Miehen veli kutsui taas itsensä meille jouluksi... huoh
Miehen sinkkuveli 35v on oikea kyläluuta, kotonaan ei viihdy ollenkaan, vaan aina pakkaa kylään kun on vähänkin vapaata.
Kutsui sitten taas itsensä meille jouluksi, ja mies toivotti tervetulleeksi. Minua ärsyttää. Hän ei tuo mitään tulleessaan eikä hänellä ole kiire kotiinsa. Tulee kuin hotelliin ja on meillä kuin täysihoidossa. Aatonaattona olisi tullut jo aamusta, mutta onneksi ollaan töissä silloin. Eikä varmaan lähde tapanina vielä pois, kun hänellä on lomaa vuodenvaihteeseen asti. Me taas mennään töihin heti 27.12.
Mies ei ymmärrä miksi minua ärsyttää. Minä en kaipaisi koko jouluksi vieraita, etenkin kun tämä sinkku ei perusta perhe-elämästä, kuvittelee, että meillä voisi ryypätä ym. Meillä on kaksi lasta enkä halua että lasten nähden juopotellaan. Saunakaljat, viinia ruoalla tms on ok, mutta humalajuomiset juodaan silloin kun lapset ei ole paikalla.
Piti vaan saada purkautua...
Kommentit (4)
minun kanssa, se ei ole ongelma.
Vaan se on ongelma, että tämä veli on tunkemassa meille aina juhlapyhinä ja viihtyy liian kauan. Voi kun minä niin toivoisin, että löytäisi itselleen naisen, mutta taitaa olla niin piintynyt tapoihinsa ettei osaisi enää kenenkään kanssa elää.
Anoppi viettää yksinäisen joulun osittain työn merkeissä. En tiedä miksi äiti ei järjestä pojalle joulua. Veljessarjassa on kolmaskin veli, hänenkään luokse tämä sinkku ei koskaan mene, vaan aina meille, vaikkei kummoisesti välitä meidän lapsistakaan eikä ymmärrä lapsiperheen arkea. Olisi voinut viettää joulua äitinsä kanssa
ap
Meillä on kaksi lasta enkä halua että lasten nähden juopotellaan. Saunakaljat, viinia ruoalla tms on ok, mutta humalajuomiset juodaan silloin kun lapset ei ole paikalla.
Piti vaan saada purkautua...
No kerrot miehellesi etukäteen, että teillä ei juoda. Jos siellä humallutaan, lähetät miehen kotiin. Voit häätää kotoasi kenen tahansa, joka ei kunnioita sääntöjänne ja jos ei usko puheesta, viranomaisten tehtävä on auttaa, eikä tarvitse itse tapella. Humalatila lasten edessä on häiriö, jota ei tarvitse ulkopuolisilta sietää.
Ei juomia, vaikkapa jotain tiettyjä ruokia, joulukuusen tms. Helpottaisiko?
Hän tulee teille varmaan siksi, että teillä on hyvä joulutunnelma, viihtyisää.
että sääli tätä veljeä, mutta sinulla on oikeus sanoa miehellesi että teillä ei kännätä.