Ilkeily keskustelupalstoilla
Mikä tarve joillakin ihmisillä on kirjoittaa lähes kaikkiin keskusteluihin pelkkiä provo-kommentteja? Paljon hyviä kysymyksiä mutta vielä enemmin todella ilkeitä ja asiaan kuulumattomia vastauksia. Onko kyseiset ihmiset valmiita myös naamatusten sanomaan samat asiat? Nimettömänä ja naamattomana on helppo huudella. Onko mahdollisesti kyseessä oman pahan mielen purkaminen vaiko vaan järjen köyhyys?
Kommentit (30)
itse avaat näitä syytös avauksia? etkö uskalla syyttää ihmisiä naamatusten? Nimettömänä ja naamattomana on helppo availla. Onko mahdollisesti kyseessä oman pahan mielen purkaminen vaiko vaan järjen köyhyys?
Minä en ikinä sano naamatusten tai palstalla niin törkeästi, kuin mitä täällä on lukenut.
Olisi vain kiva tietää, että millainen ihminen voi niin törkeästi kirjoitella asiallisiin keskusteluihin.
Ap
henkisen teinin tasolla olevia ja/tai järjeltään köyhiä ihmisiä, joilla on vähäinen tietämys, matala otsa ja surkeat käytöstavat.
Lisää tuohon roskasakkiin vielä henkisesti sairaat, niin kirjo on koossa.
Mikä on sun mielestä törkeästi sanottu, ei ole sitä toiselle.
Oon muutaman päivän lueskellut tätä palstaa. Aiemmin olen toki muita palstoja lukenut. Mielestäni täällä ilkeillään enemmän kuin muualla. Toisaalta ihmiset, joilla on lapsia, ylipäänsä ovat ilkeämpiä kuin ne, joilla lapsia ei ole. Oma vika tietty on, että täällä notkun ilkeitä kommentteja lukemassa, kun lapsiperheenäiti-kaverien ilkeilyssäkin on jo tarpeeksi.
En mä ainakaan ole törmännyt mihinkään tosipahaan - ehkä ne on aina niissä ketjuissa, joita itse en avaa. Olen palstan pähkähullu, joten tietysti olen itse voinut syyllistyä tuohon mistä syytät.
Pahin ketju mihin olen törmännyt on kyllä tuo "Aion haastaa kaksi lääkäriä oikeuteen henkilökohtaisesti. Miten lähden liikkeelle." Sillä oli paljon lukioita, mutta jotkut täysidiootit kirjoittelivat siihen ja kyllä oli paskasta. Tota ketjuako ehkä tarkoitat? Kerro siis mitä tarkoitat - anna esimerkkejä!
tänne saa kirjoittaa vapaasti. anonyymeille ihmisille on helppo purkaa pahaa oloa ku niitä ei näe eikä tunne. Viihdettä sanoisin.
Olen täysin samaa mieltä siitä, että häijympiä ihmisiä ei löydykään, kuin (pienten) lasten äidit.
Lapsiparat, mitä joutuvatkaan kotona kokemaan...
Oon muutaman päivän lueskellut tätä palstaa. Aiemmin olen toki muita palstoja lukenut. Mielestäni täällä ilkeillään enemmän kuin muualla. Toisaalta ihmiset, joilla on lapsia, ylipäänsä ovat ilkeämpiä kuin ne, joilla lapsia ei ole. Oma vika tietty on, että täällä notkun ilkeitä kommentteja lukemassa, kun lapsiperheenäiti-kaverien ilkeilyssäkin on jo tarpeeksi.
Todella ala-arvonen. Täälä joku sentään aina puolustaa jotakuta. Äidit kun osaa olla empaattisempia kuin lapsettomat. Suomi24 on pelkkää teurastusta.
Olen täysin samaa mieltä siitä, että häijympiä ihmisiä ei löydykään, kuin (pienten) lasten äidit.
Lapsiparat, mitä joutuvatkaan kotona kokemaan...
niin naljaillaan KIRJOITUVIRHEISTÄ, mikä on niiiiinn typerää. (kaikillehan niitä sattuu).
Jos joku ilkeilee, niin eihän sille tarvitse mitään kommentoida. Provoavauksia ei tarvi noteerata mitenkään jos tuntee että alkaa liikaa kiehuttaa.
Jos joku ilkeilee, niin eihän sille tarvitse mitään kommentoida. Provoavauksia ei tarvi noteerata mitenkään jos tuntee että alkaa liikaa kiehuttaa.
Miten ihmiset haluaa niin sairasta viihdettä? En ihan niele tuota viihdejuttua. Itselleni viihdettä on hauskat komediat, stand up, konsertit, kauniit kuvat, mielenkiintoiset artikkelit...En tunne tarvetta viihteillä siin, että lukisin, saati kirjoittelsiin silkkaa ilkeilyä illasta toiseen.
Viihde saa hyvälle tuulelle ilman, että tarvii loukata ketään. Täällä pitäisi keskustella asiallisesti tärkeistä ja vähemmän tärkeistä asioista.
En myöskään hyväksy täällä niin usein kuultua selitystä, että vika on siinä joka loukkaantuu. Toki jokainen on vastuussa omista tunteistaan, mutta se ei poista sitä etteikö sanoja/kirjoittaja olisi aivan yhtä paljon vastuussa omista sanomisistaan. Itselleni on aivan sama puhutaanko suoraan kasvokkain vai netin välityksellä. En halua loukata ketään vaan pyrin asialliseen keskusteluun.
Viihde saa hyvälle tuulelle ilman, että tarvii loukata ketään. Täällä pitäisi keskustella asiallisesti tärkeistä ja vähemmän tärkeistä asioista.
En myöskään hyväksy täällä niin usein kuultua selitystä, että vika on siinä joka loukkaantuu. Toki jokainen on vastuussa omista tunteistaan, mutta se ei poista sitä etteikö sanoja/kirjoittaja olisi aivan yhtä paljon vastuussa omista sanomisistaan. Itselleni on aivan sama puhutaanko suoraan kasvokkain vai netin välityksellä. En halua loukata ketään vaan pyrin asialliseen keskusteluun.
olet tekopyhä. Se on kuule ihan tutkittu juttu, että ihminen on ilkeempi kasvottomille ja nimettömille. Googlaa Millgram
Viihdettä voi olla se, että kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, ilman estoja
Enemmän se on jonkinlainen tyhmyys ja täydellinen pölkkypäisyys, mikä joissain ketjuissa loistaa. Suoranaista ilkeyttä en ole tulkinnut täällä olevan.
Sitten on nuo jotkut idiootit, jotka aina vetää ihmisten mielenterveyden joka juttuun ja rupee tekemään analyysejä ihmisistä, joista ei tiedä hevon paskaakaan. Se kuohuttaa ainakin minua. Ja ne on varmaan niitä 5:lla koulusta selvinneitä joista on tullut jotain hoitajia ja pissi mennyt päähän ja luulevat jo olevansa taidokkaita lekureita. Se on av-palstan pahinta mutaa! Ja nuo, jotka työntää pilleriä palstalaisille joka vastaukseen. Voikos mitään tyhmempää olla?
olet tekopyhä. Se on kuule ihan tutkittu juttu, että ihminen on ilkeempi kasvottomille ja nimettömille. Googlaa Millgram
Varmasti ihmisen on helpompi olla ilkeämpi kasvottomille ja tuntemattomille. Se vain ei ole hyväksyttävä selitys ilkeydelle. On helppo anonyymisti olla ilkeä tai viisastella. Paljon vaikeampaa on miettiä, miltä toisesta mahtaa tuntua jos kirjoitan näin.
Jos tämä keskustelupalsta mielletään viihteeksi, täytyy olla varma, että ilkeilynkohde mieltää kirjoittamasi myös vain pelkäksi viihteeksi.
ole ymmärtänyt että tää palsta on pelkkää viihdettä suurimmalle osalle. Kukaan ei tänne tule kyselemään mitään tärkeistä asoista.
Täällä voi tietenkin vaihtaa ajatuksia aiheesta kuin aiheesta.
ei kannata olla niin tosikko.