Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla lapsia edellisestä avo/avioliitosta..

Vierailija
09.11.2005 |

Kuinka kauan tunsitte uuden miehenne ennen kuin muutitte yhteen? Mietin vain, kun olen nyt uuden mieheni kanssa seurustellut reilun vuoden ja yhteenmuutosta on ollut puhetta, mutta mietityttää vain että pitäisikö lapsen takia kuitenkin jarrutella...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi edellisestä avoliitostani (sille miehelle iski kovasti yhdessä kaivatun plussatun testin kohdalla isyys-sitoutumis- ja vaikka mikä paniikki) oli silloin reilu vuoden ikäinen. Uuden miehen kanssa ollaan nyt oltu yksissä liki 10 vuotta ja yhteinenkin lapsukainen on jo eskari-ikäinen. Jos kaikki osuu kohdalleen, ei ole mtn syytä jarrutella!

Onnea matkaan! :)

Vierailija
2/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

soutamiseen ja huopaamiseen. Eikun tosi toimiin vaan, hyvin se sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä seurustelematta lainkaan. Mutta kylläpä kannatti!

Vierailija
4/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli juuri tapaus, jossa aviomies vei kamansa joulukuussa pois, eukolla oli uusi katsottuna. Huhtikuussa uusi toi kamansa sisään ja vei ne jo syyskuussa pois. Nyt eukko on pimeyden turvin kämppänsä suojissa, kun häpeää mitä naapurit ajattelee. Ja kertoi että lapset kärsivät eniten, koska uudellakin oli samanikäisiä lapsia ja niistä tuli kavereita. Että mieti nyt kuitenkin!

Vierailija
5/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääni pystyssä, muut huolehtikoon omista asioistaan.

Vierailija
6/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme oikeastaan ole koskaan seurustelleet. Meillä yhteenmuuttoa halusi yhtä paljon tyttö kuin äiti itse. :-)

Toisella kerralla voi olla varmempi siitä että toinen on se oikea. Tietää jo minkä ominaisuuksien kanssa voi tulla toimeen ja minkä taas ei. Tietää mitä etsii toisessa, ja osaa arvostaa olennaisia asioita.

Ei ole olemassa mitään oikeaa tai väärää, jokainen tekee päätökset siltä pohjalta minkä uskoo oikeaksi. Jos sinusta todella tuntuu että hän on se oikea, ja lapsesi hyväksyvät uuden miehen, ei kun yhteen vaan.

Vierailija
7/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin lokakuun loppupuolella, tiedettiin heti että se on siinä! Muutimme lasten kanssa hänen paikkakunnalleen seuraavassa heinäkuussa ja siitä on nyt aikaa seitsemisen vuotta! :)

Onnea elämäänne!

Vierailija
8/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pääni pystyssä, muut huolehtikoon omista asioistaan.

t:6,7

Totesin tosin, että onnistuminen on harvassa, joten jos minä olen onnistunut, tuskin hän... =)

Vierailija
9/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/10 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurusteltiin muutamia kuukausia ennenkuin muutettiin yhteen. Mulla on kolme lasta aiemmasta liitosta,nyt naimisis ja yhteinenkin lapsi pian kaksi vuotta.Kyllä kannattaa ottaa riskejä,ethän muuten voi tietää mitä hauskaa elämä tuo tullessaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän