Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika!!! Mitä mieltä synttärilahjasta 17v:lle?

Vierailija
03.12.2011 |

Ajattelin ostaa pienen kauniin korin johon laitan esim Body Shopista jotain suihkusaippuaa ym tuotteita.

Olisko hyvä vai pitäiskö ostaa mielummin jokin koru? Korusta vaan sen verran ettei ole varaa ostella mitään aitoa vaan menis rihkamapuolelle ja se nyt ois aika nuivaa kun siiän perheessä on niin paljon rahaa ettei paskalle taivu.



Muita vaihtoehtoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sen varmaan arvasitte jo...



ap

Vierailija
2/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kivalta lahjalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtosi kuulostaa tosi kivalta! Tee sellainen vaan!

Vierailija
4/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötavarat ovat melko varmoja hankintoja, koru paljon vaikeampi.

Muita vaihtoehtoja voisi olla lahjakortti johonkin tytölle mieluisaan paikkaan tai, jos olette tarpeeksi läheisiä, veisit tytön johonkin näyttelyyn, konserttiin, tapahtumaan tms.

Vierailija
5/5 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo lahjakortin hankinta on aika vaikea samoin jonnekin vieminen. On nimittäittäin tottunut että kaikki saa maksaa vaikka kuinka paljon, ja minulla ei ole varaa suureellisiin lahjoihin.



Taidan mennä sitten hankkimaan sellaisen korin. Antakoon eteenpäin jos ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän