Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsaa vihloo ja " kiskoo" ?

09.11.2005 |

Eilisestä asti mun mahassa on ollut kohta (oikealla ylhäällä), josta aika ajoin jotenkin " kiskaisee" ja vihlaisee, ihan kuin vatsa repeäisi. Olevinaan näinkin eilen pieniä verenpurkaumia (en kyllä nyt huomaa). Esiintyykö teillä muilla tällaista? Mulla on rv 35 ja sf on ollut jo 35-36 muutaman viikon. Ehkäpä masuasukki on vaihtanut asentoa niin, että venyy ja paukkuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä luulen et liittyy jotenkin hermoihin ainakin mulla. eli jotenkin toi maha ja selän asento ja kaikki painaa johonkin hermoon ja se aiheuttaa kipua ja vihlontaa. sillai tosiaan repäisee välillä ilkeesti tosta tietystä kohdasta ja sit mulla se alue on hieman puutuneen oloinen koko ajan. ja arkuutta siinä myös jne. välillä oli mulla pahempi, nyt tuntuu et helpottanu kun maha on laskeutunut(ainakin itestä tuntuu et on).

mutta sano neuvolassa siitä kuitenkin.

ja vielä selitystä tohon et miksi luulen liittyvän hermoihin...kun siis mulla hermoperäinen selkäkipu myös joka on ihan samalla korkeudella mutta selän puolella, niin luulen et on jotenkin siihen yhteydessä...tiedä häntä olenko yhtään oikeassa...mut niin olen itse sen tulkinnu...

Oksaska rv 35+1 mulla sf-mitta oli kaksi viikkoa sitten 29cm, samoin kaksi viikkoa ennen sitä... huomenna nähdään mitä on nyt.

2/2 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa edellisessä raskaudessa ollu myö vastaavaa ja on nyttenkin..

Eli varmaan ihan normaalia =)

Sf oli viikko sitten 29cm ja ma sit katotaan paljon on nyt..

-Anu rv 35+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla