Aion haastaa kaksi lääkäriä oikeuteen henkilökohtaisesti. Haastehakemus valmis! 2/2.
Kiitos ehdotuksistasi, jotka annoit tuossa ensimmäisessä ketjussa. Tässä vastaukseni:
1) Rikosilmoitus poliisille ei toimi. Pyörittävät vain tätä asiaa ja kun on oma lehmä ojassa, niin tekevät kaikkensa, että tämä juttu ei mene eteenpäin.
Poliisit pyytävät lisään rahaa tutkimuksiinsa. Siellä ne vaan tutkivat ja nostavat palkaa, mutta mitään ei tapahdu! Ihan saman juttu kuin Palmemurhassa Ruotsissa - valmista ei tule koskaan!
2) Juristia ei ole tässä jutussa saatavilla. Oikeusaputoimisto ei tämmöisiä juttuja lähde minnekään viemään. Tämän jutun hoitaminen ei myöskään saa maksaa minulle mitään. Kun juristia ei ole saatavilla niin homma tarttee hoitaa itse! Kirjoituksesi on muuten virheellinen! Tarkoitat varmaan, että hanki juristi ja pyydä tätä tekemään rikosilmoitus poliisille. Muuten olisikohan kyseessä ennemminkin rikostutkintapyyntö kuin rikosilmoitus!
3) Tuollainen villi kortti ei tässä asiassa ole käytettävissä. Asia palautuisi sille tasolle, että lääkärit vaan liittoutuisivat potilasta vastaan ja juttu ei etenisi yhtään mihinkään etenisi! Eivät he halua mitään maksaa, eivät he mitään pelkää - ovat julkeita tyyppejä suurin osa eivätkä he mitään halua sopia.
Lääkäreiden kohdalla toteutuu se, että keinot saattavat näyttää laillisilta, mutta motiivit ovat rikollisia.
On kolmenlaisia lääkäreitä:
1) Niitä, jotka todella haluavat auttaa potilasta
2) Niitä, jotka käyttävät ammattiaan rahasampona ja haluavat vain tehdä rahaa keinoja karttamatta
3) Hyväksikäytetyksi tulleet lääkärit
Tässä tapauksessa on kyse kahdesta lääkäristä, joista toinen on luultavasti 2-ryhmään ja toinen hänen käskyttämäänsä 3-ryhmää. Voi myös olla kyse valelääkäristä ton ensin mainitun kohdalla!
Haastehakemus lähtee! Ja naurakoot koko oikeuslaitos - oikein höröttäkööt, niin että kuuluu mediaan saakka.
Mitä tässä voi tapahtua muuta kuin, että palauttavat hakemuksen ja sanovat, että eivät edes käsittele näin älyvapaata juttua tai sitten lähettävät sen poliisille rikostutkintaan.
Jos joku nyt kommentoi tätä niin älkää kirjoittako mitään täysin älyvapaata vaan kommentoikaa ihan asiallisesti!
Tässä olisi alku sille, että poliisin ja oikeuslaitoksen väärin kohtelemat ihmiset alkavat itse tehtailla niitä haastehakemuksia ja jättävät koko mädän poliisilaitoksen ja mädän oikeuslaitoksen ja sen piirissä toimivat lakinaiset ja miehet yms porukat väliin saadakseen oikeutta tässä maassa. Ja näitä ihmisiä taitaa ollakin ehkä pilvin pimein!
Kommentit (4)
Tos toisesa ketjussa jo pitkälle yli 800 lukijaa.
Mun mielest tää kuulostaa ihan ok:ta. Mikä musa nyt sit on vikana? Oonks mä nyt sit joku mt-ongelmainen ku mu mielest tää on ok ja haluisin tehrä saman?
on väliotsikkona "Todistelu" ja sen otsikon alle sitten ne kaikki tutkimustulokset, asiakirjat, käytetyt välineet, jne. mainittuna?
Saitko kerättyä paljonkin todistusaineistoa? Ja minkä valitsit ensimmäiseksi ja toiseksi syytteeksi siihen hakemuksen kohtaan "syyte"?
Onks tolla nyt sitten niin nokka muka pystyssä? Emmehän tiedä kuka hän on ja mikä juttu?