Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: Halveksun salaa ihmisiä, jotka syövät broileria

Vierailija
05.12.2011 |

En voisi kuvitellakaan pistäväni suuhuni Ross 508:a. Luomukana kyllä kelpaa :P

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tietysti niitäkin jotka ei välitä eläimistä tuon taivaallista, mutta sen näkee aina päällepäin kuka on sellainen. Ja sellaiseen ihmiseen en haluaisi edes tutustua.

Kaikenhan ihmisistä näkee aina päällepäin.

:)

Vierailija
22/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos ihminen haluaa syödä lihaa, mutta eikö sen voisi edes yrittää tehdä jotensakin eettisesti. Nämä broiler-suikale/sikanauta-jauheliha/ häkkikananmuna-kuluttujat ovat järjestään joko A. ihan hiton tyhmiä ja sivistymättömiä tai B. tosi itsekkäitä junttipaskoja.

Kyllä katson vihaisesti ja pitkään ihmistä, joka esim. kananmunaosastolla valitsee kolmos-koodin eläinrääkkäysmunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun avoimesti kaikkia hihhuleita.

Maailma tarvitsee ihmisiä, jotka kiinnittävät huomiota epäkohtiin ja vaativat niihin muutosta. Jos kaikki eläisivät kuin palstamammat omaa napaa kaivellen, niin kehitys ja moraali eivät kulkisi eteenpäin.

Vierailija
24/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nykyään, esim. Reinin lihasta Hakaniemen hallista, Stockan herkusta, Anton&Antonista. Eli on tarjolla :)

Sokoksella oli hiljattain ulkomaista luomukanaa, muttei ole tullut uutta. Hyvää oli.

Vierailija
25/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jotka eivät ymmärrä ihmisen biologiasta sen vertaa että ihminen ei ole kasvissyöjä, vaan kaikkituokainen.

Vierailija
26/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikenlainen fanaattisuus on vähän epätervettä. Olen työssäni paljon tekemisissä marginaalisten ihmisryhmien kanssa ja kyllä täytyy sanoa, että on se vaan aikas keskenkasvuista, jos jostain nelikymppisestäkin löytyy teiniangstia ihan uskonnoksi asti

Vierailija
27/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin millään usko,että täällä muka olisi noin "sivistyneitä" ja "ajattelevaisia" ihmisiä :) Kyllä ihan jokainen ihminen pistelee poskeensa broileria ja muutakin lihaa, jollei ole ihan järkeään menettänyt vegaani. Ihmisen pitää syödä lihaa pysyäkseen terveenä, eikä siitä kannata mitään sen kummempaa saivartelua käynnistää. Broileri on hyvää ja terveellistä!

Vierailija
28/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikenlainen fanaattisuus on vähän epätervettä. Olen työssäni paljon tekemisissä marginaalisten ihmisryhmien kanssa ja kyllä täytyy sanoa, että on se vaan aikas keskenkasvuista, jos jostain nelikymppisestäkin löytyy teiniangstia ihan uskonnoksi asti

Yleensä se on verbi, jota käyttävät ihmiset jotka ovat itse älyllisesti tosi laiskoja ja ovat ulkoistaneet oman vastuunsa kuluttajana.

Just sellaiset ihmiset ovat suurin jarru pysyvässä muutoksessa.

Vierailija
29/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun salaa ihmisiä jotka syövät mitä tahansa kuollutta eläintä. t.vegaani

Se on osa luonnon kiertokulkua ja siinä mielessä täysin luonnollista. Mutta mulle tärkeää on se miten eläimiä kohdellaan niiden elinaikana. Ei ole luonnollista tehdä eläimistä pelkkiä tuotantoyksiköitä.

Näytä minulle se leijona tai kroko, joka tuottaa lihaa ruuaksi. Ihmisen tapa tuottaa lihaa pelkäksi ruuaksi ei ole luonnollista.

Sen sijaan metsästys on. Tosin tässäkin ihminen käyttää aseita, joita joku voisi pitää luonnottomina.

