Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viko raskaana syödä medium pihvin?

Vierailija
07.12.2011 |

Miehen kanssa ollaan lähdössä vkl ulos syömään, ja mun herkkua on verta tihkuva paksu pihvi, slups :)

Olen nyt kuitenkin raskaana, alussa tosin vasta. Uskaltaisiko sen vielä syödä? Joskus muinoin sain muistaakseni neuvolasta ohjeen että vain kypsänä, mutta tästä on aikaa. Onko tämä ohje edelleen? Ja voiko se nyt näin alussa aiheuttaa muutenkaan mitään... (rv7)

Miten te toiset? Söittekö medium pihvejä odotusaikana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ohjeet sanovat toisin, mutta söin silti.

Vierailija
2/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin on turvallisinta syödä kypsänä, mutta en kyllä jaksa uskoa että mediumpihvistä mitään kummallista tulee, varsinkaan suomessa. Syö jos haluat, neuvolan ohjeista ei ole tietoa.

Ja iedoksi kaikille, se punainen ei ole verta, vaan lihasnestettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudinaiheuttajat kuolevat vasta korkeammassa lämpötilassa. Mediumpihvissä lämpötila ei ole riittävän korkea tuhoamaan esim. listerian.

Itsellä teki mieli, mutta en todellakaan ottanut sitä riskiä!

Vierailija
4/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti sitä ei kai sais syödä, kun kypsänä. söin silti mediumina. siinä on korkeampi ruokamyrkytysriski, kun sisälämpötila ei nouse tarpeeks kuumaks bakteerien tappoa ajatellen.

Vierailija
5/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vain mieli raakaa kokolihaa ja sitä söin. Ei lapsesta sen kummosempi tullut.

Vierailija
6/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vain mieli raakaa kokolihaa ja sitä söin. Ei lapsesta sen kummosempi tullut.

Ei ne asiantutijoiden suositukset mitään tuulesta temmattuja ole.

Itse en kyllä suosittele kypsentämättömän lihan syöntiä.

Vierailija
7/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asiantutijoiden suositukset mitään tuulesta temmattuja ole.

Itse en kyllä suosittele kypsentämättömän lihan syöntiä.

Kerroin vain mitä tein. omalla kohdalla olin valmis tappamaan, että saan raakaa lihaa. th sanoi neuvolassa, että eipä tuo nyt haittaa. Raskausaikana raa´assa lihass aoli jtn mitä kroppa kaipasi.

Vierailija
8/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano itsekään että "suosittelisin" vastoin neuvolan ohjeita, mutta kerronpa vain että itse söin ja täällä ei ainakaan aiheutunut ongelmia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi