"Minä olen lihava"
Tulee joko av:n lyhyin ketju tai sitten maraton.
Tämä on melkein seksiosaston kamaa, mutta täällä saa toivottavasti laajemmat vastaukset.
Otetaan suomalainen nainen, joka on aina ollut vähän pyöreä. Nainen on ollut pidempään aviossa ja saa vähän kiloja syystä ja toisesta. Ei mikään överilihava, mutta vaikka terveyssyistä voisi 5-10 kiloa pois ottaa. Liikkuu eli kävelee, pyöräilee ja sesongin ja tarjonnan mukaan joku tanssiharrastus, salsa tai tsumpa tai mikä onnistuu helpoiten, ui ja kuntosaleilee periodeittain.
Otetaan keitokseen tämän suomalaisen naisen aviomies, joka on nuoruudessa ollut se vähän hoikempi ja ja nyt eläman mukana on tullut se ½-1 kg kiloa per vuosi lisää. Ei mikään överilihava, mutta vaikka terveyssyistä voisi 5-10 kiloa pois ottaa. Liikkuu eri tavoin, mutta ei mikään himoliikkuja.
Eli nyt ovat molemmat vähän ylipainoisia. Semmoisia tyypillisen suomalaisia. Päivisin puvuissa mutta vapaa-ajalla melkein tuulipukukansaa. Nainen rakastaa miestään, mitä se naisen rakkaus nyt ikinä tarkoittaakaan. Mies rakastaa ja himoitsee vaimoaan ja pitää häntä seksuaalisesti viehättävänä. Mies pitää (myös)vaimonsa uusista puolista eli isommasta takapuolesta eli kivasta perseestä ja hieman isommista rinnoista, eikä miestä häiritse pienet makkarat ja selluliitit, mitä elämä ja ikä on tuonut tullessaan.
Kysymys kuuluu: Miksi nainen tälläisessa tilanteessa kokee, että kun minä kerran olen lihava, niin en ole viehättävä. Ja kun en ole viehättävä, niin sehän vaikuttaa seksuaaliseen haluun. Ja kun ei niin haluta, niin se on naisen perusoikeus jne. Arvaatte varmaan lopputuloksen miehen kannalta.
Tästä olisi miljoona lisäkysymystä, mutta jätän nyt ketjun elämään.
Kommentit (2)
että kyse on siitä, että lehdissä ja joka paikassa seksikkyys yhdistetään nimenomaan hoikkaan ja kiinteään varteen, ja isoihin rintoihin. Viikonloppunumeroiden kannessa on aina Satun ihanat alusvaatekuvat ja Viivin kuumana bikineissä. Taviksen seksikkyys on irvokasta. Sitä rupeaa vertailemaan itseään näihin mallikuviin, ja häviää vertailun. Sitten alkaa uskotella, että se mieskin oikeasti haluaa sitä mallivartaloa eikä tavista makkaroineen. Nainen ei tunne itseään seksikkääksi ja haluttavaksi, koska se seksikkyyden "virallinen" määre on kaukana omasta kropasta. Sitten alkaa arvostella ja jännittää, ujostella ja hävetä. Ei haluta.
Vaikka ei ollut kysymysmerkkiä eli mikä kohta oli kysymys? Jos se, miksi nainen näin kokee niin ehkäpä nainen on omasta mielestään lihavana vähemmän haluttava, ihan sama mitä mieltä mies on. Jos omasta mielestään näyttää lihavalta, ei siihen miehen vakuuttelut auta nimimerkillä kokemusta on.