Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos saisit mieheltäsi joululahjaksi 1500 euron timanttisormuksen?

Vierailija
03.12.2011 |

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se vinkkaamani koru ei ollut sormus, ja sillä oli hintaakin enemmän kuin 1500.

Vierailija
42/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten otan rahana kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että mieheni haluaa osoittaa rakkauttaan.

Vierailija
44/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, olen sanonut etten halua _ensimmäistäkään_ lahjaa.

Toisekseen, kymmenen vuoden paasaus ylihintaisten korujen turhuudesta olisi mennyt hukkaan. En pidä koruista, en halua koruja, en käytä niitä enkä osaa niitä arvostaa.

Vierailija
45/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kans ufotutkijoille asiaa. Missään tapauksesssa tämä mieheni ei tuollaista lahjaa antaisi.

Vierailija
46/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin olen vaahdonnut raaka-aineiden riittämättömyydestä, ihmisoikeuksista, kaivostoiminnan saastuttamisesta ja suuresta epäoikeuden mukaisuudesta maailmassa, se ei ole vieläkään tajunnut kuka olen ja mitä ajattelen.

Veritimantti (myös konfliktitimantti[1] tai sotatimantti[2]) tarkoittaa sota-alueelta kaivettuja timantteja, jotka myydään sodan tai kapinan rahoittamiseksi. Esimerkiksi Sierra Leonen kapinallisarmeija rahoitti veritimanteilla vuosina 1991–2002 käytyä sisällissotaa.[3] Myös Kongon demokraattisesta tasavallasta, Angolasta ja Liberiasta on viety veritimantteja.[1]

Veritimanttikaupan estämiseksi on kehitetty ns. Kimberleyn prosessi, jonka tarkoituksena on varmistaa etteivät kapinalliset voi rahoittaa timanttien avulla sotaa. Järjestelmä otettiin käyttöön 2003 ja siihen kuuluvat maat ottavat vastaan timantteja vain toisista prosessiin sitoutuneista maista. Tuottajamaassa viranomaiset varmentavat timanttien lähteen ja pakkaavat ne sinetöidyihin laatikoihin. Maahantuojavaltioissa puolestaan varmistetaan aitoustodistus ja sinetti. Global Witness -kansalaisjärjestön mukaan 1990-luvun puolivälissä maailmalla myydyistä timanteista 15 prosenttia oli peräisin konfliktialueilta, mutta 2000-vuosikymmenen puoliväliin mennessä osuus oli pudonnut prosenttiin.[2]

Veritimanttikaupasta on tehty muun muassa elokuvat Blood Diamond – veritimantti ja Kuolema saa odottaa.

Luultavasti tulisi ero ja heittäisin hanskat tiskiin.

Haukkuisin mieheni pataluhaksi järjettömästi törsäilystä.

Vierailija
47/54 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahtunut!

Ihme nirppanokkia täällä, ei kelpaa, en halua.

Mä ottaisin ilolla vastaan ja kantaisin sitä ylpeänä! Jos mies haluaisi sellaisen mulle ostaa, niin miksi ihmeessä kieltäytyisin. Ai koska sillä voisi lyhentää asuntolainaakin? Ou pliis.

Vierailija
48/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ajatuksella rouvalleni / Lasteni ainoalle Äidille.

Kaikki on sen bling blingin perään ja tulojen mukaan mennään.

Pääasia on et lapsilta ei puutu mitään ja mitä ne kasvunsa aikansa tarvitsevat.

Mitä iloa siitä timantista on jos lasten menoista kinastellaan..

Toisin sen kuun taivaalta vaimolleni, jos minulla olisi mahdollisuus..On se sen verran ihana ihminen ja parempaa kaveria en maan päällä saa.

Päivä kerrallaan ja tingin omista menoista sen mitä perhe vaatii ja tarvitsee.

MrVili

Vierailija
49/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän miehenkin tietävän, etten kaipaa kalliita koruja tai osaa edes arvostaa niitä hintaansa nähden. Ainakin oisin keksinyt rahalle paljon muuta fiksumpaa käyttöä... ja niin luultavasti mieskin.

Vierailija
50/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen sitten vien neurologisiin tutkimuksiin, eikö se vielä tunne mua tuon paremmin. Mä en tykkää timanteista, enkä juurikaan sormuksista.

Vierailija
51/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mistä ihmeestä se on saanut noin paljon ylimääräistä rahaa?

- miksi ihmeessä se mulle timanttisormusta ostaa, kun en tykkää helyistä kivien kera

- yrittääkö se lepyttää mua, eli onko tehny jotain?

- en vois ymmärtää, miks haaskaa rahaa

Mut en kuitenkaan sanois miehelle (heti) näitä ajatuksia. Hän on kuitenkin todennäkösesti ehkä saanu ylennyksen töissä/säästäny rahaa, halunnu yllättää mut ja ostaa jotain hänen mielestä kaunista. Miehet ku harvoin tietää, mistä heidän oma nainen tykkää. Pitäs tietää, mut hei... Ne on miehiä. Sieltä marsista päivää.

Joulun jälkeen pyytäisin viemään sormuksen sitten takaisin ostopaikkaan (toivon, ettei siis olisi kaiverrusta), jotta voitaisiin vaikka lähteä matkalle kahdestaan ja jakaa yhteiset muistot. Mieluummin jotain sellaista kuin kliseinen ja kylmä kivikoru.

Vierailija
52/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olisin otettu, eka ajtus olisi että hän on saanut töistä iison bonuksen.

Toisaalta, minusta 1500 on liikaa sormuksesta, etenkin kun en pidä muita kuin vihkisormuksia, enkä tykkää että sormuksen kivi on koholla, ja inhoan sitä että se tarttuu ja raapii joka paikkaan.

Tuolla rahalla menisin mieluiten matkalle.

Vierailija
53/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastelisin sormusta ja kiittäisin kauniisti, mutta miettisin salaa että on hirveän surullista että mies luulee tällaisin teoin parantavansa suhdetta, jonka ongelmat ovat oikeasti ihan muualla.

Vierailija
54/54 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta naimisissa eikä yhtään 'kunnon' lahjaa mieheltä minulle vielä tähän mennessä. Kihla- ja vihkisormuksetkin kivettömiä, joten tuo lahjasormus olisi tosi nappi juttu!