Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon mulla on seuraavan kerran OMAA AIKAA

Vierailija
30.11.2011 |

Lapsi on nyt 1v ja sen perässä påitää juosta jatkuvasti. Tekee tuhoja, jos jättää sen vähäksikään aikaa yksin. Mies on töissä joka päivä 9 tuntia ja illat on yhteistä aikaa.

Siis, millonkahan mä saisin olla vaikka yhden päivän silleen, ettei tarviis ketään passata, hoitaa ja saisin olla IHAN YKSIN

Nimimerkillä,

väsynyt

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapselle hoitaja ja mene nauttimaan omasta ajasta. Ihan hullua täällä rutista moista.

Vierailija
22/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin miehelle että ensi viikolla on mulla mamma ilta.. eli kun mies tulee kotiin niin mä otan jalat alle ja painun joulu ostoksille ja leffaan... mies hoitakoon lapsoset... Kaksi vuotta mä oon miettiny että voi kun mullakin ois omaa aikaa, miehellä on omia menoja, ja vapaita vikonoppuja omia menoja n. kerran kuussa..

nyt sitten päätin että onhan mullakin oikeus...

seuraavaksi sitten meillä aletaan siihen että kerran viikossa mies päättää ja tekee ruuan, enkä mä pistä tikkua ristiin siihen asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehelle, että vaikkapa viikonloppuna et ole lauantaina käytettävissä. Näin minä teen, ja toimii hyvin. Meilläkin on 1v, jonka perässä saa olla 24/7.

Vierailija
24/24 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä miehesi kanssa. Ilmoitat että äiti tarvii omaa aikaa. Lähden silloin ja silloin jonnekin ja mies hoitaa lapsen.

ei muuten onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi