Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HUHTIKUISTEN IHANA TORSTAI***

10.11.2005 |

Eilen täällä oli niin väsynyttä porukkaa, että eiköhän tänään olla hieman pirteämpiä!

Aurinko paistaa. Minulla on ollut hemmotteluaamu. Ensin kilsan aamu-uinti ja siihen päälle venyttelyjä, niin että tuo lapaluiden välissä ollut möykky aukesi. Päälle piiiiiiiiitkä suihku ja vartalonhoitoa. Lapset ovat aamupäivän leikkikoulussa ja nyt taidan vihdoin (kolme kuukautta muutosta) laittaa tämän työhuoneen järjestykseen.

Eilen kysyin täällä väsyneistä/kipeistä jaloista. Nyt taidan tietää syyn; olisikohan laiskat laskimot. Täytyy ruveta nostamaan päivällä aina välillä jalat ylös ja pyöritellä nilkkoja, ettei vaan tule suonikohjuja.

Niin, ja kahvikin alkaa tais maistua aamuisin. Ei muuta uutta raskausrintamalle, liikeitäkin laiskanpuoleisesti. Minulla ei ole ainakaan vielä ollut minkäänlaisia liitos- tai venymiskipuja.

Eilen joku kysyi 15-16 viikon ultrassa. Mulla lääkäri tarkisti silloin sikiön selkärangan (ja sukupuolen). Varsinainen rakenneultra tarkemmilla laitteilla on viikolla 20.

Mitä sitä muuten keksisi isänpäiväksi?

Mymlan 15+6

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mymlan meidän kaamosmasentuneiden piristämisestä;)

Oikeasti täällä etelässä ainakin on koko ajan niin pimeää, kun päivälläkin paksut pilvet peittää taivaan, ja tihkuttaa...

TULISI JO PAKKASTA!

Omaan napaan: eilen supisteli koko päivän, ei kipeästi mutta kohtu kovettui ja hengästytti. (Lisäksi mulla on sellainen hassu ilmiö, että mun korvia kuumottaa kun supistaa;P )

Nyt on olo onneksi ohan ok, vaikka töihin miehen vastusteluista huolimatta tulinkin. Ajattelin lähteä kotiin heti jos alkaa uudestaan.

Muuten ei uutta mahassa, eilen illalla tuli pari tosi kovaa potkua mahaan, tunsin itsekin liikkeet jopa mahan päältä. Luulen että istukka on takana, ei ne muuten noin hyvin voisi tuntua vielä näillä viikoilla.

No, se selviää vasta ultrassa 29.11.

Meillä ei ole isänpäivävietto-ongelmia, kun on samalla esikoisen 2-vuotissynttärit;)

Piristystä kaikkien huhtisten päivään myös täältä!

Lala76 17+5

Vierailija
2/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, että mymlanin aamu kuulosti IHANALTA!! Olen kade siitä aamu-uinnista :)

Me askarreltiin juuri lasten kanssa isäinpäivä kortit. Aikas hauskoja tuli! Ukeille vietiin kortit jo eilen postiin, meinattiin, että ei tänä sunnuntaina reissata paikasta toiseen. Muutoin meillä ei ole suurempia suunnitelmia; aamupalan ohessa tietysti jo kakkua, ja isi käydään herättelemässä kortein. Päivällä sitten herkkupäivällinen, ja muutoin vain yhdessä oloa ja ulkoilua. Leppoisa, yhteinen päivä (toivottavasti!)=)

Raskausrintamalle ei uusia.. TULIS JO NIITÄ LIIKKEITÄ!!! Niin ei tarvis olla koko aikaa niin suuressa epävarmuudessa..

Eilen olin illan kahden aerobicin jälkeen aivan raato, ja nukuinkin sit todella huonosti, kun paikkoja särki. Tänä iltana vielä pitäsi pusertaa kaksi jumppaa, toinen niistä on onneksi kevyempi. Mietin, että en taida Joulun jälkeen enää tällaista tahtia jaksaa. Päivällä energiaa vie vielä kuitenkin sen verran noi hoitolapset omien lisäksi. Höh, hyi minua, tuohan kuulostaa aivan valitukselta!

MUTTA pian on ihana viikonloppu!! =) Miehellä onkin perjantai-iltana pikku-joulut. Meinasi kyllä käydä vain syömässä paikan päällä, mutta saas nähdä. Eihän sieltä kannata kesken lähteä, jos on hauskat juhlat. Mä ajattelin viettää illan elokuvia katsellen (ja kenties namia syöden..!), tai siis elokuvaa, enhän mä nyt jaksa montaa katsoa!

Täällä alkaa meteli käydä sen verran hurjaksi, että taidan suunnata tän " apinalauman" kanssa (taas tavan mukaisesti) pihalle. Ulos kun meteliä mahtuu! ;)

Torstain jatkoa, ja perjantaita odotellessa... :)

tilda 16+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin vihdoin ja viimein itsekin kirjoitella, kun normaalisti tulee luettua vain muiden kirjoittamia juttuja. Ihanan pirtsakka ilma täällä Tampereella ja mikä parasta, vettä ei sada:) Oma raskauteni on sujunut tähän asti paremmin kuin olin osannut edes kuvitellakaan ja toivoa. Perusvaivat taitavat kuulua asiaan. Yli-väsymys ja pahoinvointi olivat onneksi vain ohimenevä vaihe. Mutta uusi vaiva on ilmestynyt. Nyt olen huomannut, että kävelylenkillä alavatsa kipeytyy inhottavasti jos vähänkin kiristää tahtia. Eilenkin täytyi lenkillä ihan pysähtyä ja hiljentää tahtia. Ilmeisesti maha alkaa sen verran jo venymään, että kasvukivut alkavat vaivaamaan:)

Mites te huhtihurmuria/huhtihurmureita odottavat, aiotteko ottaa ennakkoon selville vauvanne sukupuolen? Itse ajattelin kysäistä seuraavassa ultrassa josko sen pystyisi näkemään. Helpottaisihan se hankintojen tekoa, mutta toisaalta olisihan salaisuus kiva säilyttää loppuun saakka.

Minimaissi rv 19+2

Vierailija
4/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon auringonpaisteesta ja uimisesta ja lämmöstä. Mieskin tilasi eilen kaverin kanssa golf matkan marbellaan maaliskuuksi... vähän jurppii mutta mitään en myönnä. Jos syksyllä sitten lähtisi katraan kanssa lämmittelemään jonnekin. Oletteko reissanneet paljon lasten kanssa? Me ei kovinkaan olla. Madeiralla oltiin kun tyttö oli noin 2,5kk ja Ruotsissa on käyty pari kertaa.

Nyt mä oon ihan innoissani, kun tänne aukeaa uusi liike odottaville äideille ja pikkukirpuille. Menen tarkastamaan tilanteen.

Onko teistä vielä kukaan tukeutunut tukivyöhön? Eilen töissä päätin ostaa sellaisen asap.

Peppinetta 19+3

Vierailija
5/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huhtikuiset

Vierailija
6/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huhtikuiset

Vierailija
7/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huuhtikuiset

Olen myös huhtikuinen ja seuraillut keskustelua innokkaana. Nyt minua askarrutaa, onko muilla esiintynyt toispuoleista vatsakipua. Minulla esimerkiksi kyljellä nukkuessa alkaa yhtä äkkiä nipistelemään/sattumaan jommalle kummalle puolelle alavatsaa. Onkohan tämä normaalia? Takana yksi keskenmeno, joten epävarmalta kaikki tuntuu, vaikka kaikki tähän mennessä mennyt oikein hyvin.

Vierailija
8/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaata on taas kerran :( haluisin jo niin joulutunnelmaan mutta aika vaikeeta se näillä keleillä on.

ultrasta tulin juuri. kaikki oli niin kuin pitikin ja tuo la:kin pysyi samana. vilkas kaveri siellä köllötteli, kädet viuhtoi kuin nyrkkeilijällä :) sukupuolen halusi pitää salaisuutena ainakin ensi kertaan asti, ei suostunut niin millään kääntymään että olisi edes vähän vilahtanut...nooh, jotain jännitystä elämään, vaikka olisin kyllä halunnut jo tietää.

olo on ihan hyvä vaikkei mikään erityisen energinen niin kuin keskiraskaudesta sanotaan. maha tuntuu siltä kuin olisi jo vähintään seittemännellä kuulla! kuinkahan isoksi tämä kasvaa loppua kohden...joku jo sanoi että onko sulle kaksoset tulossa, ei nyt sentään.

päivän jatkot kaikille!

hope@ rv 19+4

Vierailija
9/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan talvisempia ilmoja (ja kunnon potkuja masusta) jo kovasti. Sain vihdoin kerrottua esimiehelle töissä raskaudesta. Olen vähän yrittänyt sitä pitkittää, kun mulla on vuoden loppuun määräaikainen ja olen vielä osa-aikainen melko vaihtelevilla tunneilla, eli sellainen extra-työntekijä. Vuodenvaihde osoittaa, miten tämä vaikuttaa töiden jatkumiseen/saamiseen. Kovasti hän tuntui ihmettelevän, kun olen jaksanut tehdä viime aikoina niin paljon töitä.. meillä tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että raskaana olevat jäävät jo melko aikaisinkin sairaslomalle. Ihmeen hyvin se tuntui suhtautuvan, kun olen kuitenkin jo kuudes, joka on joko äitiyslomalle/sairaslomalla raskauden takia. Kyllä nyt jo helpottaa, kun ihmiset alkoivat jo arvailla sen lisäksi, että puhuinkin asiasta joidenkin kanssa. En kyllä ymmärrä, mistä ihmiset aistii raskauden jo niin aikaisin, kun monet ovat sanoneet?!?

Mitäs tänne muuta.. jotain vaimeita liikkeitä uskoisin tuntevani iltaisin, pientä myllerrystä ja muljahduksia silloin tällöin. Olen huomannut, että mulla puutuu kädet ja jalat tosi herkästi ajoittain. Mistäköhän se johtuu..?

Löysin eilen kivan kirjan (Uusi vauva, huoltajan opas), jonka ajattelin antaa miehelleni joululahjaksi. Siinä on humoristisesti opastettu uuden vauvan hoidossa/huollossa vähän siihen tapaan, kuin kyseessä olisi jokin laite/kone. Tekisi mieli antaa se jo isänpäivänä, mutta kaitpa se virallinen ensimmäinen isänpäivä on vasta vuoden päästä, kun vauva on syntynyt... vai mitä mieltä olette?

Millaisia d-vitamiinisuosituksia olette muuten saaneet? Mulle neuvolasta sanottiin, että 10 mcg/pvä. Apteekissa en tätä muistanut, ja ne myivät mulle 7,5 mcg:n minisun-tabletteja. Multivitassa näyttää olevan 5 mcg, minkä lisäksi pitäisi varmaan ostaa niitä miedompia lisätabletteja, että annos riittäisi.

No, pitää tästä varmaan vaihtaa tuonne Wordin puolelle, opinnäytetyön pitäisi valmistua pian, kun muutamme isompaan asuntoon joulukuun alussa... minkä jälkeen taitaa vapaa-aika mennä enemmän sisustamiseen ja vauvatarvikkeiden haalimiseen =)

Lumen tuloa odotellen,

SaVe

Vierailija
10/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietokone päätti ruveta temppuilemaan ja näin sitä ollaan jälleen ulkona keskusteluista.

Isänpäivää odotellaan ja meidän iskä sai jo toisen lahjansa etukäteen,kun näki uuden aamutakkinsa vahingossa pilkistävän muovikassista.Mutta toinen on sitten visusti piilossa ja poika askarteli hienon kortin eskarissa.

Masuasiaa;Täällä kitisin neuvolatädin klamydia vouhotuksesta ja minäpä se kimpaannuin niin paljon,että menin sitten ja kusasin purkkiin ja negatiivinen tuloshan se oli,kuten pitkin.Neuvolan täti ei edes vaivautunut soittamaan,vaikka lupasi vastauksesta,itse kyselin tuloksia...Onneksi sain vaihtaa neuvolaa=)

Liikkeiden puuttumisen vuoksi tuolta uudesta neuvolasta pistivät minut tulipalokiireella sairaalaan tutkimuksiin ja ultrassa vauvalla oli kaikki vallan mainiosti ja siellä se pikkuinen hyöri ja pyöri sellaista vauhti,että kohta luulisi alkavan potkujen tuntua.

Lääkäri oli sitä mieltä,että tämä raskaus on nyt tälläinen,että liikkeet tuntuvat vasta myöhemmin.Onneksi se taakka tippui harteilta.

Sukupuoltakin yritettiin tiirailla ja pieni aavistus on...100% varmuudella ei voida sanoa,kun napanuora meni jalkojen välistä,kun se vähän peitti kriittisiä paikkoja...

Ensi keskiviikkona sitten toivottavasti selviäisi edes vähän varmempana.

Niksu78 19+1

Vierailija
11/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla onkin tänään näköjään löysä päivä töissä kun pinouduin jo toistamiseen.

Vauvan kanssa matkustamisesta oli pakko kirjoittaa vielä, kävimme esikoisen kanssa Havajilla kun hän oli 4kk (älkää kysykö miksi). Perillä oli aivan ihanaa ja helppoa, kun vauva oli vielä täysimetyksellä. MUTTA se lentomatka... 2,5+11,5+6 tuntia lentokoneessa yhteen suuntaan, ja vauveli nukkui mennessä ajasta 5 tuntia... Tuli lentokoneen käytävät aikasta tutuksi kun käveltiin miehen kanssa vuorotellen koko aika. Onneksi ei ollut ilmakuoppia ja kyyti tasaista että tosiaan sai kävellä.

Suosittelen siis lomalle lähtöä, mutta lentomatkan pituus kannattaa varmaan rajata tuonne alle 10 tuntiin!

Lala76

Vierailija
12/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täälä mutta jouduin jostakin kumman syystä vaihtamaan tunnukset kun en vanhoilla sisään päässyt...mutta edelleen olen nekku11 vaikka nimimerkki muuttuikin:)heh.menihän kauan taistellessa että pääsee takaisin kirjottelemaan.Olen tässä potenut flunssaa ja hieman kuumeillut mutta muuten menee ihan hyvin.viikkojakin on kertynyt 18+1.

Vierailija
13/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön vitamiinilisinä multivitaa, missä on 5mgc d-vitamiiniä, ja sit täydennykseksi minisunia, jossa on myös yhdessä tabletissa 5mgc. Elikkäs tulee sit yhteensä 10 mikrogrammaa D:tä.

Siellä kyseltiin myös niitä toispuoleisista vatsakivuista. Mulla oli sellaisia kakkos raskauden aikana, ja ne olivat ilmeisesti vain venymiskipuja. Joten luulisin, että ei syytä huoleen! Toki ainahan voi neuvolasta kysäsitä, jos yhtään mieltä painaa. Nehän sit ultraa varmuuden vuoksi.

Niin ja matkustelusta: me ei olla IKINÄ käyty MISSÄÄN!! Johtuen siitä, että rahatilanne ei ole koskaan ollut niin hyvä.

Nyt kaffille, tarjolla mustikkapiirakkaa! :)

Vierailija
14/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tosin enää niin kovin energisenä.

Työhuone tuli melkein valmiiksi kun pikkuinen heräsi päikkäreiltä. Kun oltiin ehditty olla iltapäivällä 10 minuuttia ulkona tuli ukkossade ja jouduttiin juoksemaan sisälle pakoon. Lapset tietenkin hyppi seinillä, kun oltiin koko päivä sisällä. Onneksi tuli leikkikavereita kylään niin saatiin edes vähän ohjelmaa. Loppuilta menikin ruokataisteluksi ja juuri kun olin aloittamassa iltasadun lukemista, tuli mies kotiin ja villitsi lapset uusiin iltahulinoihin. Pakenin tänne, saa hoitaa iltapuuhat loppuun...nyt onkin jo hiljaista.

15/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että käy kateeksi, kun jotkut on jo päässeet rakenneultraan... meillä kun se annettiin vasta niin myöhään että viikkoja on jo 22+. Eli vielä odotellaan yli 3 viikkoa...

Eilen kävin 3. kerran neuvolassa. Ihmettelin vähän kun täti antoi rautapillerit mukaan, hb oli 121 (viimeksi 133), ei nyt kuitenkaan mikään huono siis?! Ja eikös hb:n pidäkin laskea... ajattelin nyt odotella ainakin pari viikkoa ennenkuin aloitan ne. Painoa on tullut n. 3kg, painan silti nyt yhtä paljon kuin esikoisen kanssa 36.viikolla, johtuen " hieman" ylhäisemmästä lähtöpainosta... niin että läkähdyttää jo ajatuskin mitä tämä on sitten lopussa...

Ensimmäinen sf-mittakin otettiin, oli 17,5cm ja, toisin kuin esikoisella, yläkäyrällä! Esikoinen meni aivan omia käyriään jossain yläkäyrien yläpuolella. PIeni vauva silti tuli.

Liikkeitä tuntuu mutta ei hirveästi, epäilen vähän istukan sijainnin olevan sellainen etteivät niin tunnukaan. Nukun yhä mahallani (ainakin nukahdan niin), eilen illalla alkoi nuijiminen mahasta kun asetuin sänkyyn nukkumisasentoon. Eipä aavistustakaan saisiko mahalla nukkua kuinka pitkään, mutta minulla se on paras asento missä kädet vähiten puutuvat.

Mutta nyt tuli noutaja, joten ei kun kotiin. Tsemppiä ja vointeja!

eikkuli 19+1

Vierailija
16/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin minäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan kuulumisia. Opiskelu on vienyt ajan ihan kiitettävästi... Mutta asiaan siis... Jotenkin tuntuu että energisyys on vähän kadonnut, illalla väsyttää ja olo on vähän vetämätön koko ajan. Lisäksi parina iltana on ollut huono olo. En tiedä johtuuko siitä että olen juonut taas pitkästä aikaa kahvia ja se sitten on tehnyt olon tukalaksi. Mahaa on turvottanut ja kouristellut, mutta enemmänkin vatsalaukun tienoilta. Toivottavasti pienokainen voi kuitenkin hyvin.

Mulle ei muuten terkkari neuvolassa ole puhunut mitään d-vitamiinista tai foolihaposta, määräsi vain viimeksi rautalääkityksen kun Hb oli tipahtanut 117. Käytän kyllä paljon maitotuotteita, mutta kalaa tulee syötyä vähän vähemmän. Toivottavasti saan vielä riittävästi d-vitam.

Meillä on rakenneultra parin viikon päästä. Saa nähdä saadaanko vihiä sukupuolesta. Haluttais kyllä tietää kumpi on tulossa, kun on tosi vaikeaa valmistautua ja ostella vaatteita, kun ei tiedä. Ei viitsisi kaikkea kaksin kappalein kuitenkaan hamstrata.

Ihanaa huomenna pääsen taas kotiin oman kullan kainaloon. :) Pari viikkoa onkin jo vierähtänyt. Sunnuntaina tosin pitää tulla tänne opinahjoon takaisin, mutta ei ole onneksi enää pitkä aika joululomaan. Sitä ennen pitäisi kuitenkin tehdä vielä yksi harjoittelunpätkä.

Voikaa hyvin!

hmar ja masukki rv 17+4

Vierailija
17/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän nuo Mymlanin kertomukset auringosta muistuttavat, että kyllä se aurinko taas joskus sieltä tulee esiin. Onneksi joulu katkaisee tämän kaikkein synkimmän ja pimeimmän vuodenajan! Tulisi vain vielä lunta ja pakkasta.

Vitamiineista: Ei mullekaan ole neuvolasta varsinaisesti määrätty mitään vitamiineja nautittavaksi, mutta nyt tiistaina kyselin D-vitamiinista, kun olin miettinyt sen annostusta. Silloin minulle sanottiin, että raskausaikana tulisi (varsinkin näin pimeän vuodenajan aikana) syödä se 10 mikrogrammaa päivässä riippumatta siitä käyttääkö runsaasti vitaminoituja maitotuotteita ja kalaa. Kuulemma tarve on huomattavasti isompi, mitä näistä voi mitenkään saada. No, ryhdyin sitten popsimaan aikaisemman 5 mikrogramman sijasta 10, eli 2 Minisun-tablettia päivässä.

