Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja iPodin hankintaan? Nyt tuli Stockan esite missä iPad! Mikä se nyt sitten on?

Vierailija
30.11.2011 |

Huoh, olen niin tuskastunut tähän tekniikkaan kun koko ajan kaikki muuttuu.

Lapsi haluaisi iPhonen mutta tietää, ettei niin kallista (n. 800€) saa.

Hänelle kelpaisi myös hyvin iPod (musiikin kuunteluun).

Tänään tuli Stockan joulukuun kantisetuvihko. Siellä on iPad2. Mikä ihme se nyt sitten on?

Lapsi tarvitsee myös uuden puhelimen.

Ovatko Samsungin puhelimet hyviä? Sellainen tarjouksessa Stockalla (Samsung Galaxy ACE). Korvaako se jollain tavalla iPodia?

Auttakaa tuskaista vanhempaa kun en ymmärrä näistä mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pixmania.com/fi/fi/20380/xx/xx/3167/9/criteresn.html?sSortIn…

halvat tabletit, eikö näillä tee mitään?

Meillä kyllä lapset kuuntelevat musiikkia ihan peruskännyköillä, mutta vähän monipuolisempi laite olisi kiva, muttei mulla ole varaa satasia laittaa.

Vierailija
2/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin vastaava puhelin paljon monikäyttöisempi sekä monipuolisempi ja alle kolmasosan Applen hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 500 eurolla....

iPod on MP3/videosoitin. Se on pelkkä soitin, ei ole puhelin. iPod Touch on niistä se "premium"-malli, siinä on isompi näyttö, siihen voi itse ladata sovelluksia, käyttää nettiä jne.

iPad on taas kosketusnäyttöinen minitietokone, jossa on webkamera (versio 2) jne. Sillä voi katsoa tv-ohjelmia, käyttää nettiä, sähköpostia, facebookia. iPadilla ei voi soittaa (tavallisia puheluita). Skype-puheluita toki voi soittaa.

Sekä iPhone että iPad sisältävät iPodin - eli musiikkisoittimen.

Vierailija
4/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut ostamaan lapselle uuden puhelimen (max 200€) sekä maaliskuussa olevana helmikuun alussa olevana syntymäpäivänä lahjaksi iPodin.

(max 200€).

Onko teillä järkevää ehdotusta voisiko näitä jotenkin yhdistää?

Mikä olisi sellainen laite, jossa puhelinominaisuudet sekä musiikin kuuntelu.

Nettiin ei tarvitse päästä.

ap

Vierailija
5/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa anteeksi! ;-)

sekä maaliskuussa olevana helmikuun alussa olevana syntymäpäivänä

ap

Vierailija
6/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimivia. Kannattaa sitten muistaa ottaa puhelimeen mobiilinetti jos ostaa älypuhelimen ettei eka lasku ole ihan hirveä. Uudet puhelimet kun päivittää itseään lupiä kyselemättä. Niin ja useimmissa puhelimissa on se soitin, joten sitä ei välttämättä trvi erikseen ostaa.

Vierailija
7/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se iPhone. Siinä on kaikki.

Siihen saa ladattua ilmaiseksi myös ohjelmia ja pelejä jos tarvii, sillä pääsee nettiin.

Lisäksi vaikka kännykkään datapaketti (noin 5 euroa kuussa) että lapsi saa kaiken irti puhelimestaan.

Vierailija
8/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se iPhone. Siinä on kaikki.

Siihen saa ladattua ilmaiseksi myös ohjelmia ja pelejä jos tarvii, sillä pääsee nettiin.

Lisäksi vaikka kännykkään datapaketti (noin 5 euroa kuussa) että lapsi saa kaiken irti puhelimestaan.

Mulla on iPhone ja voi taivas, että on näppärä puhelin. Idioottihelppo käyttää plus että siihen saa ihan mitä vaan sovelluksia.

Huonona puolena kallis hinta.

t: vastaaja #2

Vierailija
9/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen iPod Classic tai Nano on pätevämpi peli kuin iPhone, musiikille. Jos lapsi ei ole ronkeli niin saat käytetyn Nanon muutamilla kympeillä huutonetistä.

Vierailija
10/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin itselleni ja lapselle iPhonet (4) kun niin halvalla sai. Nooo, nämä halvat on nyt loppu, mutta kannattaa tosiaan seurata. Ostimme Telefinlandilta, ovh tosiaan n 799 e, mutta maksoimme 288 e ja puhelumaksuista saadaan jopa 250 e alennusta seurv kahden vuoden aikana.

Lisäksi möimme pojan vanhat romppeet huutiksessa, koska iPhone sisältää nämä kaikki: vanhan puhelimen, Nintendo DSi pelikoneen ja iPod soittimen --> puhelimelle ei kyllä paljon jääny hintaa.

Eli kannattaa googletella ja vertailla. Sori, että kehun kuinka hyvät kaupat minä mielestäni tein, kun niitä ei enää ole. Oiskohan Soneralla tms joku hyvä paketti?

Vierailija
11/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä mun iPhone on NIIIIIIN ihana, olen tosi onnellinen, että raskin ostaa.

Vierailija
12/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne on tosi ihania ja näppäriä käyttää etenkin ukona, pakkasella, pienessäkään sumussa, edes silloin kun itse hikoilet, ne ei saa saadamitään kolauksia ja jos onnistut pitämään ne itse ehjinä, niiden ohgjelmisto lagaa pari pertaa viikossa.

Nimimerkillä meidän teinillä oli jo sellainen ja parin kuukauden päästä se halusikin vaihtaa älypuhelimensa halvimpaan palikkamalliin. SIllä kun voi soittaa ja tekstata missä vain ja milloin vain ja ennen kaikkea suhteellisen varmasti.

Vierailija
13/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i pad käytännössä toimii, tarviiko siihen ostaa jotain data-pakettia, ts. tuleeko kk-kuluja, vai yhdistetäänkö se esim langattomaan kotinettiin? ei tajuuu...

Vierailija
14/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto ja toimivuus on tietty oma asiansa.

Voiko näihin käytettyihin vehkeisiin jäädä joku

"yhteys päälle?".

Joku ominaisuus, että puhelin alkaakin raksuttaa kuluja itsekseen tai etsii nettiyhteyksiä tms.

Tavallinen iPod Classic tai Nano on pätevämpi peli kuin iPhone, musiikille. Jos lapsi ei ole ronkeli niin saat käytetyn Nanon muutamilla kympeillä huutonetistä.

Vierailija
15/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne on tosi ihania ja näppäriä käyttää etenkin ukona, pakkasella, pienessäkään sumussa, edes silloin kun itse hikoilet, ne ei saa saadamitään kolauksia ja jos onnistut pitämään ne itse ehjinä, niiden ohgjelmisto lagaa pari pertaa viikossa.

Nimimerkillä meidän teinillä oli jo sellainen ja parin kuukauden päästä se halusikin vaihtaa älypuhelimensa halvimpaan palikkamalliin. SIllä kun voi soittaa ja tekstata missä vain ja milloin vain ja ennen kaikkea suhteellisen varmasti.

IPhone ei kaadu koskaan

Vierailija
16/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kehunut kuinka kätevä se on.

Meillä on myös i pad tämä on kosketusnäytöllinen tablettitietokone.

Kyllä on tämäkin kätevä.

Tämä netti toimii pöytäkoneen modeemin kanssa. Ei tarvi kuin napsauttaa modeemi päälle niin pääsee tähän nettiin. Ei tarvi joka kerta avat pöytökonetta. Eli ei ole erillistä nettimaksua tähän. Jos haluaa zoomata jotakin tekstiä niin sormilla vaan liikuttaa.

Jos teinille ostat niin suosittelen i phonea