Kauheat PMS-oireet
toisen lapsen syntymän jälkeen pms oireet ovat hirveät! pahin oire on suuttuminen, olen niin vihainen jos esim. mies ärsyttää jotenkin! aika hassua, eipä ole tällaista ennen ollut..alkaa heti ovulaation jälkeen..
muita?
Kommentit (3)
Ikää vasta vajaa 20... Ja ensimmäisen lapsen jälkeen alkoi, ihan yht äkkiä, olin niin kiukkuinen ja ahdistunut ja tiuskin miehelleni. Kamalaa. Avioerostakin neuvolassa jo puhuin. En sietänyt miestäni saman katon alla viikko ennen kuukautisia, kun vuoto alkoi, loppu oireet. No, nyt taas raskaana, oireita ei ylläri ylläri ole. Neuvolassa keskusteltiin asiasta ja sanoivat, että raskauden jälkeen saan lääkkeet siihen.
Niin hirveet että hain siihen citalopramit (masennuslääke) kun tiesin auttavan ja auttaa mulla kyllä muihinkin vaivoihin... Nyt kylläkin raskaana. Siis niin hirveitä raivareita että olen joskus jotain rikkonutkin :( Lapsen kanssahan semmoista ei voinut sallia ja siksikin hain heti lääkkeet kun alkoi näyttämään huolestuttavalta! Voimia!
ota tryptotabsia ja b-vitamiinia. B6 voit ostaa erikseenkin tai ottaa moniB:n, mutta älä ota iltaisin. luomusoijajauhetta kaakaon sekaan, pellavaa, soijaa kasviestrogeenejä. mulla helpotti