Olen tataari, kysyttävää?
Olen siis taustaltani tataari. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (32)
ympärileikkaatteko vielä lapsia teilläpäin?
naapurissa asuu pari jotka ovat kieltäytyneet siitä,
joku koraanin tulkinta kertoo että se on ollu tapa
muttei jumala sitä varsinaisesti vaadi.
Oletko koskaan joutunut noloihin tai vaarallisiin tilanteisiin, kun sut on sekoitettu tattariin tai tartariin?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:33"]
Onko totta, että tataarivauvoilla on tummaa karvoitusta selässä syntyesäään? Tämän sanoi lehtihaastattelussa Maria Lund kehuskellessaan tataaritaustallaan.
[/quote]
Ai tataaritausta se onkin - äidin vai isän puolelta? Olen luullut, että on romani- eli siis mustalaistaustainen.
Samaistuvatko tataarit muihin muslimeihin, esim. somaleihin? Kuinka vapaamielisiä tataarit ovat - esim. kauhisteletteko koskaan muita muslimeita ja esim. ääri-islamisteja?
Olen ollut siinä uskossa että tataarit on hyvin ahkeria. Erikoiskäsityön mestareita. Vaattureita, kultaseppiä, kello, kenkä,mattojen mestareita. Pitääkö se paikkaansa?
Hyvät ihmiset, tämä on yli kolme vuotta vanha ketju. Ap ei taida olla paikalla.
Minulla on myös tataariperimä. En ole kovin tumma mutten myöskään vaalea. Silmien väri on vihreä ruskeilla pilkuilla ja hiukset ovat aina olleet moniväriset. Ihoni on tummempi kuin suomalaisen mutta ei tumma, sanotaanko että erisävyinen vaalea. Se mikä minut todella erottaa normaalista suomalaisnaisesta on vartalon ja kasvojen muoto. Ne ovat hyvin sirot ja hoikka tiimalasivartalo siitä huolimatta että on useampi lapsi ja ikäkin lähentelee keski-ikää. En ole pitkä (167 cm) mutta raajat ovat pitkät. Painan 52 kiloa, silti löytyy tissit ja persettä. Minua kiusattiin koulussa erilaisen ulkonäköni takia tyttöjen puolesta, pojat juoksivat perässä.
Vaikka mun hiukset ovat vaaleahkot niin hiusten juuri ja kulmakarvat ja ripset ovat mustat. Usein luullaan että olen värjännyt hiuksiani. En ole myöskään suoranaisesti turkkilaisen näköinen ja suvut ovat aikanaan nykyiseen Suomeen tulleet Viipurin kautta. Minulla on tataariperimää kummankin puolelta, sekä isän että äidin.
Tiedän ikäisiäni ihmisiä joiden vanhemmat ovat väittäneet heille että heidän eksoottinen ulkonäkönsä johtuu tataariperimästä mutta nykyään kun voi itse jäljittää perimänsä niin moni on saanut huomata että onkin mustalaisverta:) Minäkin olen testannut oman perimäni.
Eero Heinäluoman kihlattu on tataari.
Olen seurustellut tataarin kanssa. Oli muuten hyvä sängyssä.
Hän oli islamin uskoa harjoittava ja kauppiassukua. Kävi perjantaisin rukoilemassa Fredalla, jossa tataarien rukoushuone kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Eero Heinäluoman kihlattu on tataari.
Olen seurustellut tataarin kanssa. Oli muuten hyvä sängyssä.
Hän oli islamin uskoa harjoittava ja kauppiassukua. Kävi perjantaisin rukoilemassa Fredalla, jossa tataarien rukoushuone kerrostalossa.
No et seurustellut vaan olit sänkykumppani. Islaminuskoinen seurustelee ilman seksiä mutta varsinkin miehillä on seksikumppaneita joita ei kuitenkaan pidetä seurustelukumppaneina. Seurustelu voi johtaa avioliittoon. Seksikumppanuus ei.
Mitä mieltä olet Suomeen saapuneista muslimipakolaisista jotka kesken turvapaikkakäsittelyn vaihtavat uskonsa kristinuskoon?
Onko sulla isot tissit,, eikös tataarinaiset ole rintavia?