Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio lahjoa enää kummilastani tänä jouluna

Vierailija
01.12.2011 |

enkä tulevina syntymäpäivinä. Johan tuota 18 vuotta on tullut tehtyä. Kummipoika on mulle lähes täysin vieras. 1-2x vuodessa näemme ja tuolloinkaan en ole saanut poikaan mitään yhteyttä. Silti tunnen piston sydämessäni kun päätin näin, en tiedä miksi. Niin ja tosiaan vielä sekin ettei ole koskaan kiittänyt saamistaan lahjoista, ei edes täytettyään 18v, jolloin lähetin hänelle aika suuren rahasumman.

Mitä mieltä? Joko voin unohtaa lahjomiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen vielä sylikummi, koulukaverin esikoiselle. Jotenkin vaan on tuo yhteydenpito jäänyt puolin ja toisin. Tuntuu typerältä nähdä vain että voin antaa lahja/rahaa

Vierailija
2/5 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää odota poikani kummien muistavan, kun poika pääsi ripille viime kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täytynyt kummitytölleni ostaa. Kun täytti toissakesänä 18v, laitoin mukavan summan rahaa hänen tililleen. Kysyin 3 kertaa, saiko hän rahat, ennenkuin vastasi viestiini: kiitti joo.

Sen jälkeen kun äitinsä isäni kautta viimekeväänä ilmoitti millasen puvun minun tulee ostaa kummitytölleni ylioppilaspuvuksi, tajusin, että olen vain pelkkä kukkaro. Lähetin korun, mutta en lähtenyt edes juhliin toiselle puolelle Suomea. Nyt lähetän ehkä joulukortin. En muuta.

Vierailija
4/5 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan tule tekstariakaan sieltä päin. Itse laitan aina lasteni kanssa kummeille joululahjat ja huolehdin kiittämisestä joulun jälkeen.

Vierailija
5/5 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 kummityttöä, 19v, 16v, 14v. Aikaa myöten yhteydenpito on koko ajan vaan vähentynyt. Aina olen muistanut synttärinä ja jouluna, pieninä jopa nimipäivinä. Koskaan ei ole kiitosta kuulunut edes tekstiviestillä.

Jotenkin tympii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi