Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT TORSTAIKASAAN ***********

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein jaksoin raahautua koneelle. Viime yö kun meni valvoes -> jotkut naapurit sitte päätti tapella kaato kännissä meidän makkarin ikkunan alla. Että pisti vihaks, arggghhh!! Menivät tunnin päästä sisälle ja meteli sen kun jatkui ja sitte niiden 3,5 vuotias poika heräsi ja alkoi itkee hysteerisesti (huusi samalla: isi älä, isi älä) joten soitin poliisit. Äiti siellä riehui kunnolla mutta ilmeisesti isä hiukan yrittti rajummin vaimoaan toppuutella. Pakko oli mennä päikyille pojan kanssa. Onneks se nukkuikin reilu 2 tuntii :)

Niin, oltiin aamulla siellä ultrassa ja 13,5 mm sintti siellä uiskenteli sydän hurjasti pomppien =))) Eli yksi ihana ja eläväinen vauveli siellä uiskenteli!! Ja vastasi 2 pvää vanhempaa mutta on niin mitättömiä lukuja että laskettuaika kts kuukautisista.

Pahanolon määrästä lekurikin epäili kaksosia muttei sieltä takaa löytyny kuin yksi. Vasemmasta munasarjasta olin sitte munarakkulani luovuttanut hedelmöitymiseen. Ruskuasipussi oli symmetrinen ja kookas ja näin ollen keskenmeno riski on vain 0,5 prosenttia enään. En voi kuin ylistää kuinka ammattitaitoinen lääkäri tuo löytöni on =)

Täällä siis erittäin onnellinen raskaanaoleva mamma vaikkakin edelleen pahoinvoivana ;D Maksoi 75 euroo kaikkinen tutkimuksineen ja juttuineen.

Mariposa, jokos sä sen HEllun sait vierees? Kuis se näin nopeesti tuli? Miten kuvittelin et sen saapumiseen menee vielä päiviä :O Oonko nukkunu vkon? ;)

Mirulii, ei mun takia uutta pikkujoulupaikkaa tartte miettiä. Kyl mä tääl saan suurin piiretin siivotuksi. Ja kun nyyttäri meinigillä järkätään ja kaikki auttaa kattamisessa niin ei hätää ollenkaan ;)

Talvikki ei vissiin ollu viel tietoja saanut niistä arvoista? Niitä ootellaan. JA ymmärrän hyvin apeutesi mutta parastahan sillä vain ajatellaan :)

Luin erittäin huolimattomasti pinon läpi joten luen nyt ja palaan uudestaan jos jotakin :)

kiitos kun kaipailitte ultrakuulumisiani :)

Marieela 7+4

Vierailija
22/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan sykähdyttävä näky nähdä se oma pikkuinen siellä ruudulla!

Tuo meidän typykkä tais selvitä ihan pelkällä säikähdyksellä,ihan on oma ittensä. Huh!

Mukavaa illanjatkoa,mies tulee ihan just silleen ja illaksi lähemmekin kyläreissulle,kun nyt näyttäis kaikki olevan kunnossa.

Hei hei,huomiseen! *vilkuttaa ja poistuu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lääkekuuri pistää ihan tajun kankaalle.olen vaan maannut koko päivän,kuin sumussa.

ihania ultrakuulumisia,MARIEELA!!!!!

oli tosiaan pätevän kuuloinen lääkäri!(ketä,missä?)

palaan taas kun virkeämpi!

L+5 sumua silmissään

Vierailija
24/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin helkkarin poikki nykyisin etten jaksa edes konetta avata:( Joka ilta päätän et tänään meen salkkareiden jälkeen nukkumaan et sais kerrankin oikein kunnolla nukuttua, mut kummasti sitä aina yötä kohti piristyy ja sitte on taas koko seuraavan päivän väsy. Huomenna olis vielä yövuoro, et varmaan kuolen sinne.

[b]Jellona[/b]: Kelan paperit lähetin viime vkolla ja pari vkoa sanottiin pakkauksen tulon kestävän et eiköhän se sieltä kohta puoliin :)

Voi kamalaa, mulla on nyt jo ihan samanlaisia tuntemuksia kuin [b]emmasannalla[/b], toivottavasti se ei tarkota et mäkin alan olla jo loppusuoralla :D

[b]Talvikki[/b]: Se olis ihan hirveetä jos vauva joutuis teholle:((( Toivottavasti allulle ei käy niin. Musta se tuntuu tosi pahalle kun vauvat tuodaan suoraan salista teholle ja äiti jää eri osastolle. Ei mitenkään otollista äiti-lapsi suhteellekaan:( Oon jutellu tuolla teholla vauvojen äitien kanssa, et miten kestävät olla erossa pikkuisesta, niin tähän mennessä jokainen on sanonut et se on vaan ihanaa kun saa rauhassa nukkua yöt. Voihan siihen suhtautua noinkin:) Mä varmaan silti kuolisin ikävään.

Päikkärit houkuttelis niiiin paljon, mut taidan silti koittaa saada kypsyysnäytteen kirjoitettua. Moikat->

Vierailija
25/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistentautien ja synn.erik.lääkäri. Erikoistunut tosiaan keskenmenoihin ja lapsettomuuteen. Annika Tulenheimo-Sillfvast on nimi ja vastaan ottaa pikkujätti lekuriasemal, ja muuallakin..

Vierailija
26/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Voi kun ihania uutisia. Nyt taas varmasti jaksaa porskuttaa eteenpäin, vaikkakin huonovointisena. Kun tietää ettei ns. turhaan kärsi. Vaan pieni ihmisen alku siellä vaan omalla olemassaolollaan saa kropan sekaisin.

Ja kiva, jos susta tuntuu, et jaksat meidät kaikesta huolimatta ottaa vastaan silloin pikkujouluissa.

hönttä: Onneksi tytölle ei käynyt kummemmin. Meidänkin pojan pää on ottanut osumaa yllin kyllin. Kerran kaatui tosi pahastikkin kylpyhuoneessa, lyöden päänsä kaakelilattiaan. Mutta eipä siitäkään muuta seurannut kun kauhea poru ja kutti päähän. Että kyllä nuo nupit taitaa noilla lapsilla olla aika jykevää tekoa. Mä jo olisin samalla lailla lyönyt pääni kaakelilattiaan, niin saletisti olisi ainakin aivotärähdys tullut.

Katzulle voimia väsymykseen ja jaksuja työhön. Ja jos tuntuu ylivoimaiselta, niin muista ttä aina voi jäädä hetkeksi saikulle huilaamaan.

Mikähän tilanne Axella on. Jännittää ihan kauheasti sen puolesta. Vaikka aika varma kyllä oon, että plussa sieltä tulee.

Mä oon nyt taas ihan väsy. Oltiin tosiaan siellä kaupoilla ja sitte imuroin ja toin ruoan ja suorin muutenkin paikkoja tuossa. Nyt ei jaksais mitään. Täytyykin tänään käydä ajoissa nukkumaan kun huomenna on se kammotus työ/tyky/pikkujoulupäivä. Siitä johtuen mua ei sitten huomenna koneella näykkään. Ja lauantaikin voi mennä aika koomassa aamuvuoron jälkeen. Päätettiinkin juhlia isänpäivää jo lauantai-iltana täällä kotona, kun sunnuntaina mulla on se aamuvuoro ja sitten luvattiin mennä mun isälle syömään. Huh kun pitelee kiirettä.

No mutta, mukavaa illan jatkoa kaikille!

Vierailija
27/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela! Voi miten ihania ultrakuulumisia! ♥

Hönttä! Ihanaa, että typykkä selvisi kolhusta säikähdyksellä! Nuo tilanteet kyllä säikäyttävät.

Mii! Mä kyllä syytän tuosta listasählingistä ihan itse itseäni, oon semmonen vanha homekorva välillä ettei tosikaan.. Mutta jaksa kiltti vielä laittaa tiedot sinne uuden listan perään niin mä pidän huolta, että eivät enää katoa.

Talvikki! Mä ymmärrän tuon sun pelon niin hyvin. Oon varmaan jo aiemmin maininnukkin, että mun molemmat ipanat on alottanu taipaleensa teholta ja kamalaa se oli. Siitä ei pääse mihinkään. Imettää kyllä sain melko pian letkuista huolimatta ainakin ensimmäistä.

Eka joutu yhden hullun kidnappaajahoitajan takia sokeritippaan(pitkä juttu, jolla en viiti enempää teitä rasittaa, mut näin mä siitä tilanteesta aattelen, kun en saanu rauhassa yrittää imetystä, vauva oli aina hävinny huoneesta, kun kävin vessassa tai jotain niin vauvan sokeriarvot sitten laski)

ja toka sitten sen asfyksian takia.

Ekalla kerralla oli just kauheeta, kun sai vaan kattella teholle ravatessaan toisia äitejä joilla oli nyytti sylissä. Onneks olivat sen verran ymmärtäväisiä, että sain ekan yön olla huoneessa yksinäni.

Tokalla kerralla en joutunutkaan vuodeosastolle vaan takas sille missä käynnistettiinkin niin ei ollu muita vauvoja pahentamassa omaa ahdistusta.Ja ekassa tajusin aika nopeesti, että ei oo syytä paniikkiin, tokassa piti pelätä jonkin aikaa ennenkun oltiin varmoja, että neiti selviää ja ilman vaurioita hapenpuutteesta.

Huh, tulipahan taas vuodatus. nosti tuo sun pelko vaan niin nuo omat muistikuvat ja pelot pintaan, suokaa anteeks.

Mutta toivotaan, että kaikki menee oikein tosi hyvin sun kohdalla eikä tarvis sinne vauvan joutua! bdbdbdbdbdbd

Vaikka kyllä se niin uskomatonta on, miten hienoa työtä siellä teholla tehdään, kaikki kunnia heille ja onneksi ovat olemassa!

Vierailija
28/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, olipas ihana mies sulla yllätyksineen =))) Tuollaiset miehet on ihania ;)

Hönttä, toivotaan et ei ole kyse aivotärähdyksestä. Meilläkin molemmat muskut on noita päitään kolhineet niin urakalla että kyllä pakko sanoa et kestävää sorttia on nuo muksujen päät :)

Nifkin, voi sua. Ei löydä sanoja lohduttaakseen. Mutta kuten MII aiemmin mietiskeli, olisko se nyt tosiaan niin kamlaa jos se vauva alkaiskin tulee teille jo piakkoin?? Elämäähän tää vain on ja uskon että sä varmasti saat opinnot suoritetuksi myöhemminkin :) Tuleehan oita synkkiä ajatuksia varmaan yhdelle jos toiselle elämän aikana. Yritä kuitenkin olla iloinen ystäväsi puolesta, hän varmaan aikanaan tulee olemaan iloinen sinun puolesta ja tukenakin :) Helppoa se ei välttämättä ole :(

LEanna, hyvä et jalassa ei hälyttävää ja rauhassa niiden lääkkeiden kanssa sitte ;)

Emmasanna. Nuo on tuttuja nuo yölliset valvomiset. Tytöstä aikanaan valvoin kaikki alkuyöt loppuraskaudes ja poikaa oottaes aamuyöt. Juuri sillai ne sitte synnyttyäänkin mua valvotti ekat vkot ;D

Hienosti luonto on ajatellut kuitenkin tuon valmentamisen pienokaista ajatellen ;)

Katzulle voimia yövuoroon. Samaa mieltä Miruliin kans et saikkua vaan jos ei jaksa :)

Piipaa, toivotaan et ovis olis tosiaan ollut nyt vasta ja simpat erittäin pitkäkestoisia. Mikä sitte tarkoittaa et tyttö tulee ;) Noista lämmöistä en sinuna miettis mitään. Mullahan ne ei laskenu eikä nousukkaan sen ihmeemmin :/ Silloin hedelmöitymis hetkellä meni 1½ vuorokaudeksi 37 hujakoille mut muuten sitte taas laski normaaliksi..

Mitäköhän oli vielä? Nyt kyl jo unohdin loput *nolona ja aivot pehmenneenä*

No mutta enköhän vielä palaja iltasella ;)

Vierailija
29/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla muuta ;) TYttö lähti naapuriin - vähän jänskättää menikö oikeesti sinne.. Kun viikko sitten teki pienen tempauksen, kun oli tuonne samaan naapuriin menossa - mutta olikin mennyt toiseen. Eikä niillä ollut ketään kotona ja tyttö oli jäänyt vaan siihen pihaan leikkimään *hohhoh* :I

Onkin ollut ns. arestissa - ettei oo saanut enää yksin lähteä naapureihin leikkimään. Eiköhän se nyt oo ihan oikeessa paikassa - on sitä niin paljon harmittanu, kun ei oo päässy kavereille leikkimään.

