voi luoja ku katon tuota Tuuria! Siis onko tuossa läpileikkaus
suomen kansasta? Sanokaa, että ei! Vittu mitä CP WT meininkiä!
Kommentit (18)
Mut tollasii ne on, karavaanarit ohjelma ja Tuuri, sellaisia ovat suomalaiset.
Ei ihme että meitä pidetään debiilijuntteina, sellaisia me ollaan jos tuota menoa katsoo.
Hävettää niin sikana!
Ja vaikka itse yrittääkin pitää tasoa yllä ja oppia syömään ja juomaan muutakin kuin käristemakkaraa ja sidukkaa, niin eihän yksi ihminen noille sikamiljoonille pärjää.
Ja kyllä, muuttaisin ruotsiin jos vain saisin sieltä työpaikan, en koe pätkän vertaa olevani nk. suomalaismaatiaisrotua. Metsäläisiä.
Täällähän on taas Suomen älymystö äänessä. On se ihanaa, että meillä on ns. huonompaa väkeä, jota voi vapaasti mollata.
terveisin Rouva Espoosta (joka myös on käynyt Tuurissa :-)
[ivoi luoja ku katon tuota Tuuria! Siis onko tuossa läpileikkaus ]suomen kansasta? Sanokaa, että ei! Vittu mitä CP WT meininkiä!
[/quote]
Kielenkäyttö ei ainakaan hyvää kuvaa anna. Tuurissa on rentoa, mukavaa ja lupsakkaa väkeä. Joku itseään korostava mies ohjelmassa voi esiintyä, mutta muuten sydämellisiä ihmisiä. Mieluummin heitä katsoo ja kuuntelee kuin ap:n kaltaisia halveksivia kommentteja heitteleviä ihmisiä. t. akateeminen ja sivistynyt helsinkiläinen
Ja miksi se on noin lihonut? Miksi sen puhe ei kulje?
muut kuin juuri ne junteimmat, samoin kuin johonkin Matkaoppaisiin.
Mutta tuo suomalaisten pukeutuminen pistää kyllä silmään, voi luoja! Keskiselläkin oli äsken ruutupaita ja eriväristä ruutua olevat polvihousut.
täynnä niin junttitallukkaa kuin olla ja voi. Tulee mieleen eräs tämän syksyn perjantai, kun jonotin infotiskille paikallisessa Citymarketissa ja katselin huvikseni niitä muita siinä jonossa, jotka jonottivat lottoamaan. Tuli kyllä mieleen, että voi pyhät pyssyt jos joku tämän jonon suu auki jonottavista takatukkapermisjunteista saa sen 7 milj, menee kyllä niin hukkaan kuin olla ja voi... häpeän ajatustani, mutta näin se vaan meni
Jos tätä et hyväksy, niin muuta takaisin sinne ruotsiin. Ei täällä hurreja tarvita.
ku suomalaiset vois mennä vähän itteensä ja muuttua? Enkä ole koskaan ruotsissa edes ollut.
ku suomalaiset vois mennä vähän itteensä ja muuttua? Enkä ole koskaan ruotsissa edes ollut.
Kenelle pitää esittää muuta kuin on? Jos ap:lle ei Suomalaiset kelpaa, niin voi muuttaa maastamme pois.
Miks ne haluu noita tavaroita? :O
Kenelle pitää esittää muuta kuin on? Jos ap:lle ei Suomalaiset kelpaa, niin voi muuttaa maastamme pois.
Mä en täältä kuule aio mihinkään muuttaa!
Käy nyt sitten vielä itkemään, että jos et tykkää suomalaisista ni mitä sä täällä teet. Vittu mikä marttyyri säkin olet.
Mä en täältä kuule aio mihinkään muuttaa! Käy nyt sitten vielä itkemään, että jos et tykkää suomalaisista ni mitä sä täällä teet. Vittu mikä marttyyri säkin olet.
Kyllä Suomi on paras maa MEILLE Suomalaisille, jos sulle ei kelpaa, niin muuta venäjälle, jos ruotsiin et kerta halua.
Ja miksi se on noin lihonut? Miksi sen puhe ei kulje?
Mä en aio täältä mihinkään muuttaa, koska oon suomalainen. Tunnen myötähäpeää suomalaisia kohtaan, jos suurin osa suomalaisista on noin juntteja! Siis ettekö te ite tajuu??? Oikeesti vai ootteko jotenkin mielisairaita ja tuudittautuneet siihen uskoon, että toi meno mitä Tuurissa näytetään on jotenkin normaalia?
Mä en aio täältä mihinkään muuttaa, koska oon suomalainen. Tunnen myötähäpeää suomalaisia kohtaan, jos suurin osa suomalaisista on noin juntteja! Siis ettekö te ite tajuu??? Oikeesti vai ootteko jotenkin mielisairaita ja tuudittautuneet siihen uskoon, että toi meno mitä Tuurissa näytetään on jotenkin normaalia?
Ketä kiinnostaisi katsella jakkupukuun pukeutuneen akateemisen mamman shampoo-ostoksia tai vastaavaa? Ohjelman ihmiset ovat tosi juntteja, mutta junttejakin tähän maahan mahtuu. On niitä muuallakin.
Ja tosta sun tekstistä päätellen, myös sinä kuulut juntteihin Suomalaisiin. Tule pois kaapista ja myönnä olevasi Juntti Suomalainen
Mietipä nyt ihan hetkinen, millaisilla sanoilla itse tänne avaudut! Mahdatko edes tietää, mitä CP tarkoittaa? Epäilen vahvasti... Vai onko tapanasi paljonkin käyttää erilaisia diagnoosi- tai vammaisryhmän nimityksiä halventavassa tarkoituksessa?