Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö jostain olevanne raskaana jo ennen kuin menkat jäivät pois?

Vierailija
30.11.2011 |

millaisia oireita oli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistui jotkut maut suussa hirveän voimakkailta. Mulla oli ollut kaikenlaisia "raskausoireita" muissakin kierroissa, mutta tuo oli jotenkin niin erikoinen, että arvasin tärpänneen.

Vierailija
2/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisia siitä, että rinnat tulivat äkkiä aivan järjettömän kipeiksi, ja jotkin ruoka-aineet (esim kahvi) alkoivat maistua oudoilta, jotenkin metallisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään oireita tai muutoksia missään. Jotenkin vain vaistosin, kolme kertaa :)

Vierailija
4/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakkaasti plussaa edeltäneen viikon (saattoi olla sattumaakin enkä kyllä silloin ollut mitenkään varma raskaudesta tuon palelun perusteella).

Vierailija
5/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo metallinen maku suussa tuli heti alussa ja kesti synnytykseen saakka.

mulla ei tissit ole reagoineet raskauksiin koskaan mitenkään muuten kuin kasvamalla.

Vierailija
6/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paleleminen, painon tunne allavatsalla...

Vierailija
7/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hirveitä tunnekuohuja ja väsymystä mutta en niitä silloin tajunnut. Luulin jonkun muun olevan vialla.

Toisessa ja kolmannessa raskaudessa pahoinvointi ja oksentaminen alkoi rv3+4 jolloin tein sitten testit varmuuden vuoksi ja sain haaleat plussat. Toisessa raskaudessa oli myös hirveä väsymys rv 3 tienoilla.

Sitä en tajunnut silloin. Luulin että johtui esikoisen yöheräilyistä. Mutta äitini arvasi että olin raskaana. Vein hänelle esikoisen ja sanoin että on ihan pakko nukkua.

Vierailija
8/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi maistoin leivässä kanelin, normaalia vaaleimmissa.