Gallup: kuinka moni antaa ilman kondomia, ekoilla kerroilla tai irtosuhteissa?
Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.
Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?
Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?
Kommentit (6)
sillä jatkuvastihan joku valittaa tulleensa raskaaksi tahtomattaan... lapsi on naapurin tai kaverin miehen tai milloin mitäkin, ei kuitenkaan oman miehen. Äidit ovat valmiiksi jo usean lapsen yksinhuoltajia, masentuneita ja työttömiä. Tai jos eivät ole ehtineet vielä monta lasta saamaan, ovat sitten yläasteikäisiä.
jutuissa vai vaan huonoa provoilua
?
Siis silloin nuorempana kun oli noita yhden illan juttuja. Ei sitä silloin miettinyt mitään tauteja kuin ehkä joskus jälkikäteen.
ja kuten tavallista niin vastauksetkin tulee kuin apteekin hyllyltä.
Jos laajentais vähän... Kuinka moni suostuu kun on kapakassa juotu muutama paukku ja on tosi kiva olo. Sitten on menty johonkin kivaan paikkaan, suukoteltu ja hyväilty pari tuntia,,,,
Ei vastaukset ole niin helppoja kumminkaan...
sanovat (tai ainakin sanoivat vielä 4 vuotta sitten, kun olin sinkku) että ei me mitään kumia tarvita tms. "en syö karkkia paperit päällä" tai muuta oksettavaa. Koskaan en antanut kenellekään ilman kumia. Vain kahdelle miehelle eläessäni olen antanut ilman kumia, (vaikka mulla on miehiä kyllä ollut ihan tarpeeksi asti.) toisen kanssa olin 10v kihloissa ja nyt aviomiehelleni, muut ovat joutuneet kiltisti rullaamaan kumin paikalleen tai olemaan ilman..
sillä jatkuvastihan joku valittaa tulleensa raskaaksi tahtomattaan... lapsi on naapurin tai kaverin miehen tai milloin mitäkin, ei kuitenkaan oman miehen. Äidit ovat valmiiksi jo usean lapsen yksinhuoltajia, masentuneita ja työttömiä. Tai jos eivät ole ehtineet vielä monta lasta saamaan, ovat sitten yläasteikäisiä.