Mähän just tohon kirjoitin, että ei se TAPPAMINEN ole ongelma, vaan eläinten TUOTANTO. Eli mikä on ongelmana? Olemme täysin samaa mieltä tästä asiasta! Vai menikö multa nyt joku sun pointto ohi?

Vierailija
30/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan siksi kun kulutatte aikaanne täällä luomukanapalstalla ettekä ole aikaa viettämssä teidän omien pienten broilereidenne kanssa. Nyt hophop siitä tai kotkot siitä koneelöta pois halveksimasta ja saatatte löytää omastakin elämästä jotain mielenkiinoista.

Lähden tästä kaikkia teitä halveksuen laittamaan lapsille kananugetteja!!

Vierailija
31/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä tasolla se yleensä on, jos on tarve tuomita muita. Mä väitän, että mä teen monta asiaa fiksummin kuin sä, mutta sulla kapasiteetti riittää ainoastaan tuon kana-asian nostamiseen uskonnon tasolle. Olen nähnyt niin monen asian nousevan uskonnon tasolle, varsinkin uskonnottomien kohdalla, ja samalla moni muu asia jää retuperälle.

Sitten tunnen paljon ihmisiä, jotka tekevät kaikessa kulutuksessaan fiksuja valintoja joka päivä tekemättä siitä mitään hurmoksellista numeroa

Vierailija
32/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän yhden viestin pohjalta. Ja jos fanaattisuutta on tarve tuomita muita, niin silloinhan kaikki meistä on fanaattisia tavalla tai toisella. Minä ainakin olen sitten fanaattinen pedofilian ja rasismin suhteen.

Vai onkohan se kuitenkin niin, että sun mielestä kaikki tuomitseminen on fanaattisuutta, jos se kohdistuu suhun...?

ja sillä tasolla se yleensä on, jos on tarve tuomita muita. Mä väitän, että mä teen monta asiaa fiksummin kuin sä, mutta sulla kapasiteetti riittää ainoastaan tuon kana-asian nostamiseen uskonnon tasolle. Olen nähnyt niin monen asian nousevan uskonnon tasolle, varsinkin uskonnottomien kohdalla, ja samalla moni muu asia jää retuperälle.

Sitten tunnen paljon ihmisiä, jotka tekevät kaikessa kulutuksessaan fiksuja valintoja joka päivä tekemättä siitä mitään hurmoksellista numeroa

Vierailija
33/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha-- juuri söin broilerin fileepihvejä ja salaattia. oli HYVÄÄ.

Vierailija
34/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin millään usko,että täällä muka olisi noin "sivistyneitä" ja "ajattelevaisia" ihmisiä :) Kyllä ihan jokainen ihminen pistelee poskeensa broileria ja muutakin lihaa, jollei ole ihan järkeään menettänyt vegaani. Ihmisen pitää syödä lihaa pysyäkseen terveenä, eikä siitä kannata mitään sen kummempaa saivartelua käynnistää. Broileri on hyvää ja terveellistä!

t. 3

ps: ihmisen EI tarvitse syödä lihaa pysyäkseen terveenä...

Vierailija
35/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä minulle se leijona tai kroko, joka tuottaa lihaa ruuaksi. Ihmisen tapa tuottaa lihaa pelkäksi ruuaksi ei ole luonnollista.

Sen sijaan metsästys on. Tosin tässäkin ihminen käyttää aseita, joita joku voisi pitää luonnottomina.

Leijonat ja krokot varmasti tuottaisivat lihaa ruuaksi jos vain pystyisivät.

Monet eläimet myös syovät omia jälkeläisiä, eikö se ole lihan tuottamista?

Mitä metsästykseen tulee. Ihmisellä ei ole omia luontaisia aseita metsätykseen, joten ihmisen täytyy käyttää apuvälineitä.

Monet eläimet myös käyttävät apuvälineitä. Simpanssit käyttävät keppejä termiittien pyydystämiseen, useat eläimet käyttävät kiviä saaliiden tappamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi