Itkettää WinCapita-Kailajärven tuomio :-(
Kommentit (39)
Kailajärven tuomion jälkeen kaikki häviäjät voivat vaatia hyötyjiltä korvauksia
Siitä haluttiin saada joku nalkkiin joten tottahan se oli sitten pääpomo. Se vaan unohtuu, että aika moni hyötyi rankasti Wincapitasta, esimerkiks mun suvussa on kaksikin henkilöä jotka molemmat tienasivat Wincapitalla yli 100 000 euroa.
Siellä on useita kymmeniä hyötyjiä, mm. mun sukulaiset, joista kukaan ei tiedä mitään.
30 eri kokonaisuutta näistä hyötyjistä, miten voit olla varma ettei sukulaisesi ole mikana
Siitä haluttiin saada joku nalkkiin joten tottahan se oli sitten pääpomo. Se vaan unohtuu, että aika moni hyötyi rankasti Wincapitasta, esimerkiks mun suvussa on kaksikin henkilöä jotka molemmat tienasivat Wincapitalla yli 100 000 euroa.
Siellä on useita kymmeniä hyötyjiä, mm. mun sukulaiset, joista kukaan ei tiedä mitään.
Kuolemantuomio voisi olla paikallaan, niin monen ihmisen elämä taitaa olla pilalla.
jotka ovat onnistuneet houkuttelemaan lisää porukkaa mukaan. Eli kyllä ne hävinneet tietävät kuka ne kusetukseen houkutti.
30 eri kokonaisuutta näistä hyötyjistä, miten voit olla varma ettei sukulaisesi ole mikana
Kuten jo sanoin, läheskään kaikkia hyötyjiä ei ole saatu kiinni. Pelkästään päätekijät.
pitkiä tuomioita, mutta ei henkirikoksista. En sano, etteikö Kailajärvikin olisi tuomiotaan ansainnut, mutta samassa suhteessa pitäisi sitten tuomita henkirikoksistakin.
kuin pankkitilejä ja omaisuutta?
Koskahan raiskaajia ja pahoinpitelijöitä aletaan pitää yhtä vaarallisina kuin talousrikollisia?
Sitä odotellessa, eduskunta ja oikeuslaitos.
vei naisystävänsä kanssa rahansa? Passaa niitä ruveta käytämään.
Musta on uskomatonta, että lapsen hyväksikäyttäjät ja raiskaajat saa vaan ehdollista. Talousrikollinen ei sentään suoraan fyysisesti vahingoita ketään. (epäsuorasti tämäkin tapaus taisi tuoda muutaman uhrin).
Tuomio kuulostaa hyvältä, mutta ehdottomasti esim sille lapsenlastaan hyväksikäyttäneelle olisi kuulunut vähintään yhtä pitkä ehdoton tuomio.
Linnatuomio on sinään ok, hieman turhan pitkä jos vertaa esim. raiskaukseen yms.
niitä hyötyjiä ihan omalla nimellä ja nassulla alkaa tulla esiin ja pienillä paikkakunnilla ne tasan ovat muutenkin tiedossa, jotkut (tai monetkin) ovat jopa maksaneet "Hannun peleistä" verot ja niin taisi klubi myös ohjeistaa. Kateushan se sitten tuo esiin ne loputkin suurempia voittoja tehneet.
Tässäkin klipissä 1:40 kohdalla "sijoittaja" hyötyi pyramidista vuonna 2007 runsaat 500 000 euroa. Klubilla on luvatuilla voittoprosenteilla maailman kaikki rahat muutamassa vuodessa, mutta sehän ei Rautavaaran Esson baarissa istuvia sijoittajia kummastuta.
mahdottoman huonosti ovat ihmiset tietoisia pyramidi- ja ponzihuijauksista.
Siksi nämä koijarit aina välillä yrittävät onneaan ja joskus onnistuvatkin.
Oulun pizzeria ampuja joka surmasi kaverinsa 2006 raa'asti kaksin käsin kirveellä hakaten. Ei istunut 4 vuottakaan ja päästettiin tappamaan uudestaan.
Kyllä meidän oikeusjärjestelmä on mätä ja tuomiot ei nyt oikein ole tasapainossa. :(
Vierailija kirjoitti:
Ainakin harras kristitty sukulaiseni hehkutti ja hihkui mulle että kohta puhdistuu WinCapitan maine. Puhui jostain tuttavastaan joka oli tässä jupakassa mukana, tunsi seurakunnista.
Wincapita kiellettiin koska siinä oli liikaa uskovaisia mukana. Kristittyjen vainoaminen Nyky-Suomessa ei tunnu millään loppuvan. Tätäkö te ateistit haluatte???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin harras kristitty sukulaiseni hehkutti ja hihkui mulle että kohta puhdistuu WinCapitan maine. Puhui jostain tuttavastaan joka oli tässä jupakassa mukana, tunsi seurakunnista.
Wincapita kiellettiin koska siinä oli liikaa uskovaisia mukana. Kristittyjen vainoaminen Nyky-Suomessa ei tunnu millään loppuvan. Tätäkö te ateistit haluatte???
Jaa. No jos uskotte Jeesuksen muuttavan veden viiniksi ja kävelevän vetten päällä, niin on toki luontevaa uskoa Kailajärven ammentavan teille rahaa pyramidista. Usko on luja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No jos uskotte Jeesuksen muuttavan veden viiniksi ja kävelevän vetten päällä, niin on toki luontevaa uskoa Kailajärven ammentavan teille rahaa pyramidista. Usko on luja.
Wincapita tulee olemaan maailman suurin uskonto 2100-luvulla. Odottavat Kaillayaervin paluuta
Vierailija kirjoitti:
Liian vähällä pääsee talousrikoksissakin.
Joo, tää on hyvä vakiovastaus mihin hyvänsä rikokseen. Sinä maksat veroissasi sen rikollisen elätyksen vankilassa. Neljä vuotta vankilassa ei ole mikään pikku juttu, mieti vaikka mitä itse olet tehnyt viimeisen neljän vuoden aikana. Sitten mieti että et olisi tehnyt mitään koko sinä aikana.
En tiedä mutta kaikki kierot joutavat joutua linnaan ja maksamaan korvauksia.
Oppirahoja.