Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teistä Salkkareiden Alexander-juttu yli?

Vierailija
28.11.2011 |

Varmaan viikon ajan ollut puolet jaksosta suremista ja hautajaisia. Itse en yleensä ahdistu helposti, mutta nyt voisi melkein jo harkita jaksojen skippaamista.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo juonikuvio vaikuttaa aika paljon samalta..

Vierailija
22/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit mennyt kentaurin räjäytyksen jälkeen joksikin mättöohjelmaksi jossa koko ajan yritetään järkyttää uudelleen. Nämäkin juonikuviot olisivat toimineet pitkällä kaavalla, mutta kun se on pari viikkoa synnytyksestä ja selviää kuka vaihtoi vauvat ja vauva kuolee, samaan aikaan topi kuolee ja peppi on huumekoukussa ja miikka on kidnapannut katariinan jne jne. Koko ajan hirveällä syötöllä raskaita ja huonosti toteutettuja juonikuvioita jotka loppuvat yhtä nopeasti kuin alkoivatkin, koko ajan yritetään pukata huonosti kirjoitettuja hahmoja mukaan ja unohdetaan ne sitten parin kuukauden jälkeen (esim. Topi, Venla ja Siru).

Onhan salkkareissa ennenkin kaikkea järkyttävää sattunut, mutta tapahtumat on ennen kirjoitettu huomattavasti paremmin ja näyttelijät ovat olleet luonnollisempia. Tosi vaikea rentoutua kun kaikilla menee elämä päin helvettiä mutta yksikään juonikuvio ei ole mielenkiintoinen. Ketä teiniä muka oikeasti kiinnostaisi joku keittokirjan välistä pudonnut vauvakuva noin paljon...

Taitaa olla salkkareilla rahat lopussa kun näyttelijät ovat lähinnä tuttujen tuttuja ja Ismokin myytiin R-kioskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vain että sergei joutui linnaan. Oli hieno mies. Niin ja antti oli kunnon poliisi, pitää tehdä miltä tuntuu

Vierailija
24/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo juonikuvio vaikuttaa aika paljon samalta..

Entä sitten jos juonikuvio on emmerdalesta? Onhan kauniissa ja rohkeissa, tunteissa ja tuoksuissa sekä päivien viemässäkin samoja juttuja ollut kuin salkkareissa. Kuka hitto siitä välittää, kun kyse on VIIHTEESTÄ, TV-sarjasta.

Onhan kaikki hemmetin pop-kappaleetkin nykyään yhtä ja samaa, ei huomaa mistä toinen loppuu ja toinen alkaa.

Oikeasti miten te jaksatte valittaa jostain salkkareiden juonesta?! Älkää katsoko jos harmittaa noin.

Ja ei, mielestäni tuo ei ammu yli ap. Lapsen menettäminen on järkyttävää ja jos se olisi ohitettu vain muutamalla itkulla niin voi jee. Aikuisen kuoleman voi hyväksyä paljon helpommin kuin lapsen.

Ja sille joka sanoi ettei varmaan jaksaisi itse kävellä jne. niin sitä et voi tietää jos et ole lasta menettänyt. Jotkut saavat jonkun ylivaihteen päälle, menevät vain eteenpäin turtana, ja yrittävät olla ajattelematta asiaa. Toiset lamaantuvat täysin ja kolmas saattaa vaikuttaa täysin normaalilta. Ihmiset reagoivat eri tavoin.

Itse henk. koht. olin jotain turran ja normaalin sekoitusta. Pukeuduin edelleen samalla tavalla kuin ennen, meikkasin, ja huolsin itseäni. Enkä olisi mihinkään kaapuun pukeutunut, kuten en pukeudu normaalistikaan.

Mutta kuitenkin. Salkkarit on hömppää, saippuasarja. Joskus niihin pitää laittaa noita dramaattisia juttuja. Jos ahdistaa niin älä katso. Sillä siitä selviää.

Emmerdalea en muuten enää katso. Ihan vain siksi että ne naamat mitä siinä on, ovat alkaneet ärsyttämään. Simple as that. =D

Vierailija
25/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut siitä niitten surusta ollenkaan kiinni. Huonosti näytelty kai.

Yllättävän hyvin näyttelivät "vanhemmat" ja tunnelma oli ahdistava, kuten pitääkin. Kyllä mua ainakin ahdisti ja itketti, kun Sebastian oli kuin kävelevä aikapommi ja joutui lähtemään ulos helenan laulun aikana. Tuota laulua olen itsekin laulanut lapsilleni, joten kyynelkanavat aukesivat siinä kohtaa.

Vierailija
26/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tuolle kaivoon lapsen toivoneelle pyytää vähän todellisuudentajua. olethan nyt ihan varma ettet sekoita todellisuutta ja fiktiota? vai oletko jo hakenut ihmeissäsi kynttiläkädessä sebastianin vauvan hautaa ko hautausmaalta? vrt: vietiinhän kentsullekin hautakynttilöitä kun hän jäi rautiovaunun alle.......... dingding.

Vierailija
27/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä menee yli oon ajatellu ihan samaaa että jätän kattomatta ku itelläni alta puol vuotias poika nii ei oo kauheen mukavaa katella tollasia ohjelmia mut toivottavasti nyt ei enää jauha siitä ku hautajaisetki saatu pidettyy

Vierailija
28/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suru oli kyllä aika huonosti näyteltyä kaikkien muiden paitsi sen miesnäyttelijän osalta. se blondi akka itkeskeli tekoripsissään ja minarissaan siellä.

mietin itse, että jos lapseni kuolisi, olisin varmaan niin huonossa kunnossa, että tuskin pääsisin hautajaisiin edes. en varmaan sinne kävelisi omin jaloin ja tuskin moni muukaan vanhempi. koko elämä siinä menisi pilalle pitkäksi aikaa. niin että toivottavasti kaikki lapsettomat ei kuvittele, että tuo on realistinen tapahtumaketju ....

Omin jaloin sinne ainakin minun läheiseni kävelivät, toinen arkkua kantaen. Siitä huolimatta, että suru oli oli musertava.

Vierailija
29/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-kymmpisistä en tiedä. Itse olen 40v. ja jäin emmerdaleen koukkuun ollessani ekasta lapsesta äitiyslomalle 13 v. sitten, sillä silloin se tuli aina arkiaamuisin.

katsoo emmerdalea, sitten alle 60v salkkareita. Olet sinäkin nuorekas kun vauvafoorumilla pyöri

Vierailija
30/35 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä sarja vaikka surua välillä

Vierailija
31/35 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ei meee salkkarit alexander juttu yli

Vierailija
32/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!! kaikki!!!! miksi pitää olla niin paljon surua?  mä oon uusi täällä ja haen apua teiltä auttakaaa!!! mun oma vauva kuoli kun litkin raskauden aikana paljon viinia siksi koska mun aviomies jätti mut ja lapsen yksin nimi merkkini on sininen un

Vierailija
33/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin. mut mun lapset n kuollu.

Vierailija
34/35 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oma vauva kuoli just ei päässyt ohi

Vierailija
35/35 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

salkkarit on saippuaa, turha valittaa jostain tv-sarjasta. jos ahdistaa, ei tarvitse katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan