Muistatko vielä mikä oli ensimmäinen euro-ostoksesi?
Itse ostin bodyn Lindexin alesta silloin 6 kk vanhalle pojalleni.
Kommentit (7)
Joku lapsista osti ennen joulua toiselle joululahjaa ja oli löytänyt erikoisen halvan. Kassalla oli tullut järkytys, kun se hinta olikin ollut jo euroissa, eli markoissa moninkertainen.
Ostin tuopin olutta työpäivän jälkeen 100markan setelillä ja vaihtorahat tuli euroissa joilla kävin sitten ruokakaupassa.
Ostin postimerkkejä R-kioskilta. Maksoin markoissa ja sain euroja takaisin. Oli tosi hassua :)
Ostin siiderin, kun olin ekaa kertaa baarissa ala-ikäisenä :D Päädyin sinne vähän hassusti, enkä tosiaan edes normaalisti yrittänyt mihinkään baareihin ja olin muutenkin melko kiltti nuori, eli siksi oli erikoinen tapaus mulle. :)
ostin koulumatkan varrella olleelta r-kioskilta... niin muuttui markat euroiksi rahapussissa
En muista ensimmäistä euro-ostostani, mutta euroon siirtymistä edeltävänä iltana olin ostamassa siskon kanssa hampurilaista grillillä. Ja grillin omistaja huutelee meille purilaisia paistellessaan: "ootteko tytöt nähnyt vielä euroja, tulkaapa kattomaan." Hänellä oli siis jo eurot valmiina seuraavaa päivää varten. No mehän menimme sitte euroja kummastelemaan.
Minulla ei ollut tarpeeksi euroja, joten maksoin osaksi markoilla.