Tiesittekö jostain olevanne raskaana jo ennen kuin menkat jäivät pois?
Kommentit (8)
kuukautisia siitä, että rinnat tulivat äkkiä aivan järjettömän kipeiksi, ja jotkin ruoka-aineet (esim kahvi) alkoivat maistua oudoilta, jotenkin metallisilta.
ilman mitään oireita tai muutoksia missään. Jotenkin vain vaistosin, kolme kertaa :)
voimakkaasti plussaa edeltäneen viikon (saattoi olla sattumaakin enkä kyllä silloin ollut mitenkään varma raskaudesta tuon palelun perusteella).
outo metallinen maku suussa tuli heti alussa ja kesti synnytykseen saakka.
mulla ei tissit ole reagoineet raskauksiin koskaan mitenkään muuten kuin kasvamalla.
paleleminen, painon tunne allavatsalla...
Oli kyllä hirveitä tunnekuohuja ja väsymystä mutta en niitä silloin tajunnut. Luulin jonkun muun olevan vialla.
Toisessa ja kolmannessa raskaudessa pahoinvointi ja oksentaminen alkoi rv3+4 jolloin tein sitten testit varmuuden vuoksi ja sain haaleat plussat. Toisessa raskaudessa oli myös hirveä väsymys rv 3 tienoilla.
Sitä en tajunnut silloin. Luulin että johtui esikoisen yöheräilyistä. Mutta äitini arvasi että olin raskaana. Vein hänelle esikoisen ja sanoin että on ihan pakko nukkua.
Lisäksi maistoin leivässä kanelin, normaalia vaaleimmissa.
maistui jotkut maut suussa hirveän voimakkailta. Mulla oli ollut kaikenlaisia "raskausoireita" muissakin kierroissa, mutta tuo oli jotenkin niin erikoinen, että arvasin tärpänneen.