Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivat nää normaalit kuukautiset....

Vierailija
08.12.2011 |

Imukykyisin tampax tulee hyvin läpi 30 minuutissa.

Vaihdoin merkkiä.

Imukykyisin ob tulee läpi 2 tunnissa.

Gyne: ihan tavallista. Jos häiritsee, ota 9 cyclocapronia vuorokaudessa. Ja jos särkee buranaa ja panadolia.

Näillä ohjeilla pitäis sitten töissä päivä selvitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja niagara on auennut.

Minulla ei ole koskaan ollut näin runsaat kuukautiset ja kipeät. Tosiaan buranalla ne kivut sivuttui ja liikunnalla. Tampoonin lisäksi piti olla vähintään pikkuhousun suoja, koska läpi se tuli. Myös sidettä sai olla vaihtamassa tiuhaan.

Taidan käydä ostamassa kuukupin seuraavaksi.

Vierailija
2/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti melko työhönsä kylläsytynyt gyne. Montako päivää vuodat noin? Jos vain yksikaksi, niin kyllä se ihan normaalia on.

Suosittelen hormonikierukkaa, sitä käytetään hoidoksi runsaisiin/kivuliaisiin kuukautisiin. Itse sain lääkäriltä myöskin kunnon kipulääkkeet, burana 800mg ja migreeniin tarkoitettua täsmälääkettä. Olis helpompi ottaa jos olis säännölliset kuukautiset, mutta kun alkaa miten sattuu.

T. puolet kuusta veriperseenä. Mutta enpähän vuoda enää kun hana, kiitos hormonikierukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entinen, runsas, 8-10 päivää kestävä vuoto on vaihtunut hieman vähemmän runsaaseen, 12 päivää kestävään vuotoon + 6 päivän tiputteluun. En voi suositella kierukkaa ainakaan tähänastisen kokemuksen perusteella. Mulla cyclokapronit toimi hyvin, oletko ap kokeillut niitä?

Vierailija
4/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos nyt et kovin montaa päivää noin vuoda? Itse käytän siteitä nykyään, kun olen synnytysten jälkeen ollut niin kipeä toosastani menkkojen aikaan etten kestä tamponeja tai kuukuppia.

Vierailija
5/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen alkaneet taas kuukautiset aina vähän enemmän ja kauemmin... ja viimeiset kuukautiset kestivät 14pv. Mulla piti olla yksi toimenpide, jonka johdosta piti lopettaa kalaöljyn syönti, ja huomasin selvän eron vuodoissa, vähenivät radikaalisti! Eli kun aloitin uudestaan syömään, niin taas tulee ja tulee, joten voi aika hyvin vetää johtopäätökset.

Vierailija
6/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä "normaalia" vuotoa kestää 7 päivää.

Ja kivut on ihan järkyttävät, töissä kuitenkin pitäisi kyetä olemaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän