Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko luottaa miehen puheisiin?

Vierailija
05.12.2011 |

Meillä on ollut flirttiä pitkään. Mies hakeutuu mun seuraani, tekee tikusta asiaa. Etsii aina mun katseeni, katsoo pitkään ja hymyilee. Viljelee ihania sanoja, kertoo miten ollaan samalla aaltopituudella, miten arvostaa mua, että ei tiedä minne joutuis ilman mua. Koskettaa ohimennen..

Ja nyt sitten vihdoin ja viimein, mun toiveeni toteutui. Vietettiin yhdessä ihanat 24h. Tanssittiin, juteltiin, suudeltiin. Mies kertoi useaan otteeseen tykkäävänsä musta, arvostavansa mua, haluavansa mut. Halusi nukkua mun vieressä yön, mutta lopulta kuitenkin nukuttiin erikseen. Seuraavana päivänä oltiin selvinpäin, mies edelleen mun seurassa. Kuiskutteli mun korvaani, ei hempeyksiä mutta siis kun keskusteltiin kaikenlaisesta, niin aina välillä kumartui ihan mun lähelle, melkein kiinni korvaan ja jutteli niitä näitä. Ja kun erottiin, jäi pitämään mua kädestä pitkään..

Niin että sitä mä vaan, miten suurella todennäköisyydellä tässä on nyt oikeat tunteet kyseeessä vai oonko liian sinisilmäinen jos antaudun tunteideni vietäväksi?

Mä oon ollut ihastunut tuohon mieheen jo pitkään, kerroinkin sen hänelle. Hän vastasi tuntevansa samoin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä :)

Toistaa tätä kaikkea niin kauan, että mäkin uskon?

Vierailija
2/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kyseessä naimisissa oleveva,lepertelevä ukko:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä enää tässä aikajanassa? Tätä on jatkunut reilun vuoden jo ennenkuin kerroimme tunteemme toisillemme.

Vierailija
4/4 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietänet varmaan jo onko naimisissa. Jos, niin rasvaiseen ukkokategoriaan. Sitkeä sellainen.

väliä enää tässä aikajanassa? Tätä on jatkunut reilun vuoden jo ennenkuin kerroimme tunteemme toisillemme.