Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla enää ketään 1967 syntynyttä?

Vierailija
09.12.2011 |

Tekisi mieli vaihtaa ajatuksia oman aikalaisen kanssa.

Mulla paljon lapsia, nuorin n 6-vuotias. Jotenkin vain jäin tänne hengaamaan kuopuksen syntymän aikaan, mutta nyt kyllä väki ihan eri sukupolvea.

Elämä on jo ehtinyt iskeä kovaakin, eikä pikku harmit tunnu missään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne vanhasta tottumuksesta. Enimmäkseen luen kirjoituksia, en paljon kirjoittele itse. Lapsia neljä (+2 ylimääräistä miehen puolelta), nuorin 8v. Tulin just yötyöstä ja menossa nukkumaan. Ihanaa..... Mut kyllä meitä täällä on uskon.

Vierailija
2/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kateeksi että pääset nukkumaan, että saat nukutuksi.

Olen valvonut koko yön huoliani miettien, väsymystä en adrenaliinin alta edes tunne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 9 ja kaikki hyvin. Aina ei ole tosiaan ollut. Hauska palstahan tämä on, enkä mä ole keksinyt parempaa. Joskus teinit ärsyttää, mutta se on elämää.

Vierailija
4/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon samaa mieltä, että täällä alkaa oleen ihan eri sukupolvi nyt.

Ja elämä ei ole mennyt yhtään niin kuin oli suunnitellut.

On rankkaa, kun lapsi tapaturman seurauksena vammautui pysyvästi, ihan vasta hiljattain.

Vierailija
5/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä tuntuu välillä olevan aika paljonkin vanhempaakin väkeä .

toki monista aloituksista jo näkee , et nurta porukka on ja ihna eri maailmasta kuin itse :) vaikka lapset olisikin samanikäistä.

itse olen sairaslomalla, se vanhuus.....

Vierailija
6/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään pitää ketju pyörimässä. Aivan kauhea pelkkä ajatus että jotain sattuisi lapsille, nyt kun vanhin jo ajaa autolla niin jatkuva pelko on että mitään ei tapahdu. Joka pv lukee lehdistä onnettomuuksista missä nuoria mukana. Jaxamista sulle. Ap:lle - joo, ei ole vaikeaa nukkua ollenkaan (vielä), varsinkaan kun on lähes koko yön kävellyt edestakaisin. Toivottavasti saat levättyä vähäsen ja ensi yönä nukuttua paremmin. Silloin olen myös töissä. Nyt taidan mennä kuorsaamaan...

Vierailija
7/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajoittain ajattelen että lopetan täällä käymisen, mutta sitten taas erehdyn ''kurkistamaan''.

Vierailija
8/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajoittain ajattelen että lopetan täällä käymisen, mutta sitten taas erehdyn ''kurkistamaan''.

Vierailija
9/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä käyn satunnaisesti. Ei ole löytynyt parempaakaan palstaa kaikenkirjaville ajatuksille ...

Ja tosiaan huomaa, että nuoremmat naiset/äidit ovat erilaisia. Pakko sanoa, että minusta tuntuu, että meidän ikäiset ovat olleet sittenkin miestensä kanssa tasa-arvoisemmassa asemassa.

Elämä on kolhinut kovasti. Ei tosiaan ole mennyt niin kuin kolmekymppisenä suunnittelin. Mutta kai tästä silti selviää vaikka tiukkaa tekee.

Vierailija
10/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut satunnainen palstailija siitä asti, kun tämä oli vielä "Isien keskustelu".

Kolme lasta, nuorin 12-vuotias.

Vierailija
11/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle juuttunut 1967 syntynyt;) Nuorin on 8v, mutta edelleen tulee käytyä täällä lueskelemassa kirjoituksia. Tosi harvoin tulee itse kirjoiteltua mitään

Vierailija
12/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle juuttunut 1967 syntynyt;) Nuorin on 8v, mutta edelleen tulee käytyä täällä lueskelemassa kirjoituksia. Tosi harvoin tulee itse kirjoiteltua mitään

Vierailija
13/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostaa ketjun. Menossa bodypumptunnille ja sit taas töihin.

Vierailija
14/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1963

Tämä vaan on niin vilkas palsta, että oon jääny.

Lapsi jo 10-v.

Vierailija
15/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltatähtikin on jo 10v. 11 vuotta palstailua takana.

Vierailija
16/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut mitään.

Ajattelen vaan, että ovat eri yhteiskuntaluokista ne kirjoittajat. Siksi on monenkirjavaa tekstiä.

Täällähän on akateemisia ja sitten täysin koulua käymättömiä monilävistettyjä.

Eli kiinnostaa, miten sukpolvet eroaa. Todella kiinnostaa.

Vanhus.

Vierailija
17/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia ja muistella omaa vauvaaikaa. Omat lapset jo teinejä, mutta aina satunnaisesti kurkkaan tänne...

Vierailija
18/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntaeroja kyllä huomaan minäkin, ne erottuvat räikeästi.

Tietysti maailmaa katsoo vähän eri vinkkelistä vuonna -87 syntynyt mamma kuin parikymmentä vuotta vanhempi mutta mitään suurta näkemyseroa en huomaa.

T. En ihan vanhus vielä

Minä en ole huomannut mitään. Ajattelen vaan, että ovat eri yhteiskuntaluokista ne kirjoittajat. Siksi on monenkirjavaa tekstiä. Täällähän on akateemisia ja sitten täysin koulua käymättömiä monilävistettyjä. Eli kiinnostaa, miten sukpolvet eroaa. Todella kiinnostaa. Vanhus.

Vierailija
19/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin -67. Roikun valitettavan usein työpäivien jälkeen täällä,koska haluan hyviä nauruja ja juoruja. Niitähän täältä saa :-) Mulla on yksi aikuinen lapsi, pian valmistuu yliopistosta. Itsekin lähinnä luen, harvoin kirjoittelen. Elämä on mua kohdellut kolmenkympin jälkeen melko lempeästi, sitä ennen olikin kymmenen vuotta yh-hulinaa ja monenlaista stressiä.

Vierailija
20/34 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vuosi opintoja käynnissä, uutta ammattia kohti mennään. Elämä ei lopu neljään kymppiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi