Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt huvittaa - exän nyxä haluaa tavata :)

Vierailija
04.12.2011 |

siis sinällään tuossa ei ole mitään huvittavaa, pidän sitä hienona asiana, että exän uusi kumppani on aidosti kiinnostunut lapsista ja hyväksyy miehensä menneisyyden (meidän erosta jo vuosia ja tämä ensimmäinen exän vakavampi suhde eron jälkeen ja ensimmäinen nainen, jota on lapsille esittelemässä).

Huvitus alkoi siinä vaiheessa kun exä tarkensi ehdotusta: "minna" (nimi muutettu) haluaa tavata kanssani, koska haluaa pitää kunnon kasvatuskeskustelun ja haluaa tukea äitiyttäni.. Jep, ok? Minna ei siis vielä ole tavannut lapsia

Tässä vaiheessa jo hieman kummastelin "minnan" ajatuksenjuoksua. Sitten kun exä soitti ja kysyi, että voidaanko tavata minun luonani, koska "minna" haluaa nähdä lapset niiden kotiympäristössä ja havainnoida(!) tilannetta ja perhesuhteita täällä - tässä vaiheessa kummastelin jo enemmän..

Onhan se kiva, että isän uusi kumppani on kiinnostunut, mutta rajansa kaikella. Kun hieman kyselin niin tausta selvisi: "minna" on päiväkodissa lähihoitajana ja ilmeisesti yrittää ottaa kanssani kovin ammatillisen otteen, koska tietää minun olevan opettaja ja siten myös ammattikasvattaja :)

Jännityksellä odotan, "minna" & ex tulevat ensi viikolla teelle ja samalla "minna" voi havannoida tilanteita ja suhteita :) Odotan innolla!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sentään :'D

Vierailija
2/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuut sitten tänne kertomaan mitäs se Minna oikein keksi kertoa :DD ihan oikeasti kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka laitoit vastakkain päiväkodin lähihoitajan ja opettajan...pitihän jotain vastakkainasettelua kehittää..

Vierailija
4/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selitetty=keksitty, hah!

Vierailija
5/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää "minna" nuorempi sinua?

multa jäis kyllä tämä "minna" tapaamatta. ensinäkin saattaisin vetää herneet nenään että mulle täysin yhdentekevä ja vieras kokisi tarpeekseen tulla mua tukemaan! muah!

Vierailija
6/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa kun meillä oli vähän vastaava tilanne. Exäni nyxä on sairaanhoitaja ja halusi tulla diagnosoimaan meidän perhedynamiikkaa ja mahdollisia syndroomia tai kirjainyhdistelmiä minulla tai lapsillani. Hauskinta tässä on se, että olen psykiatriaan erikoistunut lääkäri.

Vierailija
7/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exän nyxä on innostunut esittämään "täydellistä perhettä". Exällä tehdään vain "kehittäviä asioita", tietokonepelit on täysin kielletty. Leivotaan yhdessä, askarrellaan ja ulkoillaan. Noh, lapsille ihan kiva, mutta mua kikatuttaa, kun tiedän että exä inhoaa kaikkea tuollaista.

Vierailija
8/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meidän elämästä ei saa vedettyä mitään draamaa tai sellaista, jossa olisi oikeita aineksia ilmoitukseen. Toisekseen ex ei ikinä pystyisi ottamaan lapsiaan luokseen (työnsä vuoksi + eipä sitä oikein huvita olla liikoja vastuussa lapsista), joten mistään tällaisesta tuskin on kyse.

Ymmärrän kyllä nuo provohuutelut, itse nimittäin puhelimessa en aluksi uskonut exän olevan tosissaan - mutta kyllä se oli, tosin hieman vaivautuneena.

"Minnan" ikää en tiedä, mutta olettaisin olevan maksimissaan 5-10 vuotta minua nuorempi.

En osannut tästä vetää herneitä nenään, ihan huvittuneena haluan kokea tilanteen. Ja toisaalta lapsillehan se on hyvä, että näkevät kaikkien tulevan toimeen keskenään ja olevan puheväleissä :) Tai mistä minä tiedän vaikka heittäisin ko. naisen ulos kesken kaiken jos hermo menee :)

Vierailija
9/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa kun meillä oli vähän vastaava tilanne. Exäni nyxä on sairaanhoitaja ja halusi tulla diagnosoimaan meidän perhedynamiikkaa ja mahdollisia syndroomia tai kirjainyhdistelmiä minulla tai lapsillani. Hauskinta tässä on se, että olen psykiatriaan erikoistunut lääkäri.

tietääkö se sun ammatin??

vähänkö hävettäs olla sun exä ja sen nyxä!

Vierailija
10/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exän nyxä on innostunut esittämään "täydellistä perhettä". Exällä tehdään vain "kehittäviä asioita", tietokonepelit on täysin kielletty. Leivotaan yhdessä, askarrellaan ja ulkoillaan. Noh, lapsille ihan kiva, mutta mua kikatuttaa, kun tiedän että exä inhoaa kaikkea tuollaista.

meillä ei nimittäin leivota eikä pahemmin askarella :) Kehityskeskustelua odotan kovasti, lapset kun ovat jo alakouluikäisiä...

ap

Vierailija
11/11 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meidän elämästä ei saa vedettyä mitään draamaa tai sellaista, jossa olisi oikeita aineksia ilmoitukseen. Toisekseen ex ei ikinä pystyisi ottamaan lapsiaan luokseen (työnsä vuoksi + eipä sitä oikein huvita olla liikoja vastuussa lapsista), joten mistään tällaisesta tuskin on kyse.

Ymmärrän kyllä nuo provohuutelut, itse nimittäin puhelimessa en aluksi uskonut exän olevan tosissaan - mutta kyllä se oli, tosin hieman vaivautuneena.

"Minnan" ikää en tiedä, mutta olettaisin olevan maksimissaan 5-10 vuotta minua nuorempi.

En osannut tästä vetää herneitä nenään, ihan huvittuneena haluan kokea tilanteen. Ja toisaalta lapsillehan se on hyvä, että näkevät kaikkien tulevan toimeen keskenään ja olevan puheväleissä :) Tai mistä minä tiedän vaikka heittäisin ko. naisen ulos kesken kaiken jos hermo menee :)

se onkin hyvä,että et koe että menis herneitä nekkuun,mutta mun mielestä tuo kuulostaa niin älyttömän röyhkeältä kuin olla voi!

ja mullakin tuli mieleen että jospa se hakee syytä tehdä ilmo tai jotain.mutta selkeesti sillä on tarve osoittaa paremmuutensa sun exän silmissä!

tsemiä tosissaan!

t.en muista numeroani..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan