Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävä avovaimoineen toi meille häälahjaksi 5 euron kaulimen!

Vierailija
30.11.2011 |

Ok, kaulin oli häälahjalistalla meidän köyhimpiä opiskelijaystäviä varten, mutta jotenkin loukkaavaa kun nämä kaksi käyvät töissä ja kehtaavat tuoda lahjaksi kaulimen.

Opiskelijaystävistä kukaan ei tuonut alle 20 euron lahjaa...

Yksi pari oli kerännyt noista edullisista lahjoista ison lahjapaketin ja se oli tosi kiva.

Olisitko itse kehdannut viedä 5 euron lahjan hääparille?

Ja jos joku nyt miettii niin yksi vieras kustansi meille 90 euroa. Mutta se ei ole pointtina tässä.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi viedä häälahjaksi pelkkää kaulinta, olkoonpa se kuinka ollut lahjalistalla! Ap:n listalla on ilmeisestikin ollut useampikin kohtuuhintainen vaihtoehto, joista olisi varmasti voinut koota lahjan, jossa olisi ollut ideaakin.

vien sinne esim. kukkia ja viinipullon. Jos joku kutsuu minut omiin häihinsä, arvostan kutsua todella paljon, koska ymmärrän kuuluvani harvoihin ja valittuihin vieraisiin. Ei tulisi mieleenikään halveerata kutsujien ja juhlien järjestäjien vaivannäköä menemällä juhliin kahta kättä heittäen tai jonkun mitäänsanomattoman lahjan kanssa. Käytöksen kultainen kirja olisi näköjään monelle tarpeellinen lahja.

Vierailija
22/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kehtaisinko itse, tuskin, eli jäisi menemättä, kun ei olisi varaa ostaa lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkaa repostella hääparina vieraiden tuomia lahjoja. Ihan kuin häät olisivat siksi, että saataisiin kerättyä mahdollisimman iso lahjapotti.

Vierailija
24/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuohtunut saamanne lahjan arvosta. Olisiko lahjalistaanne pitänyt rajata halvimmat lahjat vain köyhille ystävillenne ?

Vierailija
25/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä häälahjoissa tärkeintä ole hinta. Ei häitä sen takia pidetä, että saadaan kalliita lahjoja. Olen itsekin vienyt häälahjaksi 10euron kynttiläkipon. Ajatus ja läsnäolo häissä mielestäni tärkeintä.

Vierailija
26/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä antaa vähästään, paha ei anna paljostakaan..

Vierailija
27/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtäisin kyllä, jos lahjalla on vitosen maksavia tavaroita, että niitä voi kerätä monta. Eihän kukaan vie yhtä haarukkaa tai lasiakaan, vaan kokoaa setin.

Ihan syystä ihmettelet. Muistakaa kuitata takaisin! Jos pari ei mene naimisiin, niin viekää jonnekin muualle yhtä "hyvät" tuliaiset. Vaikka mökkiviikonlopun tuliaisiksi yhden pilsneripullon.

Vierailija
28/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta olisi ihanaa, jos vieraamme kehtaisivat. Itse en häälahjalistaa edes aikoinaan suostunut tekemään, koska se minusta jo viittaa siihen, että odotamme lahjaa. Emmekä me odottaneet, halusimme naimisiin, ja juhlia sitä ystäviemme ja sukulaistemme kanssa. Saimme tottakai lahjojakin, ei aavistustakaan, minkä hintaisia.

Vierailija
29/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en kehdannut pyytää mitään kallista. Kallein toive taisi olla 99 euroa, joten sukulaiset toivat rahaa kuorissa.

No ei kai tuo ollut niin kamalaa. Mutta mitä viemme heille lahjaksi, kun he juhlivat uutta kotia viikonloppuna?

Vierailija
30/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te päätätte itse paljonko juhlanne maksavat ja vieraat päättävät itse minkä lahjan tuovat. Nää asiat eivät mitenkään liity toisiinsa. Vieraiden ei tarvi maksaa juhlianne, eiväthän he edes tiedä paljonko ne pippalot tulee maksamaan.

En ehkä olis kehdannut itse tuoda vain kaulinta, mutta toisaalta et voi tietää tän parin todellista rahatilannetta, se voi hyvinkin olla ihan toinen kuin mitä kuvittelet.

Ja on aika moukkamaista arvostella saamiaan lahjoja ja haukkua vieraita. He toivat lahjan ja sillä siisti. Älä ole juntti!

Vierailija
31/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO, kehtaisin. En tunne yhtään ollutta, enkä tulevaa hääparia, jotka erittelisivät, kuka on tuonut mitäkin ja minkä verran lahjasta on kukin maksanut.

Vierailija
32/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häät pilalla. Kuinka törkeää. Tuota ei kannata unohtaa heti. Vihjailet vaikka kuinka pikavipit on käteviä, kun on kassaongelmia ja annat vaikka pari osoitetta mistä niitä saa.

Erotkaa heti, häänne on häväisty. Mikä järkyttävä teko!

Vierailija
33/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saamanne lahjat maksoivat - oliko niissä hintalaput päällä? Mulle opetettiin jo lapsena, että lahjoista otetaan aina hintalaput pois, lahjalla ei ole hintaa.

Voisin hyvin antaa viiden euron lahjan jos esim divarista olisin löytänyt jotakn, joka sopii juuri vastaanottajalle. Kaulinta en antaisi, se on liian arkinen ja häälahjana tuo mieleen Justiinat ja muut hellapoliisit. En, vaikka se kaulin maksaisi 50 e.

Vierailija
34/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen häväisty.

Vierailija
35/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi ...

Vierailija
36/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut häissä ja ristiäisissä sen, että yksineläjät maksavat eniten lahjoista (siis per henkilö).

Mutta hääparina teidän ei pitäisi laskeutua niin alas, että ryhdytte pohtimaan mitä kukin vieraista on tuonut ja miksi.

Vierailija
37/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hysteerisesti nauraen kaupassa, ostivat sinulle kaulimen, koska olet niin epämiellyttävä ihminen ja miehesi on niin tossun alla, että heistä se oli juuri sopiva lahja teille.

Vierailija
38/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ottaisin vastaan iloisena, jos olisin sitä toivonut.

Sen sijaan en ikinä, ikinä kutsuisi häihini ihmistä, jonka kustannuksia en olisi valmis maksamaan RIIPPUMATTA siitä mitä hän tuo lahjaksi. Kutsun vain ihmisiä, jotka haluan paikan päälle siksi, että ovat minulle tärkeitä. En lahjan takia, ikinä! Enkä kehtaisi ikimaailmassa arvostalla saamiani lahjoja julkisesti.

Vierailija
39/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulin

1.

(puu)tela jolla kaulitaan taikinaa. Leik. "naisvallan" symbolina. esim. Kaulinta heilutteleva pirttihirmu.

Vierailija
40/88 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kehtaisi ikimaailmassa arvostalla saamiani lahjoja julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi