Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ihan ymmärrä näitä laihdutusvillityksiä

Vierailija
29.11.2011 |

kaalisoppadieettiä, karppausta, kevyttuotteita jne. ruuasta on tullut kauheaa ydinfysiikkaa, en pysy perässä.

Pelkään miten tuo kaikki ravintovouhotus tulee vaikuttamaan lapsiin :(.

Itse olen säästynyt ulkonäköpaineilta ja voin kiittää siitä erityisesti äitiäni. Hän on ihana; elämästä nauttiva kurvikas (ei kuitenkaan lihava) nainen, joka ei ole koskaan mollannut vartaloaan tai laihduttanut. Hänestä tulee mieleen välimeren naiset, sensuellit rotudaamit, jotka uskaltavat ja osaavat olla seksikkäitä samaan aikaan kun herkuttelevat pastalla ja juustolla. Hän on jotenkin aina tiennyt arvonsa ja kantanut itsensä upeasti.

Olen tavattoman kiitollinen äidilleni, joka on opettanut myös minut nauttimaan elämästä. Minulla on aina ollut hyvä ruumiillinen itsetuntemus ja itsetunto. En ole koskaan ollut ylipainoinen, mutten myöskään mikään rimppakinttu. En ikinä osta kevyttuotteita, koska mielestäni ruuan pitää maistua! Jos joskus ahdan kaksi annosta kermapastaa, tulen siitä ennemmin hyvälle mielelle kuin ahdistuneeksi.

Kaikenlainen tekoterveellisyys näivettää, kun taas oikea ilo on se mikä tekee ihmeitä! Uskon, että monet ylipaino-ongelmatkin ovat vain vinksahtanutta suhdetta ruokaan ja omaan vartaloon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että se on vouhottamista?

Vierailija
2/3 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että se on vouhottamista?

Sinä et saa ajtella mitään terveelliseen ravintoon liittyvää. Sinun puolestasi on jo ajateltu. Sinun tehtäväsi on totella tai lapsesi huostaanotetaan ja sinut lähetetään uudelleenkoulutusleirille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilman vouhotusta. Tarkoitan vain, että lapsille on hyvä näyttää, että ruoka on iloinen asia, eikä uhka.

Itse tykkään kokata tosi paljon. Käytän korkealaatuisia ja eettisiä raaka-aineita. Lisäksi viljelen itse yrttini ja salaattini. En koskaan tykännyt esim. irtokarkeista, sipseistä, eineksistä tms. Ne tuntuvat intuitiivisesti väärältä. Sen sijaan peruna, pasta ja vaalea leipä maistuu.

Aika monelta uupuu ns. maalaisjärki, mitä tulee ruokaan. Ei osata kuunnella omaa kehoa. Kroppa kyllä kertoo mitä se kulloinkin tarvitsee.

Monet ovat vieraantuneet kehoistaan. Siitä kertoo esim. se, että säännöllisesti tälläkin palstalla joku kysyy, että "mittani ovat xxxcm/xxkg, olenko lihava?" tai sitten listataan ruokavalioita ja kysellään, lihottaako vai laihduttaako se? ...Kyllä jokaisen pitäisi tuntea oma vartalonsa niin hyvin, että tietäisi nuo jutut intuitiivisesti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän