onko teidän rintsikat ja pikkarit aina samaa sarjaa?
eli käytättekö alusvaatteita "setteinä" vain sekoitteletteko keskenään?
pikkareita pitäisi settiin ostaan aina 3kpl yksiä rintsikoita kohden, kun keskimäärin käytän samoja rintsikoita 3pvää.
on mullakin ongelma ;)
Kommentit (31)
Eivät ole samaa sarjaa, koska tykkään tietynlaisista alushousuista ja pienirintaisena mulle käy vain harvat rintsikat.
NO MITÄ HITTOO TE OIKEIN LUULETTE,ET PITÄISIN NIINKU ERI PARI JUTTUJA KU EIHÄN SIINÄ OO MTN JÄRKEE!!!!!!!! MIETTIKÄÄ NY VÄHÄN TYYPIT
Tietysti on. En käytä tosin kahta kertaa samoja vaatteita.
Voin käyttää vain puuvillaisia housuja ja tissit tarvii kunnolla tukea. Joten liivit ovat yhtä väriä ja housut puuteria/mustaa. Turha ois ostaa settejä ja käyttää vain liivejä.
Aina samaa sarjaa, poikkeus jotkut "raksa-alkkarit"
Ostan aina 1 liivit ja 2 pikkarit samaa
Vierailija kirjoitti:
On tissit sitä kokoluokkaa että jos jotku rintsikat löytyy, saa jo iloinen olla ja yleensä niin rumaa sarjaa etten tod halua pikkareita samaa sarjaa
Tätä olin tulossa sanomaan...
En, koska en omista yhtään settejä. Käytän pelkästään toppimaisia Sloggi-rintsikoita, siis sellasia joissa ei ole mitään täytteitä tai tukia. En siedä täyte- ja tukirintsikoita. Alushousut on jotain puuvillaisia hyvin tavallisia yksivärisiä, ei mitään pitsejä yms.
Kaikki mustaa, käy riittävän hyvin yhteen.
Ostan kahdet alushousut ja rintaliivit. Pidän alushousuja 1 - 2 päivää. Mulla ainakaan ei alushousut haise yhtään päivän jälkeen. Yöllä en pidä alushousuja. Kuukautisten aikaan pidän tiettyn mallisia ja merkkisiä alushousuja, jolloin tulee näitä eri pari päiviä