Helsingin ydinkeskustan 2 euron pizza ällistyttää alkoiko pizzerioissa uusi hintasota?
Kattokaa tota otsikkoa, 2 euron "Pizza". Oikeasti ne myy 2 euron paloja, slaisseja. Pala on eri asia kuin "Pizza" .
Eli ne myy tällä hetkellä 2 euron paloja, yhdessä Pizzassa on 6 palaa, se tekee 12 euroa/Pizza.
Sit tää myyjä viel sanoo, et hinta saattaa nousta 50 sentillä/per pala. Eli siihen lisäät 6 x 50snt, mikä on 3e. Eli 15e/Pizza
Mikä tän jutun pointti oli? saada vaan klikki otsikolla ja mainostusta. Tätä ne tekee nykysin jokaisessa isommassa mediassa kaiken suhteen. Ne vetää ihmiset valeotsikoillaan lukemaan turhia juttujaan, missä ei ole päätä eikä häntää, kuhan raha kulkee.
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/7794130?utm_term=Autofeed&utm…
Kommentit (10)
Onhan tuo kyllä harhaanjohtava klikkiotsikko.
Samaa nauroin kun näin uutisen! 2 eurolla saikin slaissin, joka oli kuudesosa pitsasta. Ja oli vielä avajaistarjous. Kohtalainen klikkiotsikko!
Saisi voittaa klikkiotsikoiden ykköspalkinnon.
Nyt ei paljon aapeen järki juokse.
Se on vain yksi "kaupallinen yhteistyö" muiden seassa.
Suomalaisilla uutissivustoilla ei ole enää kunnianhimoista tehtävää pitää lukijansa selvillä asioista. Sellainen alkaa otsikoista, joista tietää, mistä artikkeli kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei paljon aapeen järki juokse.
Oletko jotenkin tyhmä? Et ymmärrä itse uutista? Tollo.
Minä voisin ryhtyä myymään roiskeläppiä 1,5 euron hintaan pizzeriassani.
Ostaisin ne eurolla kaupasta, niin voittoprosentti olisi 50. Aika hyvin vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ryhtyä myymään roiskeläppiä 1,5 euron hintaan pizzeriassani.
Ostaisin ne eurolla kaupasta, niin voittoprosentti olisi 50. Aika hyvin vai mitä?
Ketä ajattelit valikoituvan suuren suosion saavan pizzerian asiakaskunnaksi?
Et ole ap kouluja käynyt? Kirjoitustyylisi on aika karmea.