Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOKAINEN ITSEMURHA tässä maassa nyt suuren luupin alle!

Vierailija
30.11.2011 |

Kyseenalaistakaa JOKAINEN ITSEMURHA täällä! Ne ovat jotakin muuta kuin selviä itsemurhia!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS työkkäri karenssista kun siskoni myöhästyi tapaamisesta 15min. KOLMEkuukautta on minusta kohtuutonta.

no tämä on koko totuus kun olin itse virkailijaan yhteydessä siskoni antaessa luvan ja itse istuessa toimistossa vieressä (siis virkailijan)

Vierailija
2/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka houkuttelevat minua kellariin narun luo. Ne kuiskaavat joka yö, tule tännee, minä odotan. Tule tännee, minä odotan. Tiedän, että se on George W. Bushin ääni, mutta minä en luovuta.

Otan aina lääkkeeni, jotta ne hiljenevät päiväksi. Suosittelen sitä muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu..

Vierailija
4/21 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos itsemurha peitenimi tapauksille, joita ei edes haluta tutkia. Salakavalasti tehtyjä murhia, jotka vain näyttävät itsemurhilta? Ihminen ajettu itsemurhatilanteeseen yms????

Vastuuseen näistä joku taho, jotkut tahot, esimerkiksi sosiaalitoimi, psyykenhoito yms!!!!

Vierailija
5/21 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja puhuu asiaa! Murhia tehdään ohjelmoimalla ihmisiä tekemään itsemurha. Tämä saadaan aikaan tiettyjä psyyken hallinnanmenetelmiä käyttäen joita en tässä selosta. Mutta suurennuslasin alle juttu on saatava.

Selvennä nyt sitä menetelmää..itseäni kiinnostaa. Sairastan masennusta.

Vierailija
6/21 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kyhätä foliohattu, jotta näistä jutuista saisi jotain selkoa?

Vierailija
7/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole FB käytössä, joten en voi laittaa.

Vierailija
8/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hän soitti. Todella kurjassa elämäntilanteessa. Lähes eläkkeellä oleva ihminen. Elämässään yrittänyt monesti mutta aina vain joutunut hyväksikäytetyksi. Ja ollut liian sinisilmäinen.

Hän soitti, murtui kun kysyin pärjääkö sunnuntaihin rahalla mitä sai minulta. Mies juonut rahan kait en tiedä.

Sanoisin että lähe mene ja elä omaa eläämäsi mutta ei näytä onnistuvan lähes 60 vuotiaalta ihmiseltä joka työtön, omien lapsien hylkäämä oiekastaan tai sitten ei kerro koko totuutta nälkäkuureista.

Sunnuntaina lähden hakeen hänet kotiini. Hän saa tulla mutta juova mies saa jäädä juomaan itsensä hengiltä.

Jos vaan siskoni ei tee itselleen mitään sitä ennen.

KIITOS työkkäri karenssista kun siskoni myöhästyi tapaamisesta 15min. KOLMEkuukautta on minusta kohtuutonta.

Vierailija
9/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja puhuu asiaa!

Murhia tehdään ohjelmoimalla ihmisiä tekemään itsemurha.

Tämä saadaan aikaan tiettyjä psyyken hallinnanmenetelmiä käyttäen joita en tässä selosta. Mutta suurennuslasin alle juttu on saatava.

Vierailija
11/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoon johtaneet syyt ja motiivit ja taustatekijät?

Itsensä teloittanut poliisi piti yhteisöä kasassa??? Mitä taustalla??? Oliko joku syy pitää yhteisö kasassa ja nyt sitä uhkasi joku ja itsensä teloittaminen tuli tarpeelliseksi, jos eivät muut häntä teloittaneet????

Vierailija
12/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin harkitset itsaria ihan siksi vain, että ulkona on pimeetä?

Vierailija
13/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin harkitset itsaria ihan siksi vain, että ulkona on pimeetä?

Mä ainakin pelkään kuolemaa liikaa ja kipua. Itsari sattuu. Sairastan masennusta kun elämässä ollut rankkaa itseni ja tunteideni kanssa.

Vierailija
14/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkääs siitä!

Ajattele, jos olet vielä saanut täysin väärän diagnoosin. Ajattele, jos jotkut poliisit (valepoliisit) ovat vain tunkeutuneet omilla avaimillaan asuntoosi ja sinut viedään pakkohoitoon, vaikka sinua ei mikään vaivaa. Mitä sanot???? Oliskos kivaa? Ja sen jälkeen järjestelmä hoitaa kaiken ja pitää sinua mielisairaana lopun elämää... mitään keinoa ulos paskasta ei näytä olevan... siinä paskassa olet ja pysyt... ja oma arviointisi itsestäsi kuitataan vain sillä, että olet niin sairas, että et edes itse tajua sitä! SIIS AIVAN MIELETÖN JUTTU!

Ja täällä netissä ei saa YHTÄÄN AINOAA kuvausta ihmisestä, joka tosiaan OLISI OLLUT JOSSAIN PSYKOOSISSA. SIIS MISSÄ MÄTTÄÄ??? Ne, jotka järjestävät jonkun sairaalaan ovat itse sairaita ja heidän elämässään mättää joku tai sitten on kyse laajasta rikollisuudesta, jonka paljastumisen estämiseksi joitakin toisia suljetaan suljetuille osastoille.

Tiedän yhden tapauksen, joka uhkasi itsemurhalla, jos hänelle syötetään pakkolääkkeitä, koska on täysin terve. Sanoi huolehtivansa siitä, että lääkäri ja sairaalat joutuvat vastuuseen. Se johti vain siihen, että tuota ihmistä pidettiin pakkohoidossa kuukausikaupalla lisää...ELI KAKKUA TULI TERVEELLE JA SYYTTÖMÄLLE. MAHDOLLISESTI HÄN ON RIKOKSEN UHRI ja nyt häneen vielä kohdistui tällainen IHMISOIKEUSRIKKOMUS, joka pakkohoitoon ottaminen ITSE ASIASSA ON!

KERRAN MIELISAIRAS = AINA MIELISAIRAS = ?????

Vierailija
15/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on opittava selviämään. Se on elämänkoulua. Varmaan hankala paikka jos on tottunut elämään pumpulissa ja sit kaikki muuttuukin. Mutta masennuslääkkeillä vaan turruttaa itsensä - ei ne masennuksen ja normaalin elämäntuskan syitä ratkaise ja poista!

Kasvattakaa itseänne - rakentakaa oma elämä niistä sirpaleista mitä teillä on, vaikka olisi kovin vähän sirpaleita. Älkää syyllistäkö vanhempianne ja muita, jos tarpeellista niin unohtakaa heidät kokonaan VÄHÄKSI AIKAA. Älkää kuitenkaan katkoko välejä kokonaan. Sukulaisten ja hyvin ystävien luokse pitäisi aina päästä takaisin vaikka vuosien kuluttua. Eri juttu on sitten, jos ovat syyllistyneet ihan rikokseen sinua kohtaan - sellaisessa tapauksessa et heitä ehkä edes halua nähdä. Tämmöisiäkin tapauksia tullaan luultavasti näkemään täällä ja kaikki rikokset eivät ole vain väkivaltaa toista perheenjäsentä kohtaan.

Vierailija
16/21 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olin sitä masennusta sairastava.

Ihan sairaita juttuja joillain.

Vierailija
17/21 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte tähän lauseeseen jota viljellään nyt kun uutisoidaan kadonneista ja kuolleina löytyneistä:

"Tapauksessa ei epäillä (tai ei liity) rikosta!"

Minun kovissani tuo on alkanut kuulostaa seuraavalta: Tapaukseen liittyy rikos, vaikkapa piiloteloitus, mutta asia laitetaan Ö-mappiin kunhan tämä on ilmoitettu yleisölle mediassa!

Miten syvällisesti tutkitaan tuo "ei epäillä rikosta"???

Vierailija
18/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumihanki, kirves ja perhe...

Vierailija
19/21 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös itsemurhaajan ympäristö ja verkostot!

Vierailija
20/21 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120814910792_uu.shtml

Tämä ketju pyöri täällä joskus viikko sitten ja tänään 8.12.2011 tuli tällainen uutinen. Onko tämä edistystä vai taaksepäin menoa?

Riippuu varmaan siitä mitä mieltä on terveysviranomaisten ja poliisin kyvystä arvioida sitä onko ihminen itsemurhariskissä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi