Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-apua - valokuvan jakamisen estäminen!

Vierailija
30.11.2011 |

Hei,

osaisko joku neuvoa miten saan estettyä valokuvan jakamisen? Olen pistänyt seinälle kuvan jonka näkevät vain ystävät, mutta haluan laittaa myös niin ettei kukaan saa jaettua sitä eteenpäin. Onko mahdollista, tietääkö joku? Kiitos etukäteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa rajoitettua vain sitä, kuka näkee, ei jakamista.

Vierailija
2/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten Facebookin omaisuutta, ei pelkästään sinun. Et voi estää, ei ole tosiaan ihan pikkujuttu. Kannattaisi miettiä, kannattaako omia kuvia antaa jenkkifirmalle vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvasta tehdyn palapelin. kuvassa oli lapseni ja ystäväni oli ottanut kuvat FB sivuiltani. hän kyllä mainitsi asiasta, kun avasin lahjan. asia on häirinnyt minua paljon, mutta itseäni saan syyttää.

Vierailija
4/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jakamistoiminto on käsittääkseni voimassa fb-käyttäjien kesken, koska minäkin pystyn jakamaan sellaisten ihmisten kuvia, jotka ei ole mun fb-kavereita.

Ainoat, jotka ei pysty jakamaan niitä kuvia on sellaiset, joilla ei ole fb-tiliä. Koska fb-albumin voi esitellä fb:n ulkopuoliselle ihmiselle lähettämällä tälle linkin albumista, huolimatta siitä, miten suojattu albumi on asetuksilla. Silloin albumia voi selailla mutta ei jakaa.

Vierailija
5/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin kuvan, et voi mitenkään estää sen jakamista eteenpäin.

Jos joku näin haluaa tehdä, se onnistuu aina.

Ja FB:ssä et voi estää jakamista, mutta jos kuva jaetaan suoraan sinun albumistasi, sillä on samat säännöt näkymisessä kuin itsesikin jakamalla kuvalla, ts. kaverisi seinältä sen näkevät vain ne joilla siihen oli alun pitäenkin oikeus.

Vierailija
6/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jakamistoiminto on käsittääkseni voimassa fb-käyttäjien kesken, koska minäkin pystyn jakamaan sellaisten ihmisten kuvia, jotka ei ole mun fb-kavereita.

yleensä siitä, etteivät ihmiset osaa rajata valokuvakansioidensa käyttöoikeuksia. Jos kuva on rajattu vain kavereille, sinä et edes näe sitä.

Vierailija
7/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota et halua levitettävän. Kopioiminen on niin helppoa, että käytännössä kaikki kuvat ovat ikuisia kun ne kerran nettiin laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme