Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran lento Australiaan??

Vierailija
07.12.2011 |

Onko joku lennättänyt lemmikkinsä Australiaan? Olisin kysellyt mitä tämä suurin piirtein tulisi maksamaan koska edessä olisi muutto sinne ja koira haluttaisiin mukaan. Jos koiraa edes sinne saa viedä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei koiraa mukaan kun ei selviä matkasta tai totu paikallisiin luonnoneläimiin tai kärsii muutoksesta. Höpöti höps. Itse en ole koiraa Australiaan vienyt tai tuonut, mutta muuten on kyllä kokemusta koirien lentokuljettamisesta niin näyttelymatkojen kuin joskus pennun oston tai myynnin ohessa. Ei sitä lentämistä tarvitse pelätä, eikä myös sopeutumista uusiin oloihin. Koira kiintyy omistajiinsa ja sopeutuu kyllä sinne mihin omistajat tulevat mukana.

Ainoastaan hyvin vanhaa koiraa en lähtisi noin isoon muutokseen laittamaan, mutta hyväkuntoinen ei-vanhus ehdottomasti mukaan.

Vierailija
22/24 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetpets. Onko sinulla Suomen paassa taman tietoja? Olen tuomassa koiraa Helsingista Melbourneen elokuussa 2013. Mihin taytyy ottaa yhteytta?  Tasta Firmasta olen kuullut pelkkaa hyvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saada koira mukaan. Kunnioita tässä asiassa lastasi, sillä mikään ei olisi niin inhottavaa kuin joutua luopumaan siitä rakkaimmasta ystävästä vain sen takia, että äidillä on uusi mies. Itse en olisi lapsena suostunut muuttamaan yhtään minnekään, jos en olisi kissaani saanut mukaan. Ja sen ymmärsi onneksi äitinikin, kissa muutti mukanamme toiselle puolen Suomea. En kyllä 14-vuotiaana olisi välejäni äitiini pitänyt, jos kissalle olisi tullut lähtö. Sanoin suoraan muuttavani muuten isälle ja se päätös olisi pitänyt (miten lapsesi isä muuten muuttoon reagoi, kun tytär muuttaa todella kauas?).

Koiralle voi jäädä traumat, se on totta. Toisaalta koiralle voi jäädä traumat osentamisesta tietyn nappulamerkin jälkeen, tippuvasta räystäslumesta tai oven väliin jääneestä hännästä. Hermorakenteeltaan normaali koira kestää lennon, eri asia jos pikkupentua tai hermoheikkoa koiraa ruvetaan lennättämään.

Vierailija
24/24 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kasvattajia, jotka vievät ja tuovat koiria myös sinne päin maailmaa, kysele vinkkejä ja neuvoja sellaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi