Salattu fetissi?
Sain kuulla aivan käsittämätöntä miehestäni. Tuntematon nainen otti minuun yhteyttä facebookissa ja väitti olevansa mieheni entinen.
Hän yritti uskotella minulle, että miehelläni on sairas fetisssi ruokaan "tulemisesta"!!! Kertokaa minulle, että tämä on jotain katkeran exän mustamaalausta. Eikai kukaan nyt voi tuollaisesta kiihoittua?
Kommentit (5)
suosittelisin tarkkailemaan tilannetta ja miehen käytöstä. En tiedä onko tuo "normaalia", mutta olihan uutisissakin juttu miehestä joka ruikki työkaverinsa vesipulloon.
En voi ottaa puheeksi asiaa mieheni kanssa, koska pelkään nolaavani itseni täysin. Minä teen pääasiassa ruoat meidän taloudessa, mutta välillä mies yllättää minut iloisesti kokkauksilla.
Ennen nämä olivat iloisia yllätyksiä, mutta nyt pelkään mitä hän minulle syöttää. Viimeksi kuvittelin hänen oikein odottavan virne kasvoillaan, milloin maistan jälkiruokaa. Sanoin, että haluan jälkiruoan vähän jäähtyvän ja kippasin sen nopeasti roskiin hänen poistuessa keittiöstä.
Mikä avuksi?!! Enkai minä näin voi jatkaa? Haistaako tai näkeekö sen ruoasta?
no pyydä tekemään ruokaa ja jätät videokameran kuvaamaan tilanteen. sitten näet laittaako se pippelinsä ruokaan vai ei! hyi jos laittaa xD ei tuollaista voi ollakaan xD
Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Eikai sillä ole väliä, tuleeko iloliemi ruoan mukana vai natuna suoraan nieluunne!
Hyi helvetti millainen ukko sulla on :(
Kiva syödä kotona kun ei tiedä mihin on ruikkinut...