Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa- ja koiraihmiset, mitä arvelette?

Vierailija
05.12.2011 |

Meillä on ennestään kaksi koiraa ja leikattu poikakissa. Asumme maalla joten kissa ulkoilee vapaana. Minulle on nyt tarjottu tuttavien leikkaamatonta täysikasvuista poikakissaa. Uskallanko kokeilla sopeutuisiko se meille? Voiko tulla reviiriongelmia tms kissojen kesken? Ja miten helposti täysikasvuinen kissa tottuu koiriin? Onko kellään kokemusta..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin jos päätyisin kokeilemaan, vaatisin kissan leikkaamista tai ainakin 100e rahaa, jotta voisin sen itse viedä leikkaukseen. Kaksi leikattua kissaa tulee varmasti paremmin toimeen keskenään. Leikkaamattomassa kissassa on omat vaivansa ja mm. se voi merkkailla paikkoja. Tosin ei tuo välttämättä leikkaamalla lähde.

Minulla ei ole kokemusta kissan sopeutumista koiriin, mutta se mitä olen kuullut juttuja, niin yleensä on mennyt toisin päin: koirien on ollut vaikea sopeutua kissaan, ongelmat on olleet koirissa. Koirat ovat saaneet kyytiä kissoilta tai sihinää ja teräväkyntisiä täppäilyjä kuonoonsa. Kissa on sitten palautettu pois, kun koiria on käynyt sääli.

Vierailija
2/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen täysikasvuisenkin vielä leikkauttaa, onko hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ihan nopeesti ajatukselle alkanu lämmetä mutta kun tuttavien on pakko luopua siitä kissasta ja se on samanlainen valtavan iso harmaaraitainen katti kuin meillä oli kun olin pieni niin jotenkin tuo tunnepuoli on nyt heltymään päin. Ja ovat koittaneet kissalle kotia jo jonkun aikaa eikä ole löytynyt.. Ja meillä olisi toisellekin kunnon hiirikissalle hommia, naapurustossa maanviljelijöitä niin kyllä meilläkin välillä nurkissa rapisee :)

Vierailija
4/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen täysikasvuisenkin vielä leikkauttaa, onko hyötyä?

Vierailija
5/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä nopeammin kissan leikkaa sen aikuistuttua on ainoastaan siksi, että kissa jää sitä leikkisämmäksi.

Kyllä tuolla leikkaamattomalla kollilla hormoonit varmaan hyrrään ja ne reviiriasiat on mielessä ja myös mahdollinen vaeltelemaan lähteminen mikäli teidän kolli saa oikeuden reviiriin ja ajaa tuon pois. Saat varmasti rauhallisemman ja seesteisemmän kaverin siitä, jos leikkautat, vaikka ikää jo olisi. Jos eläinlääkäristä ei ole sitten hyvä idea jostain syystä, niin sitten tietenkin tuon voi jättää tekemäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan