apuva.. mitä teen
Työpaikallani on (omasta mielestä) orastavaa työpaikka romanssia ilmassa. Tuntuu että katseemme kohtaa vähän liian useasti ja kaikki vain jotenkin viittaa siihen. Minua suorastaan pelottaa tulevat pikkujoulut, koska kun vielä vähän saa viinaa koneeseen niin en enää tiedä mitä teen.
Kaikki varmaan jo miettivät että "no mikäs tossa nyt on se ongelma". No ongelma on se, että itse olen 25v (mies) ja työkaveri on reilut 40v (nainen). Mitä jos nuorenmiehen halut ovat vain tehneet kepposet ja munaan itseni täydellisesti? Mutta en minäkään sentään mikään pikkupoika enää ole, että olen kyllä seurustellut ja flirttaillut, että väittäisin tietäväni jonkin verran mistä puhun. Mutta koska vastapuoli on todellinen PRO (iän puolesta) niin olen hukassa :D
Kommentit (2)
Olen 37v. nainen ja juuri vastikään tavannut mielenkiintoisen miehen, joka voi apua, onkin 10v nuorempi. Olin aika kauhuissani aluksi, mutta hän sanoi, ettei häntä kyllä haittaa ja minkäs sille voi kun kiinnostuu, niin kiinnostuu! Joten katsotaan nyt mitä tästä tulee, odottavin mielin olen ja hymyilen kokoajan... :-)
Bruce Willisin ex-vaimo Demi Moore ja komea uusi siippansa Ashton Kutcher menivät syksyllä 2005 naimisiin 2,5 vuoden vuoden seurustelun jälkeen. Demi oli silloin 42v. ja Ashton 27v. Ikäero ei ainakaan heitä tunnu haittaavaan!!
Eli jos ei sua ap itseäs haittaa naisen ikä, niin anna palaa vaan! Nelikymppiselle naiselle sopii seksuaalisessa mielessä nuorempi mies, joka jaksaa ja on innostunut, koska nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan siinä 4-kympin hujakkeilla.
Kerran sitä vaan eletään, ja sitäpaitsi ihminen yleensä katuu enemmän niitä asioita joita ei tehnyt kuin niitä joita teki!
PS Otsikkoosi viitaten, mitä haluaisit tehdä? :-)
palataan sitten asiaan...