Oma napa voi hyvin. Eilen olin ihan onneni kukkuloilla, kun vauva tuntui liikkuvan muutaman tunnin välein selkeästi masussa. Siis käytännössä aina, kun istahti alas, tuntui liikkeitä! :) Tänään on ollut taas rauhallisempi päivä, liekö eilinen rehkiminen väsyttänyt pienen. Jotain on kuitenkin tänäänkin tuntunut, joten kaipa siellä vain voimia kerätään.

Kissankello 19+0

Vierailija
18/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mee nyt millään ohi nää kipeilyjutut. Oksutaudista selvitty, (minä ainut jolle ei tullut, olisin kyllä nuorimmaisen sijasta ottanut taudin itselleni->vähemmän siivousta..) mut korvatulehdukset kummallakin nyt. Vanhempi vähän ennemmin, nuorempi nyt. Kuumetta viimeyönäkin 39,5. Meni valvomiseksi. SITTEN, 4v. tuli meidän sänkyyn aamuyöstä ja pissas aamulla koko sängyn. Mummu ollut lapsenvahtina päivän ja pessyt sit sitä pyykkiä.. petarit ja kaikki. Vähän oli aamulla hermo tiukalla.

Sit oma napari on jyskyttänyt ihan hirveesti tänään. Sain esikoisen pieniä vaatteita takasin, kun ovat olleet kierrossa. Ihan niitä pienempiä, ihania söpöjä. Alkaa tuntuun taas siltä etten kohta jaksa odottaa, et saisin vauvan syliini ja nuuhkia sitä ihanaa tuoksua ja pussata niitä pulloposkia.. MULLA ON HIRVEÄ VAUVAKUUME. Onneksi asia on jo hyvällä mallilla käynnissä. Jos ei olisi, tänä iltana takuulla tehtäisiin asialle jotain.

Ostin eilen apteekista multitabsin uusia 2+ vitamiineja. Niitäkin täytyy napsia parit kappaleet, jotta sais d-virtaa tarpeeksi. Lapsille otin sanasolia jotta pääsevät taudin yli hyvin. Ja talvenkin.

Nyt alkaa väsyttään tässä paikallansa töiden päälle, vatsa tietenkin täytenä. Tarvis saada vartin torkut varmaankin.

Hyvää torstain jatkoa, Lumo 19+3

Vierailija
19/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä viimeinenkin motivaation ripe tältä päivältä....

Eilen kirjoittelinkin siitä, että äidinäitini lähtöä tekemässä sille viimeiselle matkalle - no, tänään tuli sitten iltapäivällä soitto, että ' mamma' on poissa.Taas päättyi yksi elämä. Mutta toisaalta, toinen on myös syntymässä...

En tiedä, johtuuko suru-uutisesta vaiko pitkästä (9-21) työpäivästä, mutta mahaa on kivistänyt jo iltapäivästä asti. Tuntuu ihan supistuksilta, mutten mene vannomaan. Voipi olla tietty ihan niitä vaarattomia kasvukipujakin. Tässä odotuksessa kaikki oireet, paitsi pahoinvointi, on ollut niin " mietoja" verrattuna esikoisen odotukseen...

No, mutta yökkö tuli ja minä lähden kohta rientämään kotia kohti...

Jaksamisia!

Vierailija
20/20 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetvartille: Osanottoja sekä jaksamista.

Täällä sitä aloitellaan yövuoroa, joten mun päivä on vasta alussa. Viime yö painoi sen verran, että tuli unta vedettyä reilusti iltapäivään asti. Sitten vaan hakemaan lasta hoidosta ja tekemään perheelle ruokaa. Ja sen jälkeen töihin... Eiköhän tämä tästä, kun vaan alkuun pääsee.

Masuun ei kuulu mitään uutta. Hieman on kivistänyt, mutta uskon näiden yövuorojen vaikuttavan asiaan.

Kävin eilen ostamassa parit mammahousut ja toisia olen nyt testaillut kotosalla. Töihin vedin kuitenkin vielä vanhat farkut, kun kerran mahtuvat. Saa nähdä kuinka kauan. Ja päälle pidempi paita niin saa rauhassa napata ylänapin auki, jos olo ihan kamalan tukalaksi menee.

Rauhaisaa yötä kaikille!

S 19+5