onko teidän rintsikat ja pikkarit aina samaa sarjaa?
eli käytättekö alusvaatteita "setteinä" vain sekoitteletteko keskenään?
pikkareita pitäisi settiin ostaan aina 3kpl yksiä rintsikoita kohden, kun keskimäärin käytän samoja rintsikoita 3pvää.
on mullakin ongelma ;)
Kommentit (31)
Mies ei paljon minusta ole innostunut, niin senkään vuoksi ei tarvitse enää miettiä että oisko nättiä päällä.
Ostan aina erikseen housut ja liivit, erilaisia siis.
ostamaan pikkarit valkoisina ja mustina. muutama ihon värinenkin on. liivejä on valkoiset, mustat ja ihonväriset myös.
joskus poikkeuksena voin laittaa mustat pikkarit ja saman sarjan valkoiset rintsikat jos on esim ohut valkoinen paita päällä
kaarituelliset liivit ja puuvillasia alushousuja. mies on joskus ostanut jotain babydoll-string settejä joululahjaksi, mitä en ole ikinä pitänyt. musta vaan ei ole pelleilemään, vaikka varmaan näyttäisin niissä ihan hyvältä.
Mä kyllä vaihdan rintsikatkin joka päivä....
On tissit sitä kokoluokkaa että jos jotku rintsikat löytyy, saa jo iloinen olla ja yleensä niin rumaa sarjaa etten tod halua pikkareita samaa sarjaa
Ostan melkein pelkästään valkoisia koska työvaate on valkoinen eikä alusvaatteet saa näkyä läpi(sh) joten kaikki valkoiset sopii kaikkien valkoisten pikkarien kanssa tarpeeksi hyvin.
valkoisen läpi.Sellaiset mummopuuteri alkkarit ei näy.
T.logistiikkatyöntekijä
Inhoan sellaisia koristeellisia alusvaatesettejä ja hankin mieluummin miellyttäväntuntuiset puuvillaiset alushousut ja rintoja kunnolla tukevat liivit.
Ma kaytan rintsikoitakin vaan paivan, mutta en voi sietaa rintsikkamateriaalista tehtyja alkkareita. Mulla pitaa olla aina puuvillaiset "shortsimalliset" ja yleensa mustat. Aikaisemmin ostelin setteja, nykyaan ostan suosiolla vaan rintsikat setista koska alkkareita en kayta koskaan.
Ostan melkein pelkästään valkoisia koska työvaate on valkoinen eikä alusvaatteet saa näkyä läpi(sh) joten kaikki valkoiset sopii kaikkien valkoisten pikkarien kanssa tarpeeksi hyvin.
valkoisen läpi.Sellaiset mummopuuteri alkkarit ei näy.T.logistiikkatyöntekijä
Käytän aina tietyn mallisia mulle sopivia alushousuja eri värisenä, ja rintaliivejä ostan erikseen. Joskus harvoin ostan samaa sarjaa, jos on hyvät rintaliivit, mutta harvoin silti käytän niitä alushousuja.
joskus poikkeuksena voin laittaa mustat pikkarit ja saman sarjan valkoiset rintsikat jos on esim ohut valkoinen paita päällä
Mä laitan tuollaisen paidan kanssa aina ihonväriset rintsikat.
rintaliiveissä pidän pitsihörhelöistä, värikkäistä ja koristelluista (mutta pidän huolen, että esim. ohuen paidan kanssa on ihan sileät liivit, etteivät näy läpi), alushousuissa taas puuvillaisista mummomalleista.
Ja kaikki rintsikat on samanlaisia, eri värisiä vaan. Jos laitat turkoosit liivit niin laitan turkoosit housut, mustien liivien kanssa mustat housut jne. Rintsikoita mulla taitaa olla kahdeksat, kahdet mustat, kahdet valkoset, harmaat, pinkit, turkoosit ja lilat. Housuja 3-10 paria per väri. Mustia on varmaan tosin jo kahdetkymmenet :)
en edes osta yleensä "settejä".
Rintaliivit ovat usein mummomaisesti puuterinväriset, sillä ne eivät erotu paidan läpi.
Toinen vaihtoehto on mustat liivit (jos on vaarana, että liivit/olkaimet näkyvät kaula-aukosta).
Kolmas vaihtoehto on puuterinväriset, joihin olen vaihtanut mustat olkaimet...
(no, on mulla jotkut valkoisetkin, mutta nämä värit vain sopivat mun vaatteisin parhaiten.)
Alushousut ovat lähes aina mustat. Jonkun ohuen hameen/housun kanssa puuterinväriset. Joskus harvoin valkoiset.
Rintsikoissa en tykkää mitään pisi- ja hörhelökoristeisia virityksiä, vaan mulla suurin osa on ihan perus, valkeita ja mustia.
Parit juhlavammatkin push-upit toki löytyy ja tietenkin urheiluliivit.
Pikkarit on lähes kaikki Slogeja. Joko hipstereitä, tai maxi mallisia, väriltään etupäässä mustia ja valkoisia.
samaa väriä yleensä kylläkin (ja settejäkin siis löytyy). Tykkään kun sopivat hyvin yhteen, mutta enpä toisaalta jaksa ottaa asiasta paineitakaan: jos puhtaana on punaiset rintsikat ja nudet alkkarit eikä mieli tee pyykätä niin sitten käytän eriparisia.
koska olen mieltynyt vain tietynlaisiin alushousuihin ja rintsikoissa taas toisenlaisiin, mutta yleensä huolehdin, että ovat edes samaa väriä eli musta+musta tai valkoinen+valkoinen tms.