Millon mulla on seuraavan kerran OMAA AIKAA
Lapsi on nyt 1v ja sen perässä påitää juosta jatkuvasti. Tekee tuhoja, jos jättää sen vähäksikään aikaa yksin. Mies on töissä joka päivä 9 tuntia ja illat on yhteistä aikaa.
Siis, millonkahan mä saisin olla vaikka yhden päivän silleen, ettei tarviis ketään passata, hoitaa ja saisin olla IHAN YKSIN
Nimimerkillä,
väsynyt
Kommentit (24)
Mä ilmoitin miehelle että ensi viikolla on mulla mamma ilta.. eli kun mies tulee kotiin niin mä otan jalat alle ja painun joulu ostoksille ja leffaan... mies hoitakoon lapsoset... Kaksi vuotta mä oon miettiny että voi kun mullakin ois omaa aikaa, miehellä on omia menoja, ja vapaita vikonoppuja omia menoja n. kerran kuussa..
nyt sitten päätin että onhan mullakin oikeus...
seuraavaksi sitten meillä aletaan siihen että kerran viikossa mies päättää ja tekee ruuan, enkä mä pistä tikkua ristiin siihen asiaan
Ilmoitat miehelle, että vaikkapa viikonloppuna et ole lauantaina käytettävissä. Näin minä teen, ja toimii hyvin. Meilläkin on 1v, jonka perässä saa olla 24/7.
päivä miehesi kanssa. Ilmoitat että äiti tarvii omaa aikaa. Lähden silloin ja silloin jonnekin ja mies hoitaa lapsen.
ei muuten onnistu.
Hanki lapselle hoitaja ja mene nauttimaan omasta ajasta. Ihan hullua täällä rutista moista.