SYYSKUISET 2012
Kommentit (450)
kaikile meille!!!
Isot tsemppirutistushalit Mamille, vilmiinalle ja emmastiinalle!! Ens vuonna plussataan kaikki!!
Alexandra: hienoa, että sait vahvistuksen omille ajatuksille ja hoidon niihin! Mulla on nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että laastarit tepsivät hyvin ja plussaat pian!
Gabi: mun tuttavan sisko sai muutama vuosi sitten luomukaksoset 45-vuotiaana, vaikka hänelle oli sanottu, että ihan turha toivoa enää muita kuin vaihdevuosia! Eli toiveikkaana vaan eteenpäin!! Mäkin mietin tässä omaa ikääni koko ajan, kun maaliskuussa tulee mittariin 37 vuotta! On se kauheeta, kun tuntee olevansa 25 ja todellisuus on jotain ihan muuta :)
Marjana, vielä on toivoa!!!
Sanniskainen: ONNEA ihan tuhannesti! Ihanaa!!
Tervetuloa uudet!!
Mä suuntaan nyt lokakuisiin, vaikka todennäköisesti päästään oikeasti yrittämään vasta helmi-maaliskuussa!
satu
Testin tein ja PLUSSA :) ompa outo olo, en meinaa oikein asiaa uskoa, mutta ihan selvä plussa. Yritän kuvan testistä laittaa.
Apua, ei löydy sanoja
Onnea ihan hurjasti Sanniskainen ja Lilian! Ihanaa, että edes joku pääsee livahtamaan odottajien puolelle.
Ziljoonasti halauksia tädin kohtaamille. Tyhmä täti :(. Mitä varten sen pitää olla niin älyttömän kerkeäväinen?
ON: Täällä riehutaan siihen malliin, että täti on minutkin saavuttamassa, vaikka kuinka pyrkisin pakoon. Kaikki vaan ottaa niiiiiiiiin paljon päähän ja sit menin vielä tekemään testin aamulla (dpo 11 kai) ja negahan se oli. Pregcheckin liuskaan sain viivanpaikan, josta innostuneena vetäsin apteekin oman perään ja sekös vasta ärsyttikin. Täti siis tulee 100%:n varmuudella keskiviikkona. Tai siis ainakin toivon niin. Viimeksihän se kierto venyi viikolla, mutta nyt on tuo ovis paremmin tiedossa, joten soisin tädin myös noudattavan luonnonlakeja eikä tekevän ärsyttäviä tepposiaan.
Plussarikasta uutta vuotta meille kaikille!!!
Kiukkuinen Niisku
Onnea kovasti, ihania uutisia. :)
ON; tämä matkaa kohti Lokakuisia... Täti se tuli taas laukkujensa kanssa. Ja ihan hyvillä mielin olen, nimittäin tuli kuin tulikin päivää aikaisemmin.
Oikein paljon haleja kaikille ja Onnellista uutta vuotta. :)
ON: Täällä ei tätiä kuulu ei näy, vaikka joka paikkaa sopivasti särkeekin. Ikinä ei ole näin pitkä kierto ollut 30/25-29. Mut testi oli tosiaan eilen nega.... sais jo se täti saapua, et pääsis sinne lokakuisiin...
Hauskaa vuodenvaihdetta kaikille ja parempaa vuotta 2012!
Axuliini 30/25-29 yk2
Onneksi olkoon Lilian! Uusivuosi alkaa onnellisissa merkeissä:)
Emmastiina: Tsemppiä sinne ja harmistus tädistä, mutta koita nauttia lomastasi kuitenkin täysinrinnoin! Mulla kanssa sama juttu et kun testi näytti negaa niin tuli jotenkin huijattu olo. Kun viime kierrossa olin jostain syystä niin varma raskautumisesta, ensi kerralla maltan mieleni..ettei tule pettymyksiä. Ilmeisesti nuo oireet ei sitten kerro oikeen mistään, tai minulla ei kylläkään ole vielä kokemustakaan niistä ns. "oikeista" oireista...:)
Axuliini: On se naisen kroppa vaan niin omituinen kapistus, meikäläiselläkään ei kyllä kierto ole ihan tasasimmimmasta päästä, tosi pillereiden lopetus 6 vuoden jälkeen on varmaan ainakin osa syynä siihen, ensin kiertopäiviä oli 36 sitten 33 ja nyt kahtena kuukautena tasan 3o, toivon ja luotan että se siihen tasottus niin ois helpompi ovistakin seurata...Pidän peukkuja, joillakin voi mennä pitempäänkin ennenkö se testi näyttää plussaa, kaverilla meni arvioidusta menkkojen alkamispäivästä viikko!:D
Vilmiina: Iso kulmien kurtistus ja harmistus tädin tulosta! Nyt vaan sen uuden kierron kimppuun, ja 2012 on se vuos, eikö niin?:)
Gabriela ja Satu: Älkää vielä antako periksi, anoppi sai 40v ihan luomusti pojan joten se kun on niin yksilöllistä ja suostuisista yhtälöistä kiinni, ei saa lannistuá!
Mami: Lokakuisissa nähään JA HARMISTUS SINNEKKIN TÄDIN TULOSTA!!
Niisku: Toivotaan että täti sit tajuaa tulla ihan ajoissa jos on tullakseen, mikään ei ärsytä niin paljon kun oottaa sen tuloa ilman mitään kunnollista syytä!!
- NANI- kp 6/26-33 yk3 ja siirtyy Lokakuisiin..
Lämpimät uudenvuoden halit kaikille!
Niin toivoin, että voisin aloittaa uuden vuoden vauva masussa. Mutta ei. Ei raskaana. Inte gravid. Piti testata, ihan vaan ettei tuu morkkista, jos otan muutaman lasillisen enemmän. Ja tuo sitten oli tulos. Vaikka tässä nyt mietin, että nyt on vasta 27/26-32, ja testasin päivällä. Että ehkä kuitenkin..?
Onnittelut Lilianille plussasta! Ja tädin vieraaksi saaneille tsemppiä lokakuuhun!!
-Elita
Toivotaan, että tässä ketjussa ei vuoden päästä oo enään ketään =D
Täällä ei tätiä näy, taidan suunnata apteekkiin taas, joskos sieltä sais varmistuksen johonkin. Jos toisen tekis nyt päivällä ja toisen huomenna aamulla. Tosin tuli täälläkin eilen muutama juhlajuoma otettua eilen, kun oon tai ainakin olin niin varma siitä tädistä.. Nyt ei kyllä enää ees oo oireita tädistä... Mut kuvittelis, et kun täti tulis, niin ees pisara vertakin jossain näkyis... ÄRSYTTÄÄ
Axuliini 31/25-29
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!!
Ei ole tässä pyhien aikana oikein ehtinyt käydä täällä muuta kuin pikaisesti lueskelemassa kirjoituksia silloin tällöin. Ja on jouluinen tädin kyläily painanut sen verran mieltä, että ei ole oikein jaksanut mitään kirjoitellakkaan.
Kp kuitenkin menee jo niillä päivillä, että ovista vois pian odotella :) nopeesti mennyt aika ja sopivasti osuu syntymäpävälleni tuo loppukierto, suuri toivo on, että silloin plussaisi ja saisi syntymäpäivälahjan kun ei joululahjaa tullut ja kaikenlisäksi näin viime yönä unta, että plussasin. Jokin enne?
Vielä lopuksi onnittelut kaikille plussanneille ja peukkuja piinailijoille :)
Sieltä se ei toivottu sukulainen kurvasi paikalle tänään aika yllättäen (odottelin tulevaksi vasta ti). Oviksen merkit olen sit tulkinnut ihan metsikköön viime kierrossa. Tässä kierrossa sit testit peliin.
Lokakuisiin varmaan pinoudun ku joku sellaisen pinon starttaa.
-Vacsu kp1/28-36, yk14 (huoh)
Lilian: ONNEA ihan hirmuisesti! Mahtava kuva :)
Pahoittelut kaikille joille epämieluinen vieras on tuppautunut kylään. :(
ON: En ole päässyt kirjoittelemaan pitkilleen, mutta täällä edelleen piinaillaan! Jos se olis mitenkään mahdollista saada raskausoireita ennen kiinnittymistä niin vannoisin olevani raskaana!! Rinnat minulla kipeytyy aina heti seuraavana päivänä oviksen jälkeen. Niin tapahtui nytkin, mutta sillä erolla, että nää tissit on ihan eri tavalla kipeät. Ennen ne kipeyty tuolta kainaloitten puolelta ja siirtyi lähempänä menkkoja tuohon eteen. Eikä koskaan ole ollu mitään tuntemuksia nänneissä. Nyt kuitenkin tissit kipeytyi samaan aikaan kuin normaalistikin, mutta ne heti kipeimmät tuosta edestä ja ne on kipeämmät kuin normaalisti. Sekä nännit on välillä vähän hellät. Rintoja myös pakottaa ja nännejä kuumottaa. Välillä tulee se sama tunne kuin imettäessä kun maito lähtee herumaan. O.o Kuitenkin tiedostan sen, että ennen kiinnittymistä ei voi tulla mitään raskausoiteita ja ihmettelen mistä moinen sitten nyt johtuu.
Tänään alkoi dietti tai paremmin sanottuna elämäntavat pitää laittaa remonttiin. Uskomatonta, mutta kolmeen kuukauteen olin lihonut 10kg :'( Noh, eihän sille mitään mahda. Ainahan sen voi pois laihduttaa. Syynä lihomiselle on se, että jäin töistä kotiin ja tässä on helppo syödä ja joulun alla ollaan lasten kanssa leivottu PALJON ja toki myös syöty paljon ;D Suklaa on toinen paha. Pelkästään joulukuussa on tullut 5kg :( Huimaa, mutta tosiaan pitää pudottaa ne pois nyt. Onko muille kertynyt joulun alla ylimääräistä?
äiti kp 21/30 dpo 4
Uusivuosi vastaanotettiin ihanan lämpimissä olosuhteissa tänäkin vuonna. Viime vuonna ihasteltiin Rooman uutta vuotta, ja tänä vuonna saatiin nauttia +10C asteisesta yöstä taas :-D Mä olen siis niin ei-Suomen-talvi-ihminen kuin olla ja voi. Ja olen kyllä jotenkin niin lapsi kun innostun niin valtavasti rakettien kuvioista ja väriloistosta! :-)
Omanapa on ollut kummallisen oireeton tänään. Tänään lie Dpo12 eikä ole tuntunut MITÄÄN muita tuntemuksia kuin nännit, jotka edelleen nöpöttää kipeinä. Alaosastolla ei ole ollut tuntemuksen tuntemusta tänään, mikä on must todella kummallista, koska yleensä aina jotain tuntuu ja erityisesti tädin lähestyessä. Odottelen tätiä kylään tiistaina tai keskiviikkona oviksesta päätellen, koska meillä osui mitä ilmeisimmin ajoitusyritys liian aikaseen.
Olen joka päivä käynyt ihastelemassa Lilianin täydellistä plussaa, kyllä on HIENO kuva!! :-) Oikein paljon onnea matkaan vielä kerran!
Ja Nelille vielä myöhästyneet kiitokset koko haamuilutarinasta, joka niin onnellisesti päättyi! On ihana lukea, mitkä merkit muilla on johtaneet plussaan :-) Onnea paljon raskauteen!
Kiitos Ruskavauva ja Satu kannustuksesta ikäkriisin suhteen! Kyllähän minäkin tiedän itse henk.koht kaksi naista, jotka tulivat raskaaksi ensi kertaa toinen 43v ja toinen 45v.. Joten mahdollista se on, ja toivoa on yritettävä pitää yllä! Kumpa vaan TIETÄISI varmasti, että must tulee vielä joskus äiti, niin vois lakata tän huolehtimisen ja pelkäämisen...
Elita: toivoa on vielä, aika aikaisilla päivillä testasit! Tsemppiä ja plussatuulia!
2äiti: täällä jatkuu viime kesänä aloitettu miinus viis kiloa-projekti... Mulla ei tullut kyllä jouluna tällä kertaa oikeastaan mitään ylimääräistä takaisin ja nyt on hyvä spurtti päällä kun tietää että illat alkaa pidentyy (siis valoisa aika) ja tietää että ehtii lenkille paremmin :-) Tsemppiä painonpudotukseen!
Suuren suuret pahoittelut kaikille ketjusta pudonneille! Iso hali ja voimia itsensä kokoamiseen seuraavaan yritykseen.
Mulla on kyllä sellanen intuitio, että tää on meidän lasten vuosi! :-D
Ja tähän ketjuun saadaan vielä plussia, se on varma! Kukahan seuraavaksi???
Oikein onnellista uutta vuotta kaikille!
Gabriela kp27/27-31 (dpo12)
Taidanpa jatkaa matkaa lokakuisiin...
Lauantaina testasin aamulla Mammaksin herkällä testillä negan. Sitten lauantai-iltana testasin sekä Mammaksin herkällä testillä että Clearblue plus-testillä. Molemmat oli minun tulkintani mukaan negoja.
Eilen sitten tuli jo pari tippaa verta ja yhdynnän jälkeen taas pari tippaa lisää. Oletettavasti tästä päivästä siis tulee kp 1, kuhan hanat aukeaa kunnolla.
Liekkö siellä kuitenkin jotain yrittänyt tapahtua, koska kierto meni pitkäksi ja sitä viivaa olin näkevinäni viime viikolla joku päivä. La-iltana olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutta ei niitä silloin kuulunut vielä laisinkaan.
Lokakuisiin siirtyvä
Marjana
Ompas mennyt joulun aika nopesti! Ei juurikaan ole kerinnyt edes teidän juttuja lueskelemaan.
Onnea plussanneille!
Ikävä tuo täti kun niin monelle saapunut =( Tsemppiä ja pää pystyyn, kyllä se vielä tärppää!
Minä testasin sunnuntai aamuna plussan, kun menkat oli pari päivää myöhässä =) Oireita ei ole ollut minkäänlaisia, eikä niitä ole edelleenkään.
Ei siis kannata menettää toivoaan vaikka oireet puuttuvat kokonaan ;)
Iloinen Hooligan
Vautsi vau! :) Puhaltaisitko nyt oikein kunnon plussatuulet meille lopuille, että päästäisiin kaikki odotus puolelle :)
ON: Itse olen odotellut jotain merkkiä kiinnittymisestä :D Mitään merkkiä ei kuitenkaan ole tullut ;(
äiti dpo 5
ONNEA ONNEA plussasta oikein paljon, ja onnea odotukseen, Hooligan! Aivan mahtava uutinen tähän maanantaihin! :-) Jippii jippii! Näistä ilouutisista tulee itsekin aina niin onnelliseksi! Se on vähän niinkun lotossa, että aina joku voittaa!! :-)
t: Gabriela :-) kp 28/27-31 (dpo 13)
PS. Ja kyllä tähän ketjuun tulee vielä plussia muillekin, eikö vaan siskot?! :-D
Minäpä yritän vähän päivittää tätä meidän listaa, johon on nyt lisätty Hooliganin plussa! :-)
KP 31->
Ihqu kp 38/28-30 yk 2
Tirlittan kp 32/32-35 yk 3
Axutar kp 31 (25-29) yk 2 tai 3
pieni.rakkaus kp 31/39 yk 2
KP 21-30
Alexandra, kp 30/28-32 yk6+km+yk4
Kesätyttö kp 30/32-42 yk 14
Elita, kp 29/26-32 yk 3
Gabriela kp 28/27-31
Niisku kp 27/28-35
dajm75 kp 26/28-35 yk 1
iitu kp 25/yk?(1,5v + kkm rv18 + yk1)
Äiti kp 22/30 yk 2
Meerkatti kp 21/28-30? Yk1
Tiitu kp 21/34-36 yk 2
KP 11-20:
Kaisla kp 19/27-29 yk 5
äitskäx2 kp 19/29-31 yk 4
Sirru kp 15/25?-29 yk 1
Sissi kp 13/28-? Yk 7
Nasulais kp 12/28 yk 2
Tinde kp 11/27-30 yk3
KP 1-10:
Nani kp 8/26-33
Plussanneet, ONNEA ? ? ?
Ania26 kp 33/35 yk 1
Neli
Sanniskainen
Lilian74
Hooligan kp 32/27-30
En ole hetkeen tänne päässyt kirjoittelemaan. Olimme 5 vuorokautta ilman sähköjä, osa kodinoneista oli mennyt rikki, ruoat meni lähes kaikki roskikseen vaikka niitä yritettiin ulkonakin säilöä. Yhteen pieneen kylmälaukkuun ei vaan paljon mitään mahtunut :/
ONNEA PLUSSANNEILLE HIRMUISESTI JA SUUREN SUURET PAHOITTELUT TEILLE JOILLE IKÄVÄ VIERAS TULLUT KYLÄÄN MUTTA USKOTAAN ETTÄ TÄMÄ VUOSI TUO MEILLE JOKAISELLE OMAN PIENEN IHMEEN!:)
ON: Tädin pitäisi loppuviikosta ilmeisesti vierailla. En ole jaksanut laskea kiertopäiviä. Menkkatuntemuksia on jo eli uson vahvasti sen tädin sieltä pian tulevan:( Tosin tässä kierrossa ei oviksen jälkeen ole rinnat olleet yhtään arat vaikka yleensä ovat sitä heti kun ovis on ohitettu! Minä sain uudenvuoden tinastani tutin, toivottavasti on hyvä enne:D Jospa sitä tänä vuonna edes raskautuisi, yk15 täällä jo menossa:(
Plussatuulia puhaltelen teille kaikille!
Ele
En tiedä kirjotanko oikeaan paikkaan, mutta toivottavasti. Eli haluisin liittyä teidän mukaan :) Olen 20 vuotias, mieheni on 24 ja esikoisesta haaveillaan. Pillerit olen jättänyt n.vuosi sitten pois mutta yritys alkoi vasta viime vuoden alussa. Kierto venyi aluksi jopa 45 päivään, mutta pikkuhiljaa mennyt normaalimmaksi. Tein tuossa viikko sitten todella haalean plussan? En oikein tiedä pidänkö sitä plussana kun niin monta kertaa joutunut pettymään mutta oireilua on ollut sekä lämmöt on ollut jo viikon koholla, normaalisti 36,5 ja nyt 37-37,4 koko ajan? Kenties yksi raskausoireista? Toivottavasti. Pitäisi tällä viikolla varmaan testata uudelleen jos tätiä ei näy eikä kuulu. No mutta jokatapauksessa onnea paljon kaikille plussanneille ja toivottavasti tänä vuonna tulee todella paljon plussia muillekkin kuumeilioille! :)
Elikkäs tänään siis kp30/30-40
Voi Vilmis, pahoittelut tädistä :(
Tähtäin nyt sitten vaan alkuvuoteen. Mikä sulla oli nyt suunnitelma niiden clomien kanssa?
Onnea plussanneille!
-iitu 23/28-58 yk1(+ 1,5v + kkm rv18), clomit ensi kiertoon, jeij!