Ai vitsi söin muuten hyvää " ruokaa" - keitettyä perunaa, pikkasen suolaa ja voita iiiso nokare :D

Vierailija
30/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMASANNA:

Mulla oli kans tollasia fiiliksiä loppu raskaudessa. onneksi sait nukuttua! Jaksamista kovasti!

MII:

Musta sun on ihan turha ajatella muita tossa vauvanteon ajankohdassa, tee niin kuin sun sydän sanoo. Jos joku sellaisesta pahastuu niin musta se on todella omituista!

MARIPOSA:

Olipas ihana ylläri mieheltäsi! ♥

SERPENTTTIINI:

Olitpas sinä askarrellut :)

MIRULII:

Voimia pahoinvointiin!

LEANNA:

Mä en toivottanutkaan sulle vielä tervetuloa suomenmaahan :D No, nyt toivotin :)

NIFKIN:

Musta nuo on ihan luonnollisia fiiliksiä, tuollainen lievä kateus. Varsinkin jos itse joutuu odottelemaan niin onhan se ihan luonnollista tuntea se pieni pisto sisimmässään :/ Niin varmaan mullekin kävisi.

MARIEELA:

Ihania uutisia ultrasta! Voi että! Siellä se pieni mennä porskuttaa :)

HÖNTTÄ:

Onneksi ei käynyt hassummin! Meilläkin kyllä tosi tapaturma altis tuo Nea..

AXE:

lauantainakos testaat? Mikä tilanne? ***Peukuttaa****

OMA NAPA:

Mun mies oli yön mun viekussa ja kivaa oli. sen laiva oli Rauman satamassa yön niin pääsi mun viekkuun ja aamulla 8 alkoi työvuoro taas.

Oli pistäny mulle tilaukseen kopallisen kopparbergiä :D (sitä siideriä, kirjotin varmaan tosi ymmärrettävästi taas :D)

Mä olen toipunut flunssasta ja olo ihan ok. Nealla kyl kauhee uhma mutta pieni kasvaa kohisten! Ristiäiset pitäs järjestää kuun loppuun tai joulukuun alkuun :)

vauvan masuvaivat on helpottaneet tosi paljon!

laihis sujuu, nyt taas kilo menny vkossa. takana jo 20kg ja omiin mittoihin 10 jäljellä siis, mutta haluan vielä 20kg pois, sit ois Bmi 19 luokkaa...

tarkoitus olisi polkasta kuntopyörää tässä vielä tv:ta katsellessa, Raumalla kun olen.

on ollu hiukan kiirettä niin en ole kirjoittelemaan ehtinyt, mutta olen kovasti kaikki lukenut ja yritän ehtiä vastaisuudessa enemmänkin kirjoittelee. Neall nyt vaan aika vaikee vaihe taas... >:I

Btw, kysyin mieheltä tehdäänkö kolmas vauva ja arvakkaas mitä.. ei tullu ehdotonta eitä vaan " miten jaksaisit? No jos taloudellinen tilanne tästä hiukan paranisi niin EHKÄ....."

:D apua ...

ei kai...

EI KAI..

mulle iske..

VAUVAKUUME! *kauhunsekaista hymyilyä*

heh...

siin ois puuhaa kerrakseen... mut ehkä mä voisin sellasen kestää ;)

T:Neiti21 kera 2 kaalimaankakaran.

Vierailija
31/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna koetahan parannella flunssaa! Yritä jotenkin nauttia viimeisistä viikoista ison masun kanssa :)

Mariposa aivan IHANA ylläri hellultasi! voi vitsi sentään! kyllä teijän nyt kelpaa olla kahdestaan ja ajella uudella autolla.. :D voi se jack russeli on varmaan myös suloinen, ne on mun lempparikoiria melkeimpä. tosi sulosia!

Marieela mahtavia ultrauutisia sulla :) ja toki autetaan pikkujouluissa kaikissa kattamisissa sun muissa, tehään kaikki yhdessä! sit pitää lähempänä miettiä mitä jokainen tois. tai siis eihän siihen enää oo kun pari viikkoa, hui kauhee kun aika menee nopee!

Mitäs Neitille???

Axe muuten mun tulevan neuvolatädin nimi oli Eeva jotain, näin tiistaina labran seinällä listan kun kattelin poispäin neulasta :) Onko tuttu nimi? (sukunimee en muista....) Testaatko tosiaan vasta lauantaina???? *ei malttaisi odottaa plussauutisia*

huomenna mennään ostamaan kaikkea matkaan liittyvää rekvisiittaa, ens tiistaina saadaan piikit ja hui hui hui mua rupee jännää! en oikeen tajuu että ollaan lähdössä minnekään, saatika sit niin helkutin kauas, mutta varmasti tulee upee reissu! *jännityksestä jäykkänä* tuplauksen kanssa en tiedä mitä tapahtuu, täti tuli tänään joten pian pitäis päättää.. aika epätödennäköistähän se on et heti ekasta kierrosta tärppäis joten ehkä sitä uskaltais kuitenkin yrittää, jos kuitenkin tulisin raskaaks niin sit heliko jää vaan hoitamatta ja pitää selvitä niillä lääkkeillä mitä saa napsia raskaana. sen kuvan sain lekurilta että niitä kuitenkin löytyy. ei ole muutenkaan varmaa että saan sen helikokuurin alas kurkustani.. ja joku kyseli mikä se heliko on, se on joku vatsabakteeri jonka kuulemma kaikki saa kouluiässä kun rupee olee enemmän ihmisten kans tekemisissä, mut useimmilla se ei oireile. mulla taas oireilee joten se pitäis hoitaa pois antibiooteilla. nyt meen surffaa miehelle joululahjoja... ciao!

Vierailija
32/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna: Toivottavasti unettomuus ei jatku ihan hirmu pitkään. Voin kuvitella minkälaista se on kun isällä on tosi pahoja univaikeuksia. Nukkumatti sinne sun tykö ihan heti!

Mariposa: Sulle kans sitä unta tulemaan täältä. Ihana tuo sun ukkos :)

Serpenttiini: Oletkos nuorisotyöntekijä?? Itte tein sitä viimeset puolitoista vuotta kunnes nyt pääsin opiskelemaan sosionomiksi. Tykkäsin ihan hirveesti.

Fiikuna: Plussaa toivon täältä kovasti! Tyhmä nega :(

Mii: Kiitos halista. Ei kai se täysin mahdotonta olis alottaa, mutta tuo ukko ei kiirettä pidä. Sekin on jo hirveää edistystä, että se suostuu ajattelemaan asiaa kolmen vuoden päähän ja että vahingon sattuessa ei harkitsis hetkeäkään aborttia. Se kun oli vielä pari vuotta sitten sillä kannalla ettei välttämättä halua koskaan lapsia. Ja itteä kanssa vähän vielä ajatus pelottaa kun kyseessä on kuitenkin täydellinen elämän muutos. Tää mun pää on vähän hankala välillä¿ Mutta mitä ihmiset nyt on kertoneet niin viimesillään raskaanakin on kuulemma ihan samat asiat pelottaneet :)

Talvikki: Onpas tympeä tilanne teillä. Jaksuja!! Meillä alkaa tuplailu luultavasti vuonna 2009 tai jos ihmeitä tapahtuu niin 2008, että ei ihan hetkeen¿

Hönttä: Jos yhtään lohduttaa niin minä oon saanut parikin aivotärähdystä penskana ja ihan hyvin tässä on eleskelty :) Ainahan nuo on pelottavia tilanteita, mutta aika tavallisia kuiteskin.

Marieela: Ihania kuulumisia ultrasta!!!! Siitä opiskelu jutusta vielä sen verran ettei mulla ollu ihan älyttömän helppo päästä sinne kouluun (haen merkonomin papereilla) joten kynsin hampain pidän kiinni tuosta paikasta. Se on mulle ollut kuin lottovoitto. Kaksi vuottahan sitä voisi pitää olematta läsnä ette eipä siinä, mutta joo ukko on vähän vastahankaan vielä kuten tuolla ylempänä jo selitin. Eiköhän se tästä ja onneksi tää kaveri asuu muualla ja sen vaimo on raskaana joten se ei tuu koskaan tietään että oon kade. Tää on jotenkin aika ahdistus tunne nyt eikä ukko tajuais ollenkaan jos sille sanosin.

Neiti: Ihana kun vaavilla ei ole enää masu niin kipeä! Voi sun vauvakuumetta :DD

Jeps nyt kylpyyn uuden kodinkuvalehden kanssa ja sitten hautaudun lukemaan tenttiin ja kutomaan¿ Jos ei tässä äidiksi pääse niin nautitaan sitten tästä rauhallisuudesta, omasta ajasta jne. Just, joo, lohduttipa tosi paljon ;)

Kätilö kaveri heitti mulle ihan arvauksena, että mulla saattas olla monirakkulaiset munasarjat (kun kierto on semmosta ja tämmöstä jne) ja toinen kaveri (ei kätilö tms) sanoettä hänen kaverillaan oli ollut ja lääkäri oli sanonut, että jos meinaa lapsia tehdä niin pitäs alotella. Hihi, oiskohan tässä mun sauma¿ Ukkokin meinas, että jos tilanne olis tommonen niin ei kai siinä¿ Juupa juu¿

Vierailija
33/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies edelleen töissä ja yksinäistä täällä kotona -> koneelle:)

Nifkin: älä liikaa mieti niitä vauva-juttuja. Elämä aina järjestyy ja vauvoja voi hyvin ' tehdä' opiskeluaikana kuin minäkin. Ja kun vauvakuume ei parane kuin vauvalla:)

Neiti: joko sulle on iskenyt vauvakuume:) Oliko ajatuksena palata töihin/jonnekin opiskelemaan, kun kuopus isompi. Vai mikä on teidän suunnitelma? Kyllä se kolmas aina mukaan mahtuu:) Mäkin haluan ainakin kolme...

Toivon tosiaan, että uni tulisi tänä yönä.

Pesukone jauhaa äitiyspakkauksen pienimpiä vaatteita. Päätin laittaa ne 60cm laatikkoon ja loput saa olla pakkauksessa. Luulen, että meille tulee aika pieni ' paketti' , joten ei kannata 70cm vaatteilla laatikoita täyttää. Muuten vauvaa varten alkaa tavarat olemaan paikoillaan...

Sanokaas jo synnyttäneet ja miksei muutkin, mitä laittaisin SAIRAALAKASSIIN? Sitä en ole vielä pakannut ja neljä viikkoa on laskettuun eli sitä voisi alkaa pakkailla. Vinkkejä!!!!

Vierailija
34/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just päikkäreiltä: mulla ois tässä kohtiin yks ainoa yövuoro, yleensä en oikein viitti päikkäreitä nukkua vaivasen yön takia mut tässä tilanteessa saattaa olla ihan fiksua: ja päivällä joudun nousemaan aikasee ylös kun haen miehen asemalta puoliltapäivin: huomenna en saa siis pitkään nukkua. Nyt tosin tuntuu että oon tokkuraisempi kun ennen unia!!

MARIEELA: Ihania uutisia ultrasta!!!Näitä uutisia kun kuulee niin alkaa taas miettimään et menisköhän kuitenkin sinne ultraan niin näkis oman masun tilannetta. Mutta ihanaa kuitenkin että teillä siellä kaikki kunnossa!! Varmaan saat lisää voimaa jaksaa pahoinvoinnin kourissa! toivotaan että pian helpottaa!!

NIFKIN: nuo on kyllä niin tuttuja nuo kateellisuuden tunteet: paljastavat kuinka palavasti haluat teillekin sitä pikkuista: suosittelisin että miehen kanssa alkaisitte vakavasti miettimään milloin ois hyvä ajankohta!! Toivotan että mieskin innostuu ihan tosissaan!!

NEITI: ompas kiva kuulla et siellä menee kaikki taas paremmin!! Oot saanu levättyä ja oltua miehenkin kainalossa!! Ja vauvakuume :) ihanaa että mieskin on vielä innokas kolmanteen vauvaan!!! Hyvähyvä!!

PIIPAA: peukutetaan täälläkin ihan kauheesti että simpat löytäis tiensä perille!!! :)

AXE: ois kyllä kauheen kiva jos testailisit aikasemmin... tai no joo johan täällä tiedätään että plussa tulee niin että kyetään oottelee sunnuntaille jännityksessä!! :)

JOHELLE: tiellä sitten matka on jo ihan oven takana *oon niin kateellinen* ja tuplailukin ihan ovella!! Toivottavasti kerkeisit saamaan helicon pois pian niin ois helpompi sitten raskausaikana...

Tosissaan niistä pikkujouluista: onko kellään jo ehdotuksia mitä vois tehdä, tai mitä herkkuja siellä sitten nautiskellaan?? Ja tottakai kattaillaan ja siivoillaan kaikki yhdessä!!

Taidan mennä soittelemaan miekkoselle... kun ei siitä oo aamun jälkee kuulunu mitään... huomenna sen kainaloon.... :)

on kyllä aika kauhu-fiilis kun la on miehen enon hautajaiset: siellä perheessä ei oo oikein nukuttu moneen viikkoon ja poika joka löysi isänsä kuolleena ei itke eikä puhu asiasta. Eikä oikein kellään oo mitään lohdutuksen sanoja... Ja mä tiedän että mä itken siellä ihan taukoamatta joten mitään lohtua ei musta oo. kun kerran jo nyt itken ja suren heidän kohtaloaan...

No mut nyt meen...

Vierailija
35/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin vauvakuumeen voima on kyllä ihmeellinen, tuossa tapauksessa se on ikäväkin juttu kun tietää ett joutuu kauan oottamaan. :/ mutta koulustahan voi tosiaan olla pois sen pari vuotta joten kun mies vielä kääntää kelkkansa (mikä voi tapahtua milloin vaan, kuten ollaan täällä huomattu :)) niin yritykseen vaan. *tsemppaa* päivä kerrallaan ja ei ikinä tiedä mitä jo ensi kuussa voi tapahtua!

Miitsu tsempitykset vaan sinne hautajaisiin :( ne on sit rankkoja paikkoja vaikkei olis edes oma läheinen kyseessä.

Neiti kiva että sait miehen viekkuun ees yhdesksi yöksi! :D ja vielä kivempi että mies olis lämpeemässä kolmannelle.. ;) vauvakuume valtaa kyllä tilanteessa kuin tilanteessa joten on varmaan ihana kun tiedät ettei se kolmas ole ihan poissuljettu vaihtoehto!

Mii nyt mietinnät sikseen ja vällyjä värisyttelemään!!!! ;D

mä tossa laskeskelin että jos nyt alkais vauvapuuhat niin eka mahdollinan LA olis 17. elokuuta 2006 :) manaan täällä omaa typeryyttäni etten ruvennut hoitamaan vatsajuttuja aiemmin ja nyt saan siitä kärsiä.. lisäks hemmetin täti tulee seuraavan kerran just siellä matkalla mikä ei oo kiva juttu ollenkaan :oP *hakkaa päätä seinään*

Vierailija
36/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä just tajusin. Eihän ne meidän pikkujoulut ookkaan huomenna vaan vasta lauantaina. Ja mullahan on huomenna iltavuoro. Siis kyllä tää nuppi on nyt pehmenny ihan käyttökelvottomaksi. Mähän olin ihan jo huomenna menossa aamuvuoroon j sitte sinne jmppajuttuun ja siitä pikkujouluihin. Olis se ollut vähän noloo aamulla kammeta töihin ja luikkia sitte takas kotiin kun oliski huomannut että kappas, munhan pitikin tulla vasta iltaan.

Mä kerkesin jo tossa siltellä vaatteita ja pakkailla kassia sun muuta, ennekö älysin kattoa kalenterista, et olihan mulla huomenna aamuvuoro. He hee. Sen siitä saa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Nyt häivyn täältä sekoilemasta. Jos vaikka kohta kävis nukkuun, ni olis aivot huomenna ehkä hiukan paremmassa toimintakunnossa. Kun pitäs niitä töitäkin tehdä.

Öitä!

Vierailija
37/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon nyt niin herkällä tuulella ettei tosikaan. Oltiin perheen kans saunassa ja miehen kans lauteilla tuumailtiin niitä näitä ja sitte purskahdin itkuun kun sanoin et kuinka te kaikki olette aina niin hengessä mukana kaikessa. Siis ensin aamupvän jokainen muistaa kysellä kuulumisia ja sitte kun kerron kaikki hip hurraa suurin piirtein hyvistä uutisista.*liikuttuu kyyneliin, näkökenttä sumeena*

Miitsu, voimia lauantaiselle koetukselle. Raskaana olles tuo surullisuus tuntuu kymmen kertaistuvan :((

Nifkin, koulusta tosiaan voi pitää taukoa. Meil sosionomi-linjalta pitäs olla n. 7 vuodessa ulos kirjautumisesta. Siinä välissä ehtii hyvin tehdä vauvan tai kaksikin ;) Joten elähän kirvestä kaivoon nakkaa, kaikki on vielä mahdollista;)

JoHelle, vitsit niin, teiän matka on ihan piakkoin. IHANAA!!!! Ja vauva-asiassa ei kyl osaa päättää teidän puolesta, mutta jos te vaik tän ekan kierron matkal kuhertelette tjot-tyyliin ;D

Mirulii, et ole ainut kuka kärsii pehmenneistä aivoista. Mä en muistanu enään lasten pesujen jälkeen huuhtoa itseäni saippuoista ja hoitoaineista, vaan läksin pukuhuoneeseen pukemaan huuhtomatta. Kunnes mies huhuili et mites ois edes pikanen suihku ;)

Neiti, ihanaa et sait hetkeks miehuksen vierelle :) Ja vauvakuume jo nostaa taas päätään. Sä oot kyllä huippu =) Mun vauvakuume on tän oksentelun lomassa hieman hiipunut mutta eiköhän tämä taas tästä ;)

Mutta mutta. Nyt menen laittaa muksut petiin ja toivon pian pääseväni itsekkin. Viime yö tosiaan alkaa tekee uupumusta jo..

*haukottelee*

Hyvää yötä rakkaat!!!!!!!!

Marieela 7+4/edelleen ;D

Vierailija
38/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.netissä on ihania lastentavaroita myynnissä, siellä oli IHANA nasu-puku pikkuiselle.. siellä vaateosastolla.. *itkee verta kun ei voi vielä ostaa mitään ihanaa* joten käykää joku se sieltä nappaamasta niin voin sit ostaa sen teiltä ;)

Vierailija
39/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kommentoimista huomenna - nyt oon liian väsy!

Vierailija
40/40 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut pisti mun koneen solmuun kohta sen jälkeen kun olin tuon aamun viestin kirjoittanut. Arvatkaa vaan, olinko koko päivän pistoksissa kun en päässyt kattoon tänne noita Marieelan ultra-kuulumisia! No nyt mies on selvittänyt solmut jo kone pelittää taas, jee.

Marieela olikin saantu ihanan hyviä uutisia! Nyt kaikki huolet veks ja uusin voimin pahoinvointia vastaan :o)

Hönttä: Joo se mun anopin ilme olis just semmonen, kuin tuo kommenttikin, eli ihan monttu auki :D Ja kranssi-ideaa saa lainata ilman tekijänoikeismaksuja ;o) Semmosesta käsityöpuodista löysin sen kipsienkelin, sitä en toki ollut itse valmistanut.

Nifkin: Ihan ymmärrettävää kyllä, että tuntuu itsensä kiduttamiselta käydä lukemassa täällä toisten plussa- ja odotuskuulumisia jos itellä ihan sydämestä ottaa, kun niin tekee vauvaa mieli *Lohtuhalii sua*. Nyt kuule perusteellinen keskustelu sen miehuuden kanssa ja toivotaan että hän ymmärtäisi sinun vauvankaipuun!!

Niin ja mä oon tosiaan ollut puoltoista vuotta yhden nuorisojärjestön toiminnanjohtajana. Työkuvaan kuului paperinpyöritystä ja ihan kenttätason kerhon- ja kurssinvetoa jne. Mulla ei kuitenkaan ole sille alalle koulutusta, joten ei tuntunut oikein omalta hommalta. Irtisanouduin vähän ennen kuin aloin oottaa esikoista. Nyt tuo meidän perheyritys työllistää mua niin paljon kun ehdin muksuilta tehdä. Päävastuuta kantaa kuitenkin mun mies.

Hyvää yötä murmelit!