Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka idiootti lahjoittaa senttiäkään hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
05.12.2011 |

Tätini on rikkaampi kuin Hjallis Harkimo ja nauraa koko hyväntekeväisyystouhulle ja kiertää veroja minkä ehtii.

Afrikan nälkäänäkevät, kehitysmaiden asukkaat ja muut köyhät ansaitsevat kuolla, on hänen mottonsa.

Se on evoluutiota.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtee kakskymppiä Unicefille.

Vierailija
22/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaminen antaa mulle hyvän mielen. Ehkä joku saa vähän joulua minunkin avullani. Jätän vaikka muutaman suklaarasian ostamatta tai uusia joulukoristeita hankkimatta, jotta saan tuonne pataan parikymppiä (tai enemmän) laitettua. Tosiasiassa mun ei tarvi jouluna pihtailla. Miksi en siis antaisi jotain niille, jotka todella elävät tiukilla ja jouluun ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäkin on syynsä että evoluution myötä ihmisille on kehittynyt kyky empatiaan ja halu auttaa muita. Siitä hyötyvät loppupeleissä kaikki. Vaihtoehtona olisi viidankon laki, jossa heikot sortuu ja kenelläkään ei olisi kivaa

Vierailija
24/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väh. 10 € menee byrokratiaana. 5 € kohdemaan byroille ja loput joko perille taikka avustuskuorma ryöstetään.

No jos saat sen 5€ riisisäkin perille niin sillä varmaan ruokitaan 10 ihmistä pari päivää. No siitä he eivät mitään oppineet ja odottavat nälissää uutta ruokasäkkiä. Eivät viitsi alkaa maatakaan viljellä kun eivät osaa ja ne valkoiset aina tuovat ruokaa.

Onneksi olkoon! Olet syyllistynyt kehitysmaan ongelmien lisäämiseen!

Vierailija
25/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon unicefin 20 lahjoitukseen

Vierailija
26/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väh. 10 € menee byrokratiaana. 5 € kohdemaan byroille ja loput joko perille taikka avustuskuorma ryöstetään. No jos saat sen 5€ riisisäkin perille niin sillä varmaan ruokitaan 10 ihmistä pari päivää. No siitä he eivät mitään oppineet ja odottavat nälissää uutta ruokasäkkiä. Eivät viitsi alkaa maatakaan viljellä kun eivät osaa ja ne valkoiset aina tuovat ruokaa. Onneksi olkoon! Olet syyllistynyt kehitysmaan ongelmien lisäämiseen!

Vierailija
27/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti lahjoittaa senttiäkään hyväntekeväisyyteen?

Joillekin tässä on enemmän kysymys auttamisen halusta kuin hyödystä.

Voit pilkata vielä omantuntoni turruttamista hyödyttömällä roposella.

Ei se mitään.

En pilkkaa tätiäsi siitä, että hänelle antaminen ei tuo mitään tyydytystä. Mulle tuo, ja ne on mun rahoja.

Näin joulun alla laitan aina joulupataan. Siiä menee min. 90% kohteeseen.

Vierailija
28/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on rikkaampi kuin Hjallis Harkimo ja nauraa koko hyväntekeväisyystouhulle ja kiertää veroja minkä ehtii. Afrikan nälkäänäkevät, kehitysmaiden asukkaat ja muut köyhät ansaitsevat kuolla, on hänen mottonsa. Se on evoluutiota.

Niin no, puupalttoossahan ei ole taskuja. Tätisi vaikuttaa jokseenkin epämiellyttävältä ihmiseltä. Mitähän tähän muutakaan sanoisi, paitsi että otsikon perusteella ei taaskaan se omena minnekään kauas puusta putoa.

Vierailija
29/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on paaaaljon köyhempi kuin Hjallis Harkimo ja maksaa veronsakin mukisematta, sillä uskoo siihen, että veroja maksamalla pystymme takaamaan kaikille puitteet hyvään elämään.

Tätisi ottanee kuitenkin avosylein vastaan kaiken hyvän, mikä yhteisin verovaroin kustannetaan... Ilmaisen koulutuksen, toimivan infrastruktuurin jne.

No, kukin tyylillään.

Vierailija
30/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ollut rikas, joten nyt kun varallisuutta "uhkaa" kertyä kun molemmilla hyvät työpaikat niin huomaan myös antavani hyväntekeväisyyteen.

Tänä jouluna Unicef:ille on mennyt 60euroa ja varmasti laitan vielä joulupataan jotain. Lisäksi annan SPR:n lipaskeräyksiin (nälkäpäivä, katastrofit). Myös sotaveteraanikeräykseen laitan.

Lahjoitan ainoastaan suurille, tunnetuille hyväntekeväisyysorganisaatioille, joiden työstä minulla on tietoa. Eli että tekevät oikeasti jotain hyvää. Tpttakai byrokratiaan menee -ei kai kukaan luule, että ilmaiseksi pystyy lennättämään ruokaa, lääkäreitä yms. toiselle puolen maailmaa.

Sen sijaan Amnestylle, Greenpeacelle ja WWF:lle en lahjoita. Varsinkin Greenpeacen toiminta on todella naurettavaa.

Vierailija
31/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon minulla ei ole antaa, mutta se vähäkin antaa hyvän mielen. Amnestylle on mennyt kuukausimaksu, nyt olen miettinyt josko vaihtaisin sen WWF:n keräykseen. Paikalliselle eläinsuojeluyhdistyksen, SPR:n ja sotaveteraanien keräyksiin tulee annettua aina kun keräyslipas jossain näkyy.

Vierailija
32/32 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha ei anna paljostaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi