Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
221/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti pakkasi laukkunsa ja läks.. toivottavasti tällä kertaa piiiitkäksi ajaksi ;) Aloitin greippimehun tänään, mutta tietääkö joku onko tuoreella greipillä samaa vaikutusta ku mehulla? Ei oikein toi mehu iske, mut tuoreet menis!

Oikein paljon onnea plussanneille!

G seksin jälkeen: meikä on tyyny peppun alla ja jalat kohti kattoa 5-10 min, sen jälkeen "valutan" kyykyssä loput mitkä tulee ulos paperille ja pesen vasta aamulla.. mut nukun kyl pikkarit jalas jossa on pikkuhousunsuoja et jos yöllä valuu lisää niin ei ole pisin sänkyä..

sissi kp 7/28-? yk7

Vierailija
222/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kp oikein tuolla listalla? Olen laittanut kp 9 (siis huomisesta)?

ON; Mietin testaamista, mutta en todellakaan tiedä uskallanko tehdä sitä. Se negan näkeminen on vaan niin raskasta. Mutta en kestä tätin ylläriäkään. :/ Huoh, jotenkin kamala masis kun ei vaan enää haluais pettyä. Vauvakuume on ihan hirveä :'( tänäänkin alennusmyynneissä hipelöin ihania vauvanvaatteita...

-Mami pian kp 27/31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/450 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko päivittää miulle tuohon YK2, kun sitä se nyt sit kuitenkin on, kun mies on ihana ja järkkäs meille hetken, pienen, hetkenpienen peiton heilutteluja varten *sydän*

Miekin kattelin tänään ihania neutraaleja vauvavaatteita alessa. Onneksi olin työkaverin kanssa, niin en jääny hiplailemaan, mutta alesta vois ostaa kaikkia ihania juttuja jo kuitenkin... Vaikka niitä jo iso laatikollinen onkin jo kerääntynyt, mut aina jotain uutta ja ihanaa saa hankkia.

Plussatuulia kaikille jännääjille!

224/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu: Onpa mukavaa, että miehesi on saanut järjestettyä teille yhteisen hetken ennen ovista. :)

Emmastiina: Sinulla on hyvät hermot testien kanssa. Toisin kuin minulla tällä kertaa. :D Minulla on se siivousurakka huomenna edessä... Uudeksi vuodeksi tulossa vieraita, ja haluan siistin kodin siihen mennessä. Ja vähän uutta sisustustakin, kun on verhot ja matot odottamassa vaihtoa. :)

sissi: Jossain aiemmassa pinossa joku ainakin söi tuoreita greippejä tuon mehun sijaan. Samat vitamiinithan ne on hedelmässäkin. :)

Mami: Niinpä... Kumpikaan vaihtoehto ei ole mukava... Nähdä negatesti tai tädin saapuminen. Molemmat tuntuu pahalta. En ole vielä tässä vaiheessa keksinyt kumpi olisi helpompi kestää.

ON: Minä sitten en malttanut olla testaamatta jo eilen. Tein Mammaksin herkän David-merkkisen testin. Vähän aikaa sitä katselin ja kuvittelin näkeväni siinä jotain. Sitten katsoin sitä kirkasta valoa vasten ja silloin siinä näkyy joku viiva. Se näkyy siis helposti, eikä sitä tarvitse tihrustaa. En vaan loppujen lopuksikaan saanut selville onko siinä väriä vai ei. Joka tapauksessa tuo antoi hieman lisää toivoa, koska en ole koskaan noihin testeihin saanut mitään viivoja, vaikka olen niitä ennenkin tehnyt.

Tein sitten aamulla uuden testin, mutta siinä ei kyllä ainakaan niin selvästi sitä viivaa näkynyt. Joten nyt ollaan ihan ymmällään ja piinapäivät iski pahiten päälle! Huomisaamuna aikaisintaan kannattaisi testata uudelleen... Nyt ollaan kuitenkin niin aikaisissa päivissä vielä. Tänään siis Dpo 11 vasta. Voi pitäkää kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että se eilinen viiva alkaa saamaan väriä ja vahvistumaan plussaksi viikonloppuun mennessä. Yhtä lailla se kyllä oikeasti voi olla pelkkä viivanpaikkakin. Päässä pyörii vuorotellen ajatukset "miksi plussaisi nytkään kun ei aiemminkaan" ja "miksipä ei nyt, kun on ajoitukset kohdillaan ja Clomit tukemassa".

Jos huomisaamuna tulee jotain näkyviin, niin sitten marssin apteekkiin ostamaan kunnon testin. Nuo Mammaksin testit on vaan niin edullisia, että niillä raaskii alkaa testailla jo aiemmin.

Marjana kp 26/29-30 Dpo 11 yk 21

Vierailija
225/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, miulla on peukut ja varpaat pystyssä, että siun viiva alkais vahvistumaan ja piinapäivät loppuis.

Kiitos kaikille tuesta, mie oon niin onnellisten tähtien alla syntynyt ja miehen valkannut. Olin viime viikolla niin rikki ja nyt kuudennessa taivaassa. Voi kumpa se tärppäis tuolla yläilmoissa. =)

Ihanaa Keskiviikkoa kaikille...

-Nasulais 7/28, YK2 =)

Vierailija
226/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissi: Mä juon sitä sikakallista "Happy days" verigreippiä koska se on ainut missä on 100% hedelmää eikä lisättyä sokeria -toisin kuin esim. Rybb & deckers (vai mikä se "luksus" mehu nyt onkaan) Monet mehuthan on pelkkää sokerilientä mihin on lisätty makuna greippiä.

Marjana: Miten voi lyhyesti kertoa sen miten paljon toivon, uskon, jännitän ja lähes rukoilen sun vahvistuvan viivan puolesta. Nyt on sun vuoro.

Ja kaikille kyselijöille: Taisin jo sivulla yksi vitsailla että testi tulee maanantaina 2.1 ja kello 8 muistaakseni =) Eli näin olkoon!

ps. Onko kukaan Jyväskylästä? Sinne siis matkani käy!

Edit: Unohdin vastata Satulle että kiitos! lähes lupauksesta ;) Olen bullakaffit velkaa jos niin käy.

227/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kanssa liittyä kuumeilijoiden ryhmään, viimeksi olin vauva keskustelupalstalla vuonna 2005 kun odotin esikoistani. Sen jälkeen on kerennyt tapahtumaan paljon ja monien vaiheiden jälkeen elämä on siinä tilanteessa että vauva on enemmän kuin tervetullut. Olen 29 vuotta ja mieheni 34. Vauva on ollut puheena jo pidempään mutta ennen joulua "projekti" konkretisoitui kun jätin 23.12 minipillerit ottamatta ja nyt mennään luomuna. Menkkoja ei ole vielä tullut mutta niitä odotellaan, jotta pääsisin ensimäiseen kiertoon. Pakko myöntää että jännittää jo valmiiksi, vaikka testiä ei pääsekään tekemään vielä aikoihin :) Mukavaa vuodenvaihteen aikaa kaikille kuumeilijoille!

Vierailija
228/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni, että viiva alkaa vahvistumaan!!!!!!!!!!!!! Paljon tsemiä sinulle.

Käyn täällä vähän taustailemassa ja lukemassa teidän kuulumisia :)

Catti rv 5+2

Vierailija
229/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on hyvät joulut vietetty ja mukavat uudenvuoden riennot edessä..

Käyn kyllä päivittäin lukemassa kännykällä juttujanne mutta en ole taas aikoihin kommentoinut niitä, enkä nytkään pysty :-( Mutta, palaan pian ruotuun!!

Oma napa on masentanut eilisestä saakka oikeen urakalla. Kävin asiallisella ja kannustavan ihanalla Suomen gynelläni (jolla olen käynyt jo 22 vuotta!!) ja hän tutki ja totesi, että minulla on kaikki niinkun pitääkin. PCO:sta ei tosin näy enää jälkeäkään (!) oikealla puolella, mutta vasemmalla on kolme muumiota. Jännää kyllä, juuri vasemmalta olen viimeksi ovuloinut, keltarauhanen näkyi selvästi. Olisko siis Clomien ansiota? Tämä gyne ei tee munajohdinten aukiolotutkimusta, sitä varten täytyy mennä lapsettomuusklinikalle. Haluaisin että tää tutkimus tehtäisiin, mutta en osannut odottaa lääkärin kommenttia: "Ei kannata jatkaa Clomeilla. Jos niistä olis ollut apua, olisit tullut raskaaksi. Hän suosittelee IVF mahdollisimman pian".

Niin, ja hän ei todellakaan usko, että kp10 olis siittiöt kestäneet ovikseen asti, "siittiöt elävät 3 päivää".

Purskahdin itkuun kun pääsin sieltä. (Että jos näitte jonkun itkevän Helsingin keskustassa eilen, niin se olin minä). Lääkärin sanat vain kaikuivat päässäni: "Tässä ei todellakaan ole aikaa hukattavana. Lapsettomuutemme johtuu mitä luultavimmin iästäni. Ja esim Naisten klinikalle ei oteta lapsettomuustutkimuksiin 38v täyttäneitä naisia. Äkkiä yksityiselle!" Minähän olen huhtikuussa jo 41v ja esikoista kuumeilen.. :-(

Mutta, kyllä tästä taas noustaan... Täytyy nyt soittaa Suomessa ja Belgiassa lapsettomuusklinikalle ja ottaa selvää, miten tästä eteenpäin. Uskoisin, että hoidot aloitetaan Belgiassa,vaikka tällaisia asioita hoitaisinkin mieluiten kotimaan kielellä.

En tarkoittanut tulla tänne valittamaan, vaan Marjanalle tulin pitämään peukkuja pystyssä, ja sormia ja varpaita ja käsiä kyynärpäitä myöten ristissä, että viiva siitä vahvistuisi! bd bd bd bd bd bd bd bd bd Se olis NIIN ihana uutinen!!!! Syvältä sydämestäni toivon teille vihdoin sitä plussaa ja että pieni tarraa hyvin kiinni ja saisitte sen kauan toivomanne nyytin syliinne!

Ja kaikille muillekin kanssakuumeilijoille tietysti tsemppiä ja onnea!

t: Gabriela kp23/27-31 (dpo 8?)

Vierailija
230/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kärvistellään ja yritetään olla kuvittelematta yhtään mitään. Se pettymys tulee taas olemaan niin suuri ja läiskäisee taas naamalle kuin märkä rätti. En oikein edes uskalla haaveilla. Toki nyt ei mitään kuviteltavaa edes ole. Ei ole m-i-t-ä-ä-n oireita mihinkään suuntaan ja mennään kuitenkin jo kp 28:ssa. En tajua tätä.

Marjana: Voi että miten jännittävää. Laitan joka ulokkeen ristiin ja rastiin, että seuraavaan testiin tulisi värillinen testausviiva.

Gabriela: Minä kun olen tähän porukkaan tullut vasta äskettäin, saanko udella, että miten monessa kierrossa olet Clomeja syönyt? Tuo sinun gynesi lausuma siittiöiden elämisaika on taas ihan ristiriitainen mun lapsettomuuteen erikoistuneen gynen lausumaan verrattuna. Mun gynehän ei pitänyt ollenkaan mahdottomana, että mun miehen simpat on voineet elää jopa viikon. Tsemppiä! Ja ehdottomasti tästä nousette vielä voittoon!

Pitääkö mun pyytää miestä tulemaan kotiin apteekin kautta että voin huomenna aamulla testata. Toisaalta testaaminen "aiheuttaa" aina sen, että menkat alkaa. Eli jos testaan huomenna, saan pidettyä kierron pituuden säännöllisenä aiheuttamalla menkkojen alkamisen. Muutoin kierto saattaa venyä ja sekin olisi hyvin hyvin harmillista :-)

Mutta kyllä kai alkuraskaus jo jotain oireita aiheuttaisi kun mulla on molemmissa edellisissäkin ollut oireita samantien. Keväällä keskenmenneessä raskaudessa pahoinvointi alkoi jo kun vasta viikko oli kulunut oletetusta ovulaatiosta. Ekassa raskaudessa mulla ei tainnut olla mitään oireita, kierto vaan venyi ja venyi enkä "tietenkään turhaan" viitsinyt testata.

Kääk!

Vierailija
231/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami mulla on tänään kp 8/28-? :)

Vierailija
232/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mami* : Tässä mun haamujen testailusta.. Elikkäs ovis oli kp 20 eli 13.12.2011 iltapäivällä.

21.12 haaleetakin haaleempi haamu (saattoi olla myös naarmu testin lasissa! ;) vauvakuumeisen silmin kun katsotaan niin näkyy vaikka mitä..) +tästä roskishaamu.

22.12 Taas haamu..

23.12. Haamu..

24.12. Haamu..

25.12. Ei testausta

26.12 Vahva plussa! :D

Näin meni mulla. Eli vasta kp 33 tuli kunnon plussa! Ja olikos se sitten dpo 13 vai 14? No kuitenkin,

Marjana sulla kans vielä aikasta, mutta haamuja voi jo kyllä tulla! :D Täälä sun puolesta kans sormet ja varpaat ristissä! Yk meillä oli 4. Marjana vielä noista testeistä.. Kyllähän niihin saa rahaa uppoamaan, mutta kuka sitä kuumeisena pystyy olla testailematta ja odottaa, että menkat olisi kunnolla myöhässä!En minä ainakaan! :) Citymarketissa oli kans yllättävän edullisia testejä myynnissä 2,90€/2kpl, niillä

kans kehtasi testailla jo aikaisemmin!

Meillä tässä kierrossa oli ovistestit ja greippimehut käytössä. Greippimehuna oli valion mehua. Toki se on aivan kamalan makuista, mutta join lasin aamulla ja illalla siitä lähtien kun täti poistui. Kuulin tämän kaveriltani jolle gyne oli näin neuvonut tekemään. Heillä oli vaikeuksia saada lasta alulle ja hormoonikuurin+

greippimehun jälkeen tärppäsi. En kyllä osaa sanoa, että kuinka iso vaikutus tuolla mehulla siihen oli, mutta ei ilmeisesti haittaakaan! Itse huomasin, että limat oli ehkä hiemat paksumpaa sen vaiktuksesta.

Seksin jälkeen olen makoillut hetken paikallani noin 5-10 min ja sitten pesuille ja ilmeisesti se on riittänyt, mutta tuskin tyynystä pepun alla on haittaakaan!

Haamujen aikana rupesin jo syömään foolihappoa ja raskausajan vitamiineja. Niitä kun oli esikoisen odotusajalta jäänyt.

Toivon kaikille todella ihania plussia ja tädit toivotan seuraavaksi 9kuukaudeksi muualle!

Huomenna päästän itseni vapaaksi ja hyökkään alennusmyynteihin! Jos löytäisi vaikka muutamat pikkuiset vaatteet jo valmiiksi odottamaan!

Neli 4+1 (kait!)

Vierailija
233/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se täti tuli viime yönä oikein reilujen jomotusten kanssa, huoh:/ Pettymys oli suuri, muttei auta kun käydä seuraavaan kierron kimppuun! ovisliuskat ja testit tilattu, oikeen reilut pakkaukset, joten valmiina ollaan:)

Marjana: Voi täälläkin toivotaan että viiva vahvistuu! TSEMPPIÄ!

Mami: Minäkin olen roikkunut niillä vauvavaate osastoilla aina ohi kulkeissani jo hyvän aikaa, meillä tosi on anopin ansiosta valtavat määrät lasten vaatteita..jotenka paljoakaan ei tarvitsi ostella, mutta kyllä sitä omalleen haluaa uuttakin ostaa:)

Emmastiina: Olet todellakin hyvä hermoinen testien kanssa, minä taas aivan hermoheikko..niitä tosiaan menee piinapäivillä joka päivä:D

Mutta edelleen lykkyä kaikille !!

- Nani kp3/26-33

234/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Oho, onpas ollut melkoisen tyrmäävä lääkäri! Huh, toisaalta onneksi sentään antoi ohjeeksi hakeutua hoitoihin, eikä viitannut vain kintaalla koko vauvahaaveelle. Toivottavasti sinun mielesi on jo parempi ja olet jaksanut lähteä työstämään asiaa eteenpäin. Voimia sinulle!

Neli: Juu olen joskus noita cittarin testejäkin ostanut. Kalliiksi tämä vauvakuumeilu on kyllä minunkin kohdalla jo käynyt pelkkien testien hankkimisten takia silti. Mutta kun ei oikeasti malta olla testaamatta. Ja toisaalta haluaisin nähdä myös mahdolliset kiinnittymisyritykset, koska ne antaa kuitenkin toivoa eteenpäin.

Nani: pahoittelut tädin saapumisesta. Nyt vaan tosiaan katse kohti uutta kiertoa.

ON: Kiitos kaikille varpaidenkin ristimisestä. :D Pitäkää vaan edelleen kaikki raajat ristissä. Hieman kyllä mielialat vaihtelee. Eilen illalla sen viivan havaitsemisen jälkeen ajattelin, että oikeasti tämä voi onnistua. Tämän aamuisin negatestin jälkeen puolestaan on vähän jalat palanneet maan pinnalle. Toivo elää, mutta usko ei ole kuitenkaan niin vahva kuin eilen illalla. Testailen huomisaamuna ja toivon sieltä pilkistävän värillisen testiviivan. Rupesi nimittäin päivät tuntumaan pitkiltä, kun haluaisi saada varmuuden tähän asiaan.

Tänään on ollut pitkin päivää hieman kuvottavaa oloa ja huomasin reagoivani hajuihin ja tuoksuihin voimakkaammin. Ja aivastelin pitkin päivää. Voinkohan vaan kehittää itselleni nämä oireet? :D Iho kukkii ainakin aivan järkyttävällä tavalla. Sitä en ainakaan voi keksiä itse. On se aina näppyläinen loppukierrosta, mutta ei sentään aiemmin ole ollut näin paha!

Pitänee siemaista se desi punkkua tänäkin iltana, että kiertää sitten veri hyvin kohdussakin ja mahdollinen salamatkustaja tarraisi vaan kunnolla kiinni.

Marjana kp 26/29-30 Dpo 11 yk 21

235/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun(kin) aikaan olen käynyt palstaa vakoilemassa, mutta kirjoittaminen on saanut muilta puuhiltaa jäädä. Nyt kuitenkin yritän aktivoitua edes yhden kunnon viestin kirjoittamaan.

Suuresti onnea plussanneille! Hieno homma.

Vilmis, miten kävi, tuliko mies apteekin kautta? Heti sitten kertomaan testin tuloksia tänne. Plussapuhureita!!!

Gabriela, voi surkujen surku, mitä "uutisia" olet saanut :(. Kauankos sinulla onkaan ollut ne Clomit mukana menossa? Voimia ja tsempityksiä sinne.

Merilokki (kirjotin ensin vahingossa "merikolli" :D), tervetulemas! Olkoon vierailusi ketjussamme pikainen.

Marjana, täällä on kädet, jalat ja kaikki mahdolliset härpäkkeet ja ulokkeet ristissä, että huomenna testiin piirtyy vahva viiva. Olis kyllä niin sun vuoro. Ja kun ajoituksetkin on menneet niin hyvin teillä. *toivoo ja rukoilee*

Mami, sielläkin piinailut alkaa olla loppusuoralla. Koska ajattelit testata? Tulkoon testiisi erittäin selkeät viivat.

Nasu, ihana mies sulla. Toivotaan, että simpat elää ja voi hyvin tavallista pidempään ja tärppi käy.

Ruskavauvaa, pahoittelut tädin yllätyksestä. Mutta nyt on sitten raskaat aseet hankittu ja seuraavassa kierrossa varma plussa, vai mitä?

Emmastiina, sulla on kyllä niin hyvät oireet, että ei noista voi saada kun plussan. Meinasitko oikeasti venyttää testaamista tuonne 2.1 asti :)?

Gallupiin: Jos suinkin mahdollista, pyrin ainakin jonkun aikaa makoilemaan seksin jälkeen ennen pesuja. "Siitospäivinä" heitän usein vielä jalat seinälle tai työnnän tyynyt lantion alle (kuka täysjärkinen kirjottelee tämmösiä julkiselle keskustelu palstalle???? Tulipa hölmö olo :D).

Omaa napaa: Jonkin verran oireita on ilmassa, mutta niin niitä oli viime kierrossakin eikä silloinkaan tärpännyt :). Yleensä mulla rinnat kipeytyy kauttaaltaan heti oviksen jälkeen, tässä kierrossa näin ei tapahtunut. Aloin jo epäillä, etten olekaan ovuloinut, vaikka testiin tuli selkeä plussa. Tänään dpo8 tai jotain nännejä on alkanut särkeä. Eivät siis ole varsinaisesti kosketusarat, mutta särkee silleen kummallisesti. Vessassa olen myös saanut juosta tänään hiukan normia tiheämmin ja nälkä oli jäätävä heti aamusta. Tuo nälkä voi kyllä olla ihan vaan sitä, että on joulun aikana tullut syötyä lähes tauotta ja kroppa on tottunut saamaan ruokaa normaalia tiheämmin. Noihin oireisiin en siis vielä luottaisi. Viime kierrossa olin kovinkin innokas testailija, mutta jos nyt yrittäisi päästä vaikka ensi viikon alkuun ennen testipaketin korkkaamista :D.

R-testeistä: onko kukaan muu kuullut, että siniväriset testit olisi epäluotettavampia kuin ne, joihin tulee punainen viiva? En kyllä edes tiedä onko Suomessa muita sinimusteisia (vai mitä ainetta se väri nyt sitten onkaan), kun ne CB:t, jotka täälläkin on osoittautuneet aika epäluotettaviksi. Jenkkipalstoilla asiasta näkyi olevan enemmänkin keskustelua. Mielenkiintoista.

Niisku kp-mikälie :)

Vierailija
236/450 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana; Täälä olen rukoillut sun puolesta. Haluan uskoa että se viiva punastuisi ja muuttuisi vahvaksi plussaksi. :)

ON; Anteeksi, nyt ei pysty keskittymään oikein mihinkään, kun alkoi ihan kamalasti pelottamaan. Kun en tiedä uskallanko testata huomenaamuna? Silloin olisi kp 28/31. Pelkään sitä negaa ihan hirveesti. :'( Mulla mielialat vaihtelee rajusti. Tänäänkin mies tokas mulle, että mitä sä taas raivoat. Heh, että joo, ei ole hänelläkään helppoa mun kanssa. :D Kunpa nämä johtuisi raskaudesta, eikä alkavista menkoista.

Niin ja kiitos Niiskurouva ihanista sanoistasi. :)

Vierailija
237/450 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Uutta vuotta kaikille syyskuisille ja paljon plussatuulia, tarttumapintoja, peiton heilutteluja sekä tädin karttelua!!

En taida enää huomenna keretä tänne työpäivän + pakkailun jälkeen, kun iltasella lähdetään miehen kanssa vielä minilomalle kylpylään ennen miun lentoa lämpimään... Sormet ja varpaat siis ristiin, et etukäteistalletukset onnistuu ja saan plussata kotiin palattuani, eiks niin?!? =)

*haleja*

238/450 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulaiselle ihanaa reissua ja pitkäikäisiä siittiöitä! :) Muista rentoutua!

Mami: Testaa sellaiseen ajankohtaan, että sinun on pakko lähteä sen jälkeen heti tekemään jotain. Silloin ei ehdi ihan niin pahasti jäädä itkemään mahdollista negaa.

ON: Tämän aamuinen testi oli sitten nega taas. Vähän kieltämättä sitä toivoa syö... Jotenkin vaan uskoisin, että haamujen olisi pitänyt lähteä vahvistumaan jo tässä vaiheessa kuitenkin. Varsinkin, kun tämä oli vahvasta virtsasta tehty testi. Eli nyt sitten vaan odotellaan taas kerran... Vielähän sitä teoriassa ollaan aikaisessa vaiheessa, koska tänään on Dpo 12, mutta ovis oli illalla, joten sinänsä on vielä 2,5 vuorokautta mahdolliseen menkkojen alkamiseen aikaa.

Voi että tämä kuumeilu on raastavaa!

Marjana kp 27/29-30 Dpo 12 yk 21

Vierailija
239/450 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt nyt kunnolla ollenkaan lukemaan teidän kirjoituksia läpi, mutta sen verran ehdin että pari plussaakin on saatu joulun kunniaksi, onneksi olkoon!

Marjana: Toivon koko sydämestäni että se plussa teille vielä tästä kierrosta tulisi. Vaikka kaipaisinkin seuraasi taas seuraavassa pinossa, niin on sinun vuorosi saada siirtyä eteenpäin odottajiin. Pidän sormet ja varpaat ristissä vuoksesi!

Gabriela: Suuren suuri halaus sinulle! Olen niin pahoillani uutisista mitkä sait! Ihanaa että jaksat kuitenkin ottaa asiat itsellesi tyypillisellä positiivisella asenteella. Oletko jo ehtinyt tutustua asiaan enempää?

ON: Joulu meni nopeasti. Sitten kuuluimmekin niihin talouksiin, joilta lähti maanantaina sähköt. Yhteensä olimme 38 tuntia ilman sähköä, joten en päässyt tänne... Sähköttömyyden suurin ongelma oli 2 täyttä pakastinta, joiden sulamista pelkäsin. 26 tunnin jälkeen saimme agregaatin lainaksi ja sillä "tekohengitimme" pakastimia parin tunnin ajan, jonka jälkeen ne saivat sähköä seuraavan kerran kun sähköt palautuivat. Joudun kyllä heittämään ainakin osan sisällöstä pois, mutta en sentään ihan kaikkea. Eilen siivosin jääkaapin, sehän oli kerrankin tyhjä. :D Sen sisältö oli autotallissa, missä oli jääkaappilämpötila. Vielä kun ehtisi käydä läpi pakastimet... Töissä olin ensimmäistä päivää eilen ja kiirettä on, joten sekin on haitannut palstailua :D

Tiistaina kävin gynellä ja sain varmistuksen siihen, minkä oikeestaan jo tiesin. Eli, näillä limakalvoilla kiinnittyminen on mahdotonta. Kohtuni on kaksiosainen ja toisella vasemmalla oli 6,3 ja oikealla 5,9 limakalvo. 10 on optimaalinen, alle 8 aletaan hoitamaan ja alle 6 on huono... Olen siis 27 vuotias luomusti lapseton nainen... No, onneksi kaikkea ei tarvitse aina tehdä luomuna, vaan apuja on. Olen siis tiistaina aloittanut estrogeenilaastarit ja keltarauhashormooneiden oton. Otan niitä aina kierron 2. osan, eli ovulaation jälkeen ja tädin tuloon asti. Nyt pitää sitten vaan oikein urakalla alkaa tikuttaa, jotta ei vahingossakaan ota niitä väärään aikaan. Näillä mennään nyt seuraavat kolme kiertoa ja sitten takaisin gynelle tarkistamaan tilanne ja katsomaan onko kuurista ollut mitään hyötyä. Senhän toki varmasti itsekkin huomaan veren määrästä tädin aikana jo ennen sitä.

Mutta, teoriassa voisin siis raskautua ensi kierrosta. Tämä kierto on nyt mennyt meiltä ihan ohi, gyne ei löytänyt keltarauhasta ollenkaan, joten tuskin olen ovuloinut ja vaikka olisin, ei ole kiinnittymispintaa nimeksikään. Mutta, ensi kierto on vasen puoli ja siellähän oma limakalvonikin oli sentään vähän paksumpi, joten se yhdistettynä hormooneihin ehkä nyt sitten antaisi meille sen lokakuun vauvan! Toivoa on aina. Tuntuu kyllä uskomattomalta. Lapsitoive karkaa koko ajan jonnekkin kauemmaksi horisonttiin. Enää ajatukset eivät ole "sitten kun meillä on lapsia" vaan "sitten jos".

Vaikka gynen uutiset sinäänsä olivat huonoja, oli fiilis kuitenkin hyvä koska sain hoitoa tilanteeseen. Minähän tiesin jo että tilanne on tämä, nyt vain sain sen varmistuksen ja mitä tärkeintä, ne lääkkeet :)

Mutta, nyt kaikki plussaamaan siitä uuden vuoden kunniaksi! Meille tulee vuosi yritystä täyteen lauantaina. Uusi vuosi, paremmat tuulet :)

Alexandra, kp28/28-32, yk6+km+yk4

Vierailija
240/450 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun "raamattu" mitä seuraan =) Tässä miksi testi tulee vasta 2.1

TODAY Thursday Dec. 29, 2011 4 days until next period

14

dpo

Hold off if you can, it's still a little early!

Accuracy rate of some early detection tests range from 51%-69% for 4 days before your expected period.

Friday Dec. 30, 2011 3 days until next period

15

dpo

Some early detection tests may work 3 days before your expected period.Accuracy rate of some early detection tests range from 74%-83%.

Saturday Dec. 31, 2011 2 days until next period

16

dpo

Some early detection tests may work 2 days before your expected period. Accuracy rate of some early detection tests range from 84%-93%.

Sunday Jan. 1, 2012 1 day until next period

17

dpo

There are several early pregnancy tests that can be used 1 day before your expected period.

Accuracy rate of some early detection tests range from 87%-95%.

Monday Jan. 2, 2012 Expected period

18

dpo

Expected Period. This is the best day to test!

You should miss your period today if you are pregnant! Accuracy rate of most pregnancy tests on or after the first day of your expected period is 99%.

If your cycle length varies by a few days each month, you may still want to wait a few days before testing since you may not actually be late yet.

Selvennän vielä sen verran että mun brutaalivaihe on 16 päivää siksi näin. En halua mitään 80% varmuutta vaan täydet 100 =) Nyt matkaan!!!!