Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MASENTAVAA! ei plussaa raskaustestissä taaskaan :(

Vierailija
07.12.2011 |

hei oon kyllästynyt näihin testien tekemiseen ku aina miinusta ja sit tulee menkat yms... mitä tässä enää tekis. ja silti kroppa kehittelee raskausoireita

*nyyh*

:'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme esikoista 1,5v ja ehdin monta kertaa "olla raskaana" olematta raskaana. Mutta luomuna tyttö silti alkunsa sai, ja nyt on kaksi lasta.

Se vaan on niin toiveikasta ja raskasta aikaa, yrittäminen. Kyllä se sieltä silti tulee, usko pois!

Vierailija
2/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voi olla apua.. Ja c-vitamiini myös välttämätön foolihapon imeytymiselle ym.

Toivottavasti pian tärppää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan ollutkin mutta menee poikki jo ennen kuukautisten alkua. mulla ollut samaa, kerran sain sitten kaksi viivaa tulemaan testiin mut silti kuukautiset alkoi. joku estää raskauden jatkumisen mulla. pelkään että vatsan viipalekuvaukset teki sen. Röntgensäteilyä tuli vatsaan joku 8000 kertaa enemmän kuin tavallisesta röntgenkuvasta.

Vierailija
4/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10v petyin joka kuukausi. Jopa IVF yritettiin mutta ei tulosta.

Muutin ruokavalion vähähiilariseksi (en karpannut) ja 4 kertaa viikossa kävin salilla tai jumpassa.

Nyt olen raskaana :)

Vierailija
5/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan ollutkin mutta menee poikki jo ennen kuukautisten alkua. mulla ollut samaa, kerran sain sitten kaksi viivaa tulemaan testiin mut silti kuukautiset alkoi. joku estää raskauden jatkumisen mulla. pelkään että vatsan viipalekuvaukset teki sen. Röntgensäteilyä tuli vatsaan joku 8000 kertaa enemmän kuin tavallisesta röntgenkuvasta.

ja pahoillani olen puolestasi. :( toi säteily juttu kuulostaa pelottavalta, vaikuttaako se välttämättä ikusesti

joo pitää vaan odotella ja toivoa

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan