Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellinen vastaus miehet ja naiset: Voiko olla rakkautta, jos ei ole seksiä?

Vierailija
23.02.2007 |

Ja perusteluja mukaan, ei vain toteamus, että voi olla tai ei voi olla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rakastavia parisuhteita joissa osapuolet eivät syystä tai toisesta halua seksiä.

Vaikkapa perheen ja lähimmäisten tai ystävien välinen rakkaus ei vaadi seksiä ollakseen rakkautta.

Voi myös rakastaa esim. tavaroita, eläimiä, harrastuksia, paikkoja, tuntemuksia, tekemisiä, kokemuksia tai mitä tahansa muita asioita elämässä ilman että niihin liittyy seksi.

Vierailija
42/56 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin silloista tyttöystävää mutta emme harrastaneet seksiä seurustelun aikana. Emmekä koskaan yöpyneet yhdessä. Näin hänet alasti vasta häiden jälkeen.

Kaikki tämä hänen tahdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja poikkeustapauksia, tai erityis/erikois -tapauksia, voi olla melkeinpä missä asiassa tahansa, mutta niillä ei ole kokonaisuuteen nähden mitään merkitystä.

Ystävyyssuhteessa ei ole seksiä, parisuhteessa on.

Vierailija
44/56 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan miehen ja naisen välisestä romanttisesta rakkaudesta, parisuhteesta, niin kyllä se minun mielestäni on erittäin vajaa jos seksiä ei ole. Sehän on silloin platonista rakkautta  ei siinä mitään mutta en kyllä pystyisi parisuhteessa olemaan. Seksuaalisuus on itselleni perustarve. Minulla on jo lapset, sisarukset ja ehkä hyviä ystäviä joihin suhde on rakkaudellinen. En tarvitse tähän joukkoon ihmistä kanssani parisuhteeseen

Vierailija
45/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla rakkautta, kuten omassa suhteessa. Pihtaaminen on silti hirveä teko. Se rasittaa joka päivä.  Vaimon mielestä kaikki on hyvin. 

Eikö seksiä lainkaan? Varmasti rasittaa. Ja vielä jos toista rakastaa

Voi olla monenlaista suhteessa. Jos vaikka sovittu harvoista seksikerroista yms. Mutta pitää olla ok kummallekkin. Eikä seksiä tarvitse olla tiettyä määrää, tietynlaista räjähdystä joka paikkaan ihmisen kropassa ja joka suunnasta!!! Tuntuu kun tätäkin sivustoa lueskelee, että seksi on paljolti erilaisia temppuja ja vähän kenen kanssa vaan! Osa taitaa kyllä olla keksittyjä🙄 Missä on hellyys ja luottamus kumppania kohtaan?

Vierailija
46/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä on hellyys ja luottamus kumppania kohtaan?"

Mies suorastaan pursuaa luottamusta ja hellyyttä sellaista kumppania kohtaan joka nöyrästi tottelevainen sängyssä (sekä nuori, kaunis ynnä hoikka). Seksi on avain.

Vierailija
47/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitt

Mies suorastaan pursuaa luottamusta ja hellyyttä sellaista kumppania kohtaan joka nöyrästi tottelevainen sängyssä (sekä nuori, kaunis ynnä hoikka). Seksi on avain.

Onpas aika mies😱 Onneksi omani on ihan toisenlainen! En ole nuori, olen tavallisen näköinen, olen vähän pyöreähkö. En ole nöyrästi tottelevainen jne. Hyvä seksi meille tärkeää, mutta se perustuu kyllä hyvälle suhteelle, jossa paljon muutakin yhdistävää.

Vierailija
48/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitt

Onpas aika mies😱 Onneksi omani on ihan toisenlainen! En ole nuori, olen tavallisen näköinen, olen vähän pyöreähkö. En ole nöyrästi tottelevainen jne. Hyvä seksi meille tärkeää, mutta se perustuu kyllä hyvälle suhteelle, jossa paljon muutakin yhdistävää.

Kyllä sitten vähässä olisi luottamus ja hellyys, jos sitä saisivat vaan tietynlaiset ihmiset!!!

M58

Vierailija
49/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä rakkaus.

Itse koen näin, että voi.

Rakastumisen tunne tripit ivat eri asia, kuin pitkäaikaisen suhteen rakkaus, joka on ennenminkin huolenpitoa ja kiintymystä mielestäni.

Vierailija
50/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platonisessa rakkaudessa on myös jotakin kaunista. Että on molemminpuolinen luottamus ja ihailu. Toinen tietää oitis minkä verran jättää kahviin maitovaraa, minkälaista ei ikinä ostaisi toiselle harmiksensa.

Kunhan tälläinen platoninen yhteisolo siis onnistuu säröttömästi molemmille osapuolille. Minulla on tuo kieltämättä tehnyt vaikeaa. En ole pystynyt unohtamaan, että olen fyysinen ja aistillinen mies.

Vierailija
51/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkautta voi olla ilman seksiä,mutta yleensä se menee silloin niin, että seksiin ei ole jostain syystä mahdollista edetä.  

Vierailija
52/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Rakastan vanhempiani ja veljeäni ja ystäviäni ja koiraani eikä meillä ole seksiä.

Romanttista rakkauttakin voi olla ilman seksiä, onhan näitä kokonaan aseksuaaleja ihmisiäkin.

Vastasin vain kysymykseen, enkä lukenut rivien välistä mitä ap haki.

Vierailija
53/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni ja itseni tarkkailun perusteella näyttäis siltä, että sama hormoni , joka vaikuttaa seksuaalisen halukkuuden, niin sama hormooni vaikuttaa myös rakastumisen naiseen. Usein naiset tekevät sitten sen virhearvion, että seksiä se mies vain tahtoo

Vierailija
54/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta jos seksi loppuu niin kyllä yleensä katoaa rakkauskauskin viimeistään silloin.

Vierailija
55/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut miestä, joka on ollut uskollinen vaimolleen.

Vierailija
56/56 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty. Seksin loppuminen ei tarkoita rakkauden loppumista. N