Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa käyt päivän aikana pissalla?

Vierailija
28.11.2011 |

Iltasanomien jutun mukaan aikuinen ihminen käy wc:ssä keskimäärin kahdeksasta kymmeneen kertaa päivässä.

Itse olen käynyt tänään (nyt klo 16) neljä kertaa pissalla.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/yle-vaarin-virtsaaminen-voi-kostautua…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn

- aamulla kerran

- töissä 1-2 kertaa (riippuu juodusta kahvista)

- töiden jälkeen kotona

- illalla kaksi kertaa (yleensä)

Eli noin 6 kertaa ainakin. Toisinaan muutaman kerran lisää.

Vierailija
22/26 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä pidättämäänkin huomattavan pitkiä aikoja jos on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu diureettien määrästä (kahvi, tee), ilmasta (kesällä kosteutta haihtuu enemmän kropasta) ja aktiivisuuden määrästä.

Yletön vessassa juokseminen kertoo raskaudesta, tulehduksesta tai liiallisesta veden juonnista.

Vierailija
24/26 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakossa on vikaa.

Vierailija
25/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos juon kupin kahvia niin 2kertaa tunnin sisällä saa käydä.

siis jos juot vaan yhen kupin niin saat käydä 2 kertaa tunnissa mä juon 7-10 kuppia kahvia päivässä ja meen koko päivä aikana pisille ehkä 5-7 kertaa päivässä olen mies 24v

Vierailija
26/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään just mietin et tää ei varmaan oo normaalia. Tänään kävin herättyäni (klo 12) ja pari tuntia sit kävin toisen kerran. Illalla viel ennen nukkumaanmenoa varmaan käyn.

Eli tavallisesti käyn 3-4 kertaa. Mistähän vähäinen vessassakäynti voi kertoo? Koska juon kuitenki ihan tarvittavan määrän. En juo kahvia tms. Välillä kun juo limsaa niin sillon toki käy kerran tai kaks useemmin. Mut eks ihan normaalillaki ruokavaliolla pitäis käydä useemmin ku kolme tai neljä kertaa?? 

ihan normaalia se on luin just mtv3 sivulla ett jotkut menee kun tuntuu vähän jotkut menee ku oikeen tarttee oikeesti, siellä luki ett 4-7 kertaa päivässä on normaalia just jos juo niin sit enemmän mutta ei oo mitää ns. Taika numeroa ett esim "5 kertaa on se oikee luku" ei ollu mitään semmosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi