä miestäsi pettämisestä minäkään!) ja yksinkertaisesti sammunut, akku loppunut, vasta heräilee tms... Aaargh, jos mieheni tekisi noin niin saisi kyllä huudot, kaiken sen huolehtimisen jälkeen! =D
Toivottavasti kaikki on hyvin. Ymmärrän, että sulla on sydän syrjällään just nyt. =( Tulethan kertomaan, miten käy?
Aika tuntuu kulkevan hitaasti juuri nyt, mutta yritä kestää.
ja siksi on "kiinni".
Olisin kyllä aivan sika huolissani, sillä meillä tuollainen tarkoittaisi ehdottomasti sitä, että jotain olisi sattunut.
Soitapa poliisiille ja kysy, mitä voi tässä tilanteessa tehdä.
Se ei kerro, jos mies on siellä tai on ollut siellä eikä tässä vaiheessa ala etsiäkään. On kokemusta mun miehen ekoilta katoamisreissuilta. Enää en edes hätääny, kun tuota tapahtuu meillä jo niin usein. Mies on kuitenkin sammunut jonkun kaverin sohvalle tai naisissa.
Exä teki tuota alinomaa. Ihan tavallista että jäi suoraan töistä viihteelle täysin ilmoittamatta ja kännykkä kiinni. Saattoi kotiutua vasta päivän päästä tai parin. Ja minä olin nalkuttava akka.
Nykyinen mies jos tekisi noin niin se tarkoittaisi sitä että jotakin on sattunut. Ei kyllä lähde edes viihteelle koskaan ilman minua.
Kaksi asiaa vain yhdistyi mielessäni, kuulin juuri että siellä oli löytynyt kuollut mies nyt aamulla.
Jos olet, ymmärrän ettet vastaa.
t. se joka toi asian esille
Taitaa ap olla sitten porista kun ei enään kuulu mitään :(
en ollut ap, joka kysyin, että miksi kysyt. En tiedä mistä ap on ja onko lukenut tätä ketjua aloituksensa jälkeen, joten ainakaan vielä ei tarvinne hätäillä. =) Toivotaan parasta!
Luulin että olit ap ja kuvittelin että sait sydänpysähdyksen tai jotain.
Toivotaan parasta - vaikka tilanne on kyllä ihan kamala, oli syy mikä hyvänsä.
No vastaa nyt hyvä ihminen tuliko se mies kotiin, vai miten kävi. Täällä jännitetään lopputulosta.