**MARRASMASUJEN TORSTAITURINAT**
Huomenta vaan kaikille !
Heräsin sitten ihan omia aikoja, harvinaista kyllä, sillä nyt on tullu nukuttua pitkiä öitä viime aikoina...
Eilen illalla yritin taas saada tuota luonnollista syntymää aikaiseksi käyden kävelyllä ja seksiä miehen kanssa harrastaen, mutta mitään ei tapahtunut..taaskaan.
Sen verran se ens viikkoinen käynnistys pisti jännittämään, että nyt yritetään saada vauveli ulos ennen keskiviikkoa ;) vaikka aika huonolta vaikuttaa.
Eilen oli tosi huono olo iltapäivällä ja kävinkin oksentamassa ja vauvan liikkeitäkään en saanu tuntumaan. Onneksi pääsin käymään neuvolassa ja kaikki oli kuitenkin ok.
Voe mahoton, sitä on taas muutama marrasmasu saanu nyyttinsä..
Onneks olkoon.
Taidan tästä hipsiä keittää aamukaffit miehelle, joka lähtee pian töihin.
Mukavaa päivää kaikille !!!!
-marica ja elmeri 37+6
Kommentit (42)
ajattelin vain että kuinkas moni on menossa sitten tunnustamaan lapsen? ja onko joku käynyt aiemmin tunnustamassa lapsen. Lähinnä jos olisi kokemuksia mitä siellä tapahtuu tai mitenkä sinne mennään. Kutsutaanko vai?
Huomenna taas arvailuleikki käyntiin- ketä ei pinossa näy. Josko ois hälle lähtö tullu.
Nooh, BB-radioshow kutsuu (enemmän kyllä jääkaappi ;) )
Suppareita ja voimia meille kaikille!
10kaks 39+1
mietin tässä että oikeasti ihan vähän aikaa sitten kävin np-ultrassa ja pelkäsin keskenmenoa. En ikinä silloin uskonut että näin pitkälle pääsee.
Osaan vastata ee sjohonki sun kyssäriin..jospa vitutus lakkais tai ee slieventyis...
¤ avoparin vauva saa äidin nimen..isän nimi on mahd sit ku isyys on tunnustettu..
¤ noista kivuista en tiiä..mulla on ollut aina istukka takaseinämäs ja selkään on enempi sattunut. Mut mitään tutkimus tietoo ei oo.
¤ ja mun vauvat on ollu myös pää alaspäin aina ja silti menkkamaista jomotusta. Kuuluu varmaan " taudin" kuvaan ihan yleisesti..:o)
¤ Ihmiset ovat ÄÄLIÖITÄ! Mua ärsyttää yli kaiken kun eskarissa äisit tulee lääppii mahaa ilman lupaa. Tekee välillä mieli ottaa heidän mahamakkarasta kiinni ja sanoa et hyvin höllyy..Tai ku yks Helvatun talipää julistaa joka kerta mut nähdessään et POIKA/TYTTÖ tulee VARMASTI ja mä ku tiiän et se hänen tieto menee VÄÄRIN!! ÄHÄKUUTTI!!!!En oo hälle vaan viel sanonut..
En oo tänään jaksanut pinoutuu tämän enempää ku ei oo mittää kerrottavaa..Paitti et TÄÄ HIMPULA EI SYNNY KOSKAAN! Oon viel jossain juhannusmahat pinoissakin...Ja loka tulokkaalle, tervetulloo vaan..
ONNEE kaikil joilla vauva sylkyssä ja hermoi meille muille...
Hormoonihirivö ja Himpula rv